מתי תתחיל ירידת המחירים של הלקראת סוף שנה שהחנויות עושות ספירת מלאי? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתי תתחיל ירידת המחירים של הלקראת סוף שנה שהחנויות עושות ספירת מלאי?


portance

Recommended Posts

תגידו מתי תתחיל ירידת המחירים בחנויות החשמל והמחשבים? אתם יודעים בגלל שזה סוף שנה והחנויות עושות ספירת מלאי אז המחירים אמורים לרדת, ככה לפחות חבר שלי שרוצה לקנות אבל הוא מחכה לקראת סוף השנה כי הוא אמר לי שאז המחירים ירדו משמעותית בגלל שהחנויות עושות ספירת מלאי והם רוצים להיפטר מהכול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חנוכה= כריסמס= מפגיזים במוצרים חדשים והישנים יורדים מהמדפים או שפשוט יש הוזלת מחירים.. :xyxthumbs:

ככה זה בדרך כלל ככה שאל תקח ת'מילה שלי אבל כמו שאמרת- סוף שנה מדובר בלועזית ולא עברית ככה שחנוכה וכריסמס יוצא סוף שנה וזה תקופה שיש הרבה קניות לחגים אז יש הנחות לרוב. ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מה שצרכנים לא נבונים אוהבים לחשוב.

מעשית, בדר"כ בתקופת החגים יותר יקר. המבצעים השווים הם בדר"כ בחנויות שגם ככה יקרות מאוד מלכתחילה ומיועדים לאנשים שלא עוקבים אחרי המחירים כל השנה. בקיצר, לחכות לתקופה מסויימת בשביל לקנות זו סתם שטות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור אחד שעבד בכמה חניות מחשבים, בדרכ ההוזלה המשמעותית היא על הדברים הקטנים שרוצים להעיף כמו משחקים, וציוד הקפי זול או פשוט משהו תקוע במדפים ואף אחד לא קונה.

עכשיו בעיקרון לפעמים יש הורדת מחיר ש 150-250 שח אל תצפה להורדה של 1000 ש"ח (אף אחד לא פראייר) אז אם אתה צריך עכשיו אני ממליץ לקנות עכשיו ולא לסבול חודשיים בשביל 200 שח.

וגם טבעי שהמחיר עד סוף השנה ירד כמו שמחיר של כל דבר כאשר הוא מושק הוא יחסית גבוה ואחכ הוא יורד כאשר יוצאים דגמים חדשים.

ואז יהיה לך משהו אחר יותר טוב באותו מחיר.. בקיצור כמו תמיד כמו כל דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע חבר שלי שהוא מנהל חשבונות במקצועו אמר לי שעוד מעט לקראת סוף שנה בחנויות עושים ספירת מלאי ובגלל שהחנויות לא פתוחות בימים של הספירת מלאי אז הם מפסידים כסף אז הם מוכרים חלק מהמוצרים שלהם במחירים זולים. ככה הוא הסביר לי פחות או יותר. בכל מקרה אני רוצה לקנות מסך מחשב 22 אינטש בימים הקרובים ככה שחשבתי שאם אני יחכה קצת אז איזה דגם של מסך יהיה זול יותר באיזה 150-100 שקל אז זה אני מוכן לחכות בשביל זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מקפיץ.

portance, יש לך אזהרה ראשונה בגין הקפצת דיון, בשלישית תושתק\תורחק מהפורום.

הקפצת דיונים:

הקפצת דיונים הינה פרסום שתי הודעות ברצף במטרה לקדם את הת'ראד במעלה הרשימה (הודעות מסוג "UP" וכדומה). הקפצה שכזו מותרת אך ורק לאחר 24 שעות מפרסום התגובה האחרונה בטרד! כל הקפצה שכזו לפני הזמן המותר תזכה את פותח הת'ראד באזהרה אלא אם כן הוסף מידע חדש ורלוונטי.

ננעל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...