פריצת אינטרנת והורדות בפלאפון - אפשרי? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פריצת אינטרנת והורדות בפלאפון - אפשרי?


or

Recommended Posts

היי,

יש לי חבר טוב שקיבלת מפלאפון חשבון של 1500 שקל על גלישה באינטרנת והורדות.

הילד קצין קרבי, גם אם הוא היה רוצה הוא לא יכול לגלוש בכאלה סכומים אז הוא פנה אלייהם ואמר להם שהם טעו או שפרצו לו את הקו.

פלאפון טוענים שזה בלתי אפשרי טכנולוגית לפרוץ לקווים שלהם ושאם זה לא הוא זה אומר שכל יום גנבו לו את הפלאפון, השתמשו והחזירו...

אני אמרתי לו שאין כזה דבר בלתי אפשרי מבחינה טכנולוגית אבל אין לי שום ביסוס מספיק טוב לזה..

יש לכם חומר שהוא יכול להביא להם בשביל לקבל את הכסף שלו בחזרה?

תודה, אור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חיפוש קצר בגוגל של cdma hack

העלה את:

http://www.hackinthebox.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=15174&mode=thread&order=0&thold=0

אני לא מאמין שזה יעזור לו,שיתעקש שזה בלתי אפשרי שהוא גלש בסכום הזה

יותר ראלי יהיה לבדוק את מונה הנתונים בפלאפון לראות כמה בדיוק נתונים הוא הוריד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא קצין קרבי, הוא רוב היום בשטח עם הפלאפון עליו, אין מצב שבאמת גנבו לו אותו בבוקר, גלשו \ הורידו, והחזירו לו בערב...

פרצו לו את הקו וזה בטוח ככה שאין טעם לנסות למצא את הפורץ, אלה רק לנסות להוכיח להם שאפשר לעשות את זה...

ברגע שהם יודו שאפשר לפרוץ את הקו יהיה ברור שזה לא הוא שהוריד את כל הנתונים האלו...

השאלה היא האם אפשר להוכיח שאפשר לפרוץ קו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

CMDA זאת אחת הרשתות המאובטחות והמוצפנות ביותר.

אם מישהו היה פורץ לו, הוא לא היה משתמש בזה בשביל לגלוש ברשת, ותכלס אני לא חושב שזה אפשרי לגלוש במכשיר מסוים על חשבון מכשיר אחר באמצעות פריצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוי אוי אוי כמה שהדמיון שלכם סוחב אתכם.....................

למה פריצה לקו שלו? להיכן נעלמו הטעויות הרגילות של הבילינג שחברת פלאפון ידועה בהן, יחד עם התרבות האירגונית הקלוקלת של האשמת הלקוח בכל דבר? סתם ענין של ליקויי המערכת שלהם יחד עם חוסר הרצון לתת שירות ולבדוק ענינית טענות של לקוח. ככה זה בחברת פלאפון, החברה היחידה מכל הסלולריות שאינה מתיחסת לתלונות באף לא אחד מפורומי הצרכנות השונים.

זה כמובן בהנחה שלא קרתה שיכחה פשוטה, כזו שבגללה מכניסים המכשיר לכיס כאשר הוא עדיין פתוח ופועל ומחובר לרשת...... ויש מנגנון כיבוי אוטומטי לאחר זמן, הרבה זמן שנספר לצורך החיוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קרה לי מקרה דומה לפני חודשיים עם אורנג'.

התקשרתי, זעמתי, לא הסכמתי שזה אני גלשתי, מחיתי, התנהגתי כמו בן אדם אטום. והם זיכו אותי.

"חד פעמית, בפעם הבאה אנחנו לא נזכה אותך, אדוני".

אני בהלם, עדיין לא מאמין שקראו לי אדוני.

שיתקשר לDATA שלהם ויאיים שהוא עוזב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה עולה לך 20 שקל לחודש .

אני בחברת פלאפון ואני משלם 20 שקל לחודש גם אם אני גולש וגם אם לא .

אך אפשר לגלוש ולהגיע לסכום כזה ?

למי שאין חבילת דור 3. למי שיש חבית דור 3 משלם סכום קבוע וגולש בו כמעט ללא הגבלה.

לעניין. עשיתם את חברת פלאפון צדיקים. חברות התקשורת עושות המון טעויות.

מי מכם אף פעם לא התקשר לחברת הסלולר ,האינטרנט או הכבלים כי חייבו אתכם על משהו שלא עשיתם?

טלפונים לפקידה אהבלה לא יעזרו. צריך לקבוע פגישה עם החלונות הגבוהים, או לדבר עם המנהל בתמיכה הטכנית(למרות שהם באורך פלא לא ישנים ולא אוכלים רק נמצאים 24 שעות בפגישות. אבל בסוף משיגים אותם).

נ.ב

תמיד יש איזה אמנון לוי שישמח לקפוץ עליכם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה עולה לך 20 שקל לחודש .

אני בחברת פלאפון ואני משלם 20 שקל לחודש גם אם אני גולש וגם אם לא .

אך אפשר לגלוש ולהגיע לסכום כזה ?

זה שאתה מחובר פיסית לאינטרנט לא עולה לך כסף!

זה לא קשור לאף חבילה שיש לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יותר הגיוני ש"טעו" בחשבון שלך

אבא שלי ניסה להתנתק ו"בטעות" שמו אותו 45 דקות על הקו

בסוף היה צריך להתייעץ עם עורך דין, לשלוח מכתב ולבטל את ההוראת קבע

לי יש גם בעיה דומה באורנג אבל לא במימדים כאלה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...