שאלה לגבי samsung 2253BW ושימושיו לגרפיקה - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי samsung 2253BW ושימושיו לגרפיקה


gabur

Recommended Posts

אני סטודנט לעיצוב גרפי שמשתמש המון בתוכנות גרפיות.עד היום השתמשתי במסך LCD ישן 17 אינץ'.רציתי לשדרג ל22 רחב, אך בגלל מגבלות כספיות כמו של כל סטודנט.אני לא יכול להשקיע מעל 1000.ניסיתי להציע הצעות מחיר בוואלה שופס על 2253BW אך לא זכיתי והשבוע התקשרה אליי נציגה שלהם להציע לי אותו ב900 ש"ח. אני כבר משוטט מעל כשלוש שעות וקורא מאמרים ועורך השוואות אך לא קיבלתי מידע מספיק.קראתי את המדריכים באתר ואת ההשוואות ל- 2243BW . הבנתי את הבעיות של ה-TN בתצוגה ואת שאר הפרמטרים שצריך לקחת בחשבון. אך בכל זאת רציתי לשאול, לאור המחיר שהציעו לי האם בכל זאת שווה לי לקנות את המסך הזה.(אני בטוח שמבחינתי זה יהיה שינוי אדיר-המעבר ביו 17 ל-22 אינץ' רחב,השאלה אם זה כדאי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מסכים.

אתה יכול לחכות עם הכסף בפקם ובנתיים לראות חרא במסך הזוועתי שלך (שאני מכיר אישית) בשם ה"לחכות למסך ה"איכותי יותר". בסה"כ כל מסך מודרני שתיקח במיוחד עם האימפקט של מעבר מ19 ל22 אינץ' יראה לך כשיפור ענק בתצוגה ובאיכותה.ועוד שתוכל להשתמש בו כבר מעכשיו,ואתה צריך להשתמש במסך.

את המסך היוקרתי שמעצב גראפי כביכול אמור להחזיק .. תקנה כמסך הבא שלך.

אני חושב שכל מסך מהמסכים שבביקורת יהיה קפיצת מדרגה מבחינתך.

לכל מעצב שמכבד את עצמו יש גם (מסיבות שממש לא בהכרח נכונות) , זה אומר שאתה צריך לרוץ לקנות MAC? לא. ולגבי מסכים אז EIZO איכותיתצ יותר מכולם, זה אומר שכל השאר חרא? ממש לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצטרף לדעתו של borsood. עדיף, כל עוד המסך הנוכחי מתפקד, להמשיך לחסוך ל-20" כמו LG L2000CP או LP2065. שינוי בגודל במקום בפאנל לא מביא איתו יתרון באיכות תצוגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...