בעייה במהירות חיבור לנתב-מודם של Rotal/Siemens - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעייה במהירות חיבור לנתב-מודם של Rotal/Siemens


Animor

Recommended Posts

שלום,

שדרגתי את ה-ADSL ל-4MB וקיבלתי במבצע נתב+מודם Rotal RTA 1025W. כמו כן, קניתי מבזק סטור במבצע מתאם לרשת אלחוטית (רציתי PCI, אבל זה מה שיש להם).

התקנתי את הנתב, הגדרתי ISP, חיברתי אותו לשני מחשבים בחיבור חוטי, והאינטרנט עובד כמו שצריך בשני המחשבים.

ניסיתי להתחבר באלחוטי (ממחשב שלישי) בעזרת מתאם ה-, אבל הוא לא מצליח להתחבר. אני יכול לראות ברשימה את ה-SSID שהגדרתי בנתב (עוצמה 70%), אני יכול לראות גם אחרות בסביבה. אני מצליח להתחבר לרשתות אחרות, אבל לא מצליח להתחבר לרשת שלי (נשאר ב-connecting...).

ניסיתי עם ובלי הצפנת WEP, אבל זה לא משנה כלום.

בזק החצופים דורשים תשלום מיוחד עבור תמיכה ברשתות, למרות שאת כל הציוד קניתי מהם.

מישהו מכיר, מישהו יכול לעזור?

תודה מראש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעיף את התוכנה של zydas ותשמש ב WZC שמובנה במערכת.

יצאת תותח!

הבעיה הייתה ב-zydas. הסרתי אותה, נתתי ל-windows להתקין לבד את הדרייבר של ה-WLAN והשתמשתי בתוכנה של של רשתות אלחוטיות (אני לא בטוח אם זה ה-WZC שהתכוונת אליו). בינתיים עובד סבבה.

למרבה הצער, יש לי בעיה חמורה אחרת עם החיבור לאינטרנט באופן כללי (חוטי ואלחוטי). מהירות ההורדה אינה יציבה ונעה בין 10KB ל-530KB. רוב הזמן המהירות היא הרבה פחות מ-500KB. מכיוון שאני משלם על 4Mbps, אני מצפה לסביב ה-512KB כל הזמן.

דיברתי במשך שעה עם הטכנאי של , אבל הוא לא הצליח למצוא פיתרון. אלה הדברים שבדקנו יחד:

1. אני מתחבר לנתב רק ממחשב אחד, בחיבור חוטי. אין משתמשים אחרים שמחוברים אליו (לא חוטי ולא אלחוטי).

2. אין לי ברקע אף תוכנה שמעמיסה על החיבור לאינטרנט. בכל מקרה, הבעיה חוזרת על עצמה גם ממחשב אחר שיש לי, שחיברתי בחיבור חוטי (במקום המחשב הראשון).

3. ניתקתי את כל הפילטרים והטלפונים מכל השקעים בבית, חוץ מהשקע של חיבור הנתב ל-ADSL.

4. החלפתי היום בבוקר נתב בבזק סטור מ-rotal/dynalink ל-Siemens, הבעיה עדיין מתרחשת. כלומר, זו אינה בעיה בנתב.

5. כאשר אני מתנתק מ-013 ומתחבר ל- 1@1 (חיבור פנימי של לצורך בדיקות), הבעיה עדיין מתרחשת.

6. על פי הטכנאי, נתוני הקו שלי טובים מאוד ואין שום הפרעות. הוא אומר שאפשר בעיקרון גם 5Mbps.

זה ממש מעצבן, לפעמים האינטרנט נהיה כל כך איטי, שזה מזכיר את המודם 56K של פעם.

אשמח לעזרה או רעיונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקרון אם ב1@1 אתה לא מקבל את המהירות שאתה צריך לקבל (512 ק"ב) צריך לפנות רק לבזק, שייבדקו קצת יותר לעמוק

לי גם הייתה אץ הבעיה הזו לפני איזה חודש והייתי גם על הקו עם נציג של שעה בערך ניסינו ממש הכל ואחרי כמה וכמה ניסיונות זה השתפר במקצת ועכשיוזה בסדר גמור.

יכול להיות שאתה גם נמצא יחסית רחוק מהמרכזייה של . אבל אם עד עכשיו הכל היה בסדר וזה פתאום קרה זה רק משהו בבזק

תפנה אליהם שוב

** אם שידרגת לאחרונה את המהירות צריך לבדוק שהמהירות אצל הספק זה 4 מגה וגם אתה מופיע אצל ב 4 מגה כי אם זה לא אותו דבר מפה יכולה להיות הבעיה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, זה ברור שהבעיה היא בבזק, משום שהיא מופיעה גם ב-1@1. רק עכשיו שדרגתי את הקו בדירה בחדשה, לפני זה היה 750Kbps, בלי בעיות של איטיות מעצבנת כזו כמו שיש עכשיו.

הטכנאי ווידא שאני באמת מוגדר כ-4Mbps ושהנתונים של הקו מבזק עד הנתב שלי מראים שאין בעיה או הפרעות. הוא ניסה לעשות reset לקו, אבל זה לא עזר.

קבעתי עם שביום ראשון יגיע אליי הביתה טכנאי שלהם עם לפטופ, כדי לראות את הבעיה בעצמו. אני רק חושש שבדיוק כשהוא יהיה כאן, הכול יעבוד כמו שצריך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע שהבעיה היא בין הנתב למחשב (בחיבור האלחוטי), אם הנתוני קו שלך טובים (אתה יכול לבדוק דרך הנתב) ועדיין יש בעיית מהירות.

הטכנאי יבוא, יתחבר עם כבל לנתב ויעשה בדיקה, אלא אם יש בעיה ספציפית בנתב לא צריך להיות בעיה והוא יקבל את הקצב הנדרש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע שהבעיה היא בין הנתב למחשב (בחיבור האלחוטי), אם הנתוני קו שלך טובים (אתה יכול לבדוק דרך הנתב) ועדיין יש בעיית מהירות.

הטכנאי יבוא, יתחבר עם כבל לנתב ויעשה בדיקה, אלא אם יש בעיה ספציפית בנתב לא צריך להיות בעיה והוא יקבל את הקצב הנדרש.

אבל הבעיה היא בכל חיבור, גם חוטי (משני מחשבים שונים!) וגם אלחוטי. חוץ מזה, כמו שרשמתי קודם - החלפתי נתב והבעיה עדיין קיימת. עסק ממש מוזר. התופעה דומה לחיבור משותף. פעם זה גבוה ופעם נמוך, כאילו משתמשים אחרים גונבים לי רוחב פס.

איך אפשר לבדוק דרך הנתב את נתוני הקו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שמתי לב שרשמת שניסית גם בקווי.

אני מניח שהבדיקה נעשתה כאשר רק המחשב הבודק היה דולק/מחובר.

בנתב תגש למעלה לstatus ובצד לADSL LINE. הטבלה התחתונה היא נתוני הקו, תעלה לפה צילום מסך. זה אמנם לא הכי מדוייק, אבל יכול להראות אם מחרטטים אותך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על העזרה.

אכן, בדקתי את המערכת כשרק מחשב אחד מחובר באופן חוטי, ביצעתי זאת עם שני מחשבים שונים. התוצאה הייתה זהה.

מצורף צילום מסך של נתוני הנתב, בזמן בו החיבור איטי להחריד (מהירות הורדה של כ-30KB).

יש משהו שחשבתי עליו, שאולי קשור:

1. המחשבים המדוברים היו מחוברים קודם לכן ב-LAN של חיבור ethernet ישיר (בלי נתב). הגדרתי את זה בעזרת ה-wizard של . אחד המחשבים היה מחובר ישירות למודם, והמחשב השני התחבר לאינטרנט דרכו. יכול להיות ש- עדיין חושב שאני באיזשהו LAN ובגלל זה יש התנגשות או בעיה?

2. כרגע הקונפיגורציה של כרטיס הרשת היא כמו בהוראות שקיבלתי עם הנתב: קבלת IP ו-DNS אוטומטית. יכול להיות שצריך IP סטטי?

3. שמתי לב למשהו מוזר: כאשר מהירות ההורדה איטית (למשל 50KB) ואני עושה בדיקת מהירות משני מחשבים במקביל (מחוברים קוית), כל אחד מהם מקבל 50KB. הייתי מצפה שכל אחד יקבל חצי, כלומר 20-30. העניין הוא שאני לא סגור על זה 100%, משום שמהירות ההורדה משתנה כל הזמן. היא יכולה להיות 20KB ודקה אחר כך להיות 200KB.

נ.ב. אני אערוך את הכותרת, שתתאים יותר לבעיה.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתוני הקו טובים מאוד לפי התמונה ואתה מסונכרן עד 5 מגה.

אם יש בעיות מהירות אז לדעתי זה יכול לנבוע שתי סיבות: הגדרות לא תקינות ברשת של ובעיה במחשבים על הרשת שלך.

אני הייתי מציע לך להמתין לטכנאי ולראות אם הוא מצליח לקבל קצב תקין בבדיקה. אם הוא אמת מצליח אז הבעיה היא ברשת שלך, משהו כמו וירוס או תוכנה שהתקנת על שני המחשבים. ההגדרות ICS (שיתוף האינטרנט) שהיו לך לא צריכות לגרום לבעיות.

אם, מצד שני, הוא גם לא מקבל מהירות תקינה, אז הוא כבר יעשה את הבדיקה של תקינות ההגדרות מול המוקדים הטכניים שלהם.

אם בנתיים אתה רוצה לנסות לאפס לעצמך את חיבורי הרשת, אתה יכול לנסות את זה:

נסה את זה

כנס לחיבורי הרשת

תן קליק ימני על כל אחד מממשקי הרשת שלך ותעשה להם DISABLE ("בטל")

(ממשקי - Local area connection , בלוטות'ים ו-1394 למיניהם... WIRELESS CONNECTION וכו')

אם יש עוד חייגנים, או עוד חיבורי כלשהם, מחק ובטל אותם בהתאם.

כנס להתחל-הפעלה

רשום את הפקודה

netsh int ip reset netshlog.txt

תן אישור, חכה שהחלון השחור ייפתח וייסגר

עכשיו באותה דרך הרץ את הפקודה

netsh winsock reset

הפעלה מחדש למחשב (זה חשוב)

שים לב, זה קריטי למחוק את החייגנים לפני תחילת התהליך, ולנטרל את ממשקי הרשת, כמו שאמרתי.

(וזאת על מנת שהם יוכלו לרשת ממערכת ההפעלה את הפרוטוקול המאופס לאחר מכן, שכן הם ישויות tcp/ip עצמאיות מרגע שנוצרו)

ואז (אחרי ההפעלה מחדש למחשב)

להפעיל מחדש את ה LAC/WC של כ.הרשת החוטי/אלחוטי שלך, לבנות חייגן חדש לפי סוג החיבור, במידה ונדרש כזה.

זה הכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה נפתרה!

אתמול הגיע אליי הביתה טכנאי של . כמה דקות לפני שהוא הגיע, בדקתי את מהירות ההורדה וחשכו עיניי: הורדה בקצב מצוין של מעל 500KBps. כבר חששתי שחוק מרפי יחול עליי ושלא אוכל להראות לו את הבעיה.

אבל כשהטכנאי הגיע, הכול "הסתדר": הורדה במהירות עלובה של 10KB. הטכנאי התקשקש במשך שעה עם הגדרות, בדיקות דרך 1@1 ו-2@1, אבל שום דבר לא עזר, כמובן.

גם האנשים במוקד לא הצליחו לאתר מה לא מוגדר כמו שצריך.

לבסוף הלך הטכנאי לרחוב הסמוך, שם נמצאת המרכזיה המקומית של , והחליף לי את כרטיס ה-ADSL לכרטיס חדש יותר (ADSL2). ממוקד הגדירו מחדש את כל הגדרות החשבון והחיבוריות.

הטכנאי חזר אליי הביתה רק בשביל לגלות ששום דבר לא עובד. לאחר עוד שעה שבוזבזה על הגדרה לא נכונה של מוקד בזק, הם הצליחו להגדיר כמו שצריך.

מאז האינטרנט עובד בצורה חלקה, עם מהירות הורדה של מעל 500KBps!

אישית, אני לא יודע אם זה הכרטיס שהיה תקול, או אולי ההגדרות שנעשו מחדש, אבל העיקר שזה עובד.

תודה לכל העוזרים והמייעצים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...