פורסם 2008 בדצמבר 1017 שנים כן חזרנו לימי ה-320/640. לא שמת לב כמה אנשים בכו פה ש-320 דפק אותם בהגדרות ורזולוציות גבוהות ? זעקתם מהדהדת עד עצם היום הזה.ולמה, אתה יודע ? בגלל שהם הסתמכו על השוואות ביצועים \ FPS על הנייר בבדיקות מסויימות למשחקים מסויימים. כמו שאתה עושה עכשיו...אבל למה אני מתאמץ, תתווכחו עם Hilbert מ-Guru3dToday‘s game, such as GTA IV,Crysis, Alone in the Dark 5, Stalker: clear sky, they normally use a large number of bump texture, transparent texture to describe faces of characters and render realistic gaming scenes, so these games put higher demands on the capacities of video memory. The current situation demands at least 512 MB video memory to run these games.
פורסם 2008 בדצמבר 1017 שנים כן חזרנו לימי ה-320/640. לא שמת לב כמה אנשים בכו פה ש-320 דפק אותם בהגדרות ורזולוציות גבוהות ? זעקתם מהדהדת עד עצם היום הזה.ולמה, אתה יודע ? בגלל שהם הסתמכו על השוואות ביצועים \ FPS על הנייר בבדיקות מסויימות למשחקים מסויימים. כמו שאתה עושה עכשיו...אבל למה אני מתאמץ, תתווכחו עם Hilbert מ-Guru3dלא יודע אולי בדקת את שתי הגרסאות בבית ? אלא אם כן על מה להסתמך ?כאן מדובר בקצת יותר זיכרון , וגם DDR5 , וגם רזולוציה של 1650*1680 ...אני בטוח שלזיכרון העודף יש השפעה ברזולוציות של 1900 או אפילו 1600 , אבל לא דובר ברזולוציות האלה (למרות שבביקורת שהבאתי לך גם שם אין הבדלים גדולים).דרך אגב שאלה מעניית לי אליך , אם הזכרון העודף נגיד מוסיף 5% תוספת בביצועים , לא ניתן לסגור את הפער הזה ע"י OC לכרטיס עם 512MB ?
פורסם 2008 בדצמבר 1017 שנים האמת שבדקתי את 2 הגרסאות (320/640) בבית, אבל זה לא משנה.אני לא מדבר על מצב בו הזכרון העודף מוסיף 5% ממוצע FPS, אלא על המצב בו יש צורך ממשי בזכרון העודף (כשניצול הזכרון עובר את ה-512MB) במקרה כזה אתה יכול לעשות OC כמה שתרצה ואפילו לקבל ממוצע FPS נורמאלי, אבל עקב תקשורת גרועה בין הליבה לזכרון המערכת (ביחס לתקשורת מול זכרון הכרטיס) - תופעות הלוואי (שלא בהכרח משפיעות על ממוצע FPS) הן אילו שיהרסו לך את המשחקיות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.