Lenovo x61. חוות דעת על המחשב הבא. - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Lenovo x61. חוות דעת על המחשב הבא.


xena

Recommended Posts

מחשב טוב מאוד. בת-זוגי קנתה לאחרונה את ה-X61 (עם מפרט קצת שונה), אז זה ספציפית מחשב שיש לי אפשרות לחוות עליו דעה אישית.

עם הסוללה המורחבת הוא מספק זמן סוללה ארוך ביותר (בין 5 ל-7 שעות, תלוי בתנאים), אבל הכובד של הסוללה בחלק האחורי גורם למחשב כולו להרגיש יותר גדול, כבד ומסורבל ממה שהיית מצפה. זה חיסרון מסוים, ולי באופן אישי משאיר קצת טעם חמוץ, למרות שמרגישים רק כשמסתובבים עם המחשב דלוק. לנשיאה בתיק, ההבדל לא גדול.

אפשר לרכוש סוללת 4 תאים שאיתה המחשב צפוי להיות ולהרגיש קל יותר.

מבחינת המפרט והמחיר העסק נראה טוב מאוד, כשמתחשבים בזה שהאחריות היא ל-3 שנים, תקפה בארץ (בדקתי) והמחשב חדש.

כתוב שזיכרון הוא 2GB, בעוד שבמפרט המקורי לדגם מופיע 1GB. צריך לשאול את המוכר האם הוא הרחיב זיכרון, או שמדובר בטעות. בכל מקרה הרחבת זיכרון היא דבר זול.

הדיסק והמעבד אינם מלהיבים, אבל לצרכים משרדיים יספיק מעל ומעבר.

אם זה מעניין אותך, יש ב-YAD2 בחור שמוכר ב-5500 מחשב עם מפרט דומה מאוד, אבל במחיר הוא כולל תחנת עגינה וצורב, שזה הבדל משמעותי (בין 1000 ל-1500 שקלים, כשקונים חדש). לפני כשבועיים דיברתי איתו על העניין, כי שקלתי לרכוש בעצמי. החיסרון הוא שהמחשב שלו אמנם לא יצא מהניילון, אבל נרכש לפני שנה, מה שאומר שנותרו רק שנתיים אחריות.

http://www.yad2.co.il/Yad2/hotPicYad1.php?CatID=3&SubCatID=2&SalesID=129080

הייתי אומר שזה אולי שווה יותר, אם חשוב לך הציוד ההיקפי. אם אין לך צורך בכונן אופטי, המודעה שהבאת יותר אטרקטיבית, מהסיבות הברורות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה לך על חוות הדעת. רציתי אישור נוסף. אני מכיר את המחשבים הללו וגם אני מאוד אוהב אותם. רק רציתי לראות שאני לא מפספס משהו. לי אגב יש X41 ואני מאוד מרוצה. המחשב הנ"ל הוא לחברתי.

שנה שימוש בטוח תיראה על המחשב. אני סבור שהחדש שווה יותר, עם אחריות לשנה ומחשב מתוך הקופסא שלא הדליקו בכלל. אבל השאלה באמת היא כמה שווה. אתה חושב שצריך להוריד את המחיר? אם כן, לכמה?

אגב, אכן בעל המחשב הגדיל בעוד גיגה פנימי (גם חדש לגמרי). המחשב הגיע מחו"ל ולכן בכדי להעבירו ברשויות הוא הוצא מהקופסא, ועל הדרך הוא כבר דחף לו עוד גיגה . נשמע מוכר אמין...

בכל אופן, נראה לי שאוותר על העניין. למרות שזה נשמע לי דיל טוב, הכיס קצת לוחץ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שנה שימוש בטוח תיראה על המחשב. אני סבור שהחדש שווה יותר, עם אחריות לשנה ומחשב מתוך הקופסא שלא הדליקו בכלל. אבל השאלה באמת היא כמה שווה. אתה חושב שצריך להוריד את המחיר? אם כן, לכמה?

רק למען הבהרה, המחשב שקישרתי במודעה לא היה בשימוש שנה, למעשה הוא לא היה בשימוש בכלל (לטענת המוכר), אלא פשוט שכב בניילון שלו ללא שימוש. מחשב משומש לא היה מצדיק מחיר כזה בשום מצב (לדעתי).

במקרה שלך, 5100 למחשב חדש עם אחריות ל-3 שנים נשמע כמו מחיר הוגן ביותר. מחשב כזה בארץ היה עולה בסביבות ה-6.5K ומעלה. אני מניח שזה כמה שהמחשב עלה בארה"ב כולל מיסים ומשלוח, ושהאדם לא מעוניין למכור בהפסד (וגם כתב במודעה שהמחיר סופי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...