פורסם 2008 בנובמבר 1717 שנים היי..קודם כל, למנהלים, סליחה על זה שאני פותח שוב שירשור לגבי הכרטיס החלופי שנתנו לי,אני פשוט חייב את דעתכם לגבי הכרטיס (אולי בכלל תראו כזה כרטיס בפעם ראשונה)תמונת הכרטיס שקיבלתי במימוש אחריות:http://img300.imageshack.us/my.php?image=16112008058bo1.jpgזה לא נראה לכם מוזר שהכרטיס הוא לא כרטיס Reference של נוידיה ואי אפשר למצוא תמונות של כזה ברשת?הוא בא עם אותו קירור סטוק מוזר (המוכר אמר לי בעצמו שזה קירור מדור קודם)..לדעתי היבואן ניסה לעשות איזו קומבינה, כי התקשרתי לעוד כמה חנויות והכרטיסים שהם סיפקו ללקוחות בכלללא היו דומים לזה אלא באו עם קירור Reference כמו שצריך להיות בדגם הזה.אתמול חזרתי לחנות והתווכחתי עם המוכר שילך ליבואן, יחזיר אותו (זה כרטיס חדש) ויתן לי אחד עם קירור נורמלי.אותו דבר גם הציעו לי אנשים ב-HardForum שזה נחשב גם פורום חומרה מקצועי..לפי מה שקראתי שם, באמריקה, אם הלקוח לא מרוצה, הוא שולח ל-RMA וישר מחליפים לו בלי שאלות ורק כאן בארצנו צריך להתווכח על כל דבר ואפילו לא יודעים איזה חלק נקבל במציאות אם נזמין אותו..
פורסם 2008 בנובמבר 1717 שנים תדרוש (אל "תבקש") שיחליפו לך את הכרטיס למשהו נורמלי. זה פשוט ביזיון לקבל כרטיס כזה.רואים בבירור שהוא לא טבעי.
פורסם 2008 בנובמבר 1717 שנים תקשיב... BFG ידועה באחריות שלה... בעיקרון אין לנו הרבה מה לעשות אי אפשר להתווכח כל הזמן עם המוכר...בינתיים אני ממליץ לך לשלוח הודעה לחבר'ה בBFG, נראה מה הם יענו לך
פורסם 2008 בנובמבר 1717 שנים מחבר אני אנסה לשלוח מייל לחברה עצמה, חוצמזה שזה המקרה היחידי שקרה לי שקיבלתי משהו שונה ממה שמתואר. ואני לא כל הזמן מתווכח עם המוכר. רק כשאני חושב שאני צודק הקטע הוא שבמקומות אחרים, התרבות הצרכנית שונה מהותית מזו שפה, שם הלקוח תמיד צודק ולא מתווכחים, כמו שתיארתי לפני כן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.