בעיית ניתוקים תחת חלונות ויסטה - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיית ניתוקים תחת חלונות ויסטה


RYaniv

Recommended Posts

אהלן.

בעקרון בהתחלה חשבתי שהבעיה קשורה לפיירוול, ופרסמתי אותה פה (http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=376060.0) ולאור התגובות הרבות שקיבלתי די הדחקתי אותה.

אבל לאחרונה עשיתי בדיקה והרצתי את המחשב ללא הפיירוול והבעיה נמשכת. כל הזמן, אחרי 20 דקות, שעה, שעתיים או כל טווח זמן אחר אני כבר לא יכול לגשת לאתרים באינטרנט או ליצור התקשרויות חדשות בכל תוכנה אחרת הקשורה לאינטרנט. לעומת זאת, המסנג'ר יכול להמשיך לפעול למרות שאני לא יכול לגשת לאף אתר, ולפעמים אם הייתי באמצע הורדת אז ההורדה תמשיך למרות שכל השאר יהיה למעשה חסום. כמו כן איני יכול לגלוש גם לכתובות מקומיות כמו 192.168.1.1.

כשהתקלה הזאת קורית האפשרות היחידה שנשארת לי היא לעשות ריבוט למחשב, כיוון שגם אם אני מתנתק מהראוטר (אין לי שום חיווי על ניתוק בתכלס. אני צריך לגלות את זה בעצמי כשלפתע אני לא יכול לגלוש יותר) אין לי שום בעיה להתחבר מחדש לרשת הביתית, אך הבעיה נמשכת. כנ"ל לגבי אחרות (המחשב נמצא בבניין סטודנטים, לא חסרות פה אלחוט). כמו כן, הבעיה קרתה גם בדירה אחרת עם ראוטר אחר ורשת אחרת. ניתוקים קבועים אחרי זמן מסויים.

אם למישהו יש קצה חוט בעניין, או כל דבר אחר.. אשמח לשמוע כל דעה. המחשב חדש לגמרי, הרכיבים חדשים לגמרי וזה די מבאס שזה נמשך כבר שבועיים וחצי. תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון:

אז אכן, המסנג'ר והטורנטים ממשיכים לעבוד כרגיל, אפילו אפשר לעשות פינגים לאתרים, כל זה בזמן שאי אפשר לגלוש בשום אתר.

קראתי קצת פה http://winvistaforums.com/windows-vista-multimedia/10005-browser-stops-working-after-while.html ופה http://forums.techguy.org/windows-vista/727852-vista-cannot-connect-webpages-after.html , עדיין לא הגעתי לתשובה אבל ניסיתי את מה שכתוב פה http://www.catonett.com/blog/archives/194 ואני עדיין ממתין לתוצאה (אם יהיה ניתוק בקרוב, סימן שלא עבד).

אני אמשיך לעדכן בהמשך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואלה.

בלינק הראשון או השני שהעליתי היו הרבה מאד אנשים שחוו את הבעיה הזאת, ולחלקם דווקא היה AVAST ולאו דווקא NOD.

ונגיד שהסרתי, מה אח"כ? לא להשתמש בו יותר? להתקין מחדש ?

כמו כן, אם יש לך איזה ריפרנס למקום שכתוב בו על התיקון שאתה מציע, אשמח לקרוא.

אני לא מפקפק, פשוט לא רוצה להיפטר מה NOD בכזאת קלות. תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז ככה

הסרתי אתמול בלילה את ה NOD, ומיד אח"כ התקנתי Avira AntiVir. הבעיה החמירה ולא הייתי יכול לגלוש בכלל (כולל חוסר אפשרות לעשות עדכון לאנטיויר(וס)).

מה שקרה הוא שהסרתי גם אותו, והיום החלה הבדיקה הראשונה למעשה בלי NOD מותקן (ובלי אף אנטיוירוס אחר). בינתיים האינטרנט עובד מעל לשעתיים בלי ניתוקים, כך שאמנם מוקדם להגיד אם הבעיה נפתרה אבל זה מתחיל להיראות ככה.

אז קודם כל, תודה רבה. אם זאת אכן הבעיה חסכת לי שעות רבות של תסכול.

השאלה הגדולה כעת, היא מה הלאה? האם ישנם עוד אנטיוירוס אשר תחת עושים בעיות בגישה לרשת? הייתי מאד מרוצה עם NOD, האם זה אומר שלא אוכל לחזור אליו? ואם יש לך המלצה לאנטיוירוס אחר, בסגנון קליל כמו NOD (ובתקווה גם לא יעשה בעיות) אשמח לשמוע.

ושוב, תודה. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, הסרתי באמצעות Your Uninstaller, אבל לפני שהוא הספיק להעיף את שאר השאריות הוא עשה ריבוט (ה Uninstall הרשמי סיים ועשה ריבוט אוטומטי כך שהפעולה של YU לא נסתיימה, אבל ה Uninstall בעקרון הושלם).

למה אני מספר את זה? כי התקנתי את ה NOD מאוחר יותר מחדש, והבעיות חזרו. אז אני לא יודע אם זה בגלל שהNOD לא הוסר לגמרי לגמרי, או שזה לא קשור והבעיה חוזרת בכל פעם שה NOD מותקן.

אני כרגע תומך באפשרות השניה בכל אופן. אז מה אתה אומר, אנטיוירוס אחר ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מתחיל לחשוב שזה לא האנטיוירוס אלא דווקא הויסטה. בעצם הויסטה בשילוב של האנטיוירוס (כל אנטיוירוס). עברתי כבר 3, בכולם הבעיה הזאת חוזרת.

ובנוסף מתחיל להימאס עלי שיש יותר מדי פעמים שתוכנות לא נסגרות לגמרי ואין אפשרות לסגור אותן מה Task Manager. הבעיה זה לפרמט עכשיו ולחזור ל ... יותר מדי עבודה כרגע.

בכל מקרה, כרגע אני עם BitDefender. ההמלצות היו בסדר ולגבי הניתוקים... נראה כמה זמן עד שיימאס לי שוב. מקסימום נעבוד בלי אנטיוירוס כמה זמן. בכל מקרה מקור הבעיה הוא לא ב NOD. והפתרון עדיין לא ידוע לצערי.

יש פתרון ל Task Manager? ניסיתי את ה Force Kill הזה אבל כשאני כותב taskkill /F /IM vcsetup.exe

למרות שאני מקבל את השורה SUCCESS: The process "vcsetup.exe" with PID 2816 has been terminated.

כלום למעשה לא קורה. יכול להיות ש Task Manager בויסטה כ"כ חסר אונים ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא לא בויסטה אלא בויסטה "שלך".

משהו נדפק אצלך בהתקנה, אולי חטפת וירוס או שיש לך בעיית חומרה או שההסרה של האנטיוירוס לא עברה בהצלחה.

תנסה לחשוב אם קרה משהו מיוחד ומוזר בהתקנה שלך לעומת התקנה רגילה של במחשבים שעובדים בלי בעיה עם אנטיוירוס.

אם יש לך נקודת שחזור ללפני שכל זה התחיל, ההימור הכי טוב שלך זה לחזור אליה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בויסטה שלי ובשל עוד הרבה משתמשים אחרים, כי כל תקלה שקרתה לי פה קרתה לעוד אנשים (לפי חיפוש פשוט בגוגל גם כשאני לא יודע איך לתאר את התקלה).

לא נדפק שום דבר בהתקנה, היא היתה רגילה לחלוטין. השתמשתי ב הרבה מאד זמן וקניתי מחשב חדש והחלטתי להתקין עליו לשם שינוי. יכול להיות שפירמוט או שחזור יעזרו אבל זו עדיין טירחה שהייתי מעדיף להימנע ממנה אם יש את האפשרות.

בכל מקרה כל התקלות שקורות לי כבר קיימות אצל אנשים, לא המצאתי פה שום דבר חדש. לא יודע אם זה צירוף מקרים או לא, גם אני הייתי חשבתי שאולי משהו במחשב\בהתקנה נדפק אבל באמת שאין לי פה שום תקלה "מקורית", סתם הרבה מאד תקלות שבאו ביחד. אני מתחיל להבין את אלה שאמרו לי להימנע מויסטה ולהתקין עד להודעה חדשה, ואני מניח שהם אמרו את זה על סמך נסיון קודם. הנקודה היא שהבעיה היא לא תמיד במשתמש או בציוד של המשתמש. לפעמים משחררים מוצר פגום או לא מושלם. אפילו אם זה רק לאחוז קטן מהמשתמשים, זה עדיין קיים והאחריות היא לאו דווקא על המשתמשים.

ובחזרה לנושא :)

אני אתן לזה עוד כמה צ'אנסים, נחיה ונראה. אם לא תהיה ברירה באמת נאלץ לשחזר בסופ"ש מתישהו. לא נעים, לא נוח אבל זה כנראה באמת ההימור הטוב ביותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...