דסקים צרובים נקראים חלקית? - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דסקים צרובים נקראים חלקית?


פומה

Recommended Posts

אז ככה. עד לפני שבוע היה לי צורב YAMAHAA שצורב במהירות X40X16X10 בגרסת SCSI. אני זוכר שאמרו עליו שהוא היה הדגם הכי טוב שלהם. הצורב היה בסדר גמור אבל לפני כמה זמן התחיל לצרוב דסקים שחלקית לא נקראים, יותר מאוחר הוא היה צורב אבל הדיסק בסוף היה ריק לגמרי. התברר לי שהצורב דפוק והחלטתי לקנות LITEON חדש מאלה שצורבים במהירות X52X25X52.

היו לי כמה וכמה דסקים לצרוב, והחלטתי לגמור את מלאי הדסקים G.PLATINUM שיש לי (מצאתי שהם מאוד איכותיים, נשמרים לזמן ארוך טווח ונצרבים בלי בעיות ב-YAMAHAA הקודם שלי). בנוסף צרבתי על כמה דסקים חדשים של MAXELL.

כשבדקתי את הדסקים שצרבתי והעתקתי את התוכן שלהם חזרה להארדיסק (סתם בדיקה שעשיתי במקרה) מצאתי שבכל הדסקים של G.PLATINUM במהלך הקריאה הכונן (שהוא גם הצורב. יש לי כונן אחד מפאת חוסר סלוטים IDE) נתקע בדסקים של ה-G.PLATINUM ןב-MAXELL אין שום בעיה.

יכול להיות שהצורבים של KITEON פשוט "לא אוהבים" את הדסקים של החברה הזו? אני לא מצליח להבין שום סיבה אחרת. קניתי מארז של 100 דסקים. ברובו השתמשתי בצורב הקודם שלי והדסקים שנצרבו בו מעולים. דווקא ב-LITEON שהוא חדש חדש יש בעיות.

מה אתם אומרים? למישהו יש רעיון אן ניסיון דומה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שתי סיבות:

-בחיים אבל בחיים לא צורבים במהירות הכי גבוה אלא אם כן ממהרים ויש רק שתי דקות, ואם כבר כן אז רק - אבל רק בדיסקים איכותיים.

-G PLATINIUM - סלח לי על הביטוי אבל פשוט זבל של דיסקים, מייצרת אותם חברה בשם POSTECH שהיא אחת מהמפעלים היותר גרועים לייצור דיסקים לצריבה והמון אנשים נתקלו איתם בבעיות וגם בפורומים של CDFREAKS הם תמיד מככבים במקומות הכי גרועים.

אני מקווה שלמדת ,

בהצלחה :)

נ.ב. - עכשיו אני נזכר שגם לי יש דיסק שלהם שביקשתי שבכוונה יצרב לא מהר מדי - ותודה לאל שביקשתי זאת כי רק קובץ אחד לא נקרא מכל הדיסק (לעומת חצי דיסק אצלך ;) ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...