התלבטות בין כמה מגרסאות ה-512MB של כרטיס המסך HD4850 שנמצאות בפנדה - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות בין כמה מגרסאות ה-512MB של כרטיס המסך HD4850 שנמצאות בפנדה


6th Finger

Recommended Posts

ראשית, אני מתנצל שאני פותח אשכול נוסף בנושא. הסיבה היא שהאשכול הקודם כבר איבד רלוונטיות, ואני רוצה לקבל התייחסות מקסימלית ואפשרות להתייחס לכמה נושאים. כפי שרשום בכותרת, ההתלבטות שלי היא בין כמה מגרסאות ה-512MB של כרטיס המסך HD4850 שנמצאות בפנדה. הנה כל גרסאות ה-512MB של הכרטיס הנמצאות בפנדה: http://www.pandas.co.il/advanced_search_result.php?keywords=4850%20512&page=1&sort=5a.

מצד אחד, יש את גרסת ה-PowerColor, שהיא הזולה ביותר [830 ש"ח]. לפי TechPowerUp, הוא הכרטיס השקט ביותר במצב מנוחה [20dbA], וגם במצב פעילות אי-אפשר להגיד שהוא רועש כ"כ [31.9dbA]. מנגד, הטמפרטורות שלו במצב מנוחה ובמצב פעילות די גבוהות [73.5 ו-95.5 מעלות בהתאמה]. השאלה היא אם הטמפרטורה תפריע לי או תפגע בכרטיס עצמו ובאורך חייו.

מצד שני, יש את גרסת ה-, שעולה 125 ש"ח יותר [955 ש"ח], אך מכילה מאוורר של זלמן. לא הצלחתי למצוא מידע רב לגבי הכרטיס, כך שאין לי מושג מה מידת הרעש שלו, אבל הטמפרטורה שלו בטוח יותר נמוכה מזו של . השאלה היא האם הכרטיס שווה את 125 השקלים הנוספים האלה בשביל טוב יותר, אך ככל הנראה הרעש יהיה גדול יותר והביצועים לא ישתנו.

מצד שלישי, יש את גרסת ה-Toxic של Sapphire, שעולה 220 ש"ח יותר [1,050 ש"ח]. לפי TechPowerUp, הכרטיס די רועש [36.4dbA גם במצב מנוחה וגם במצב פעילות]. מנגד, הטמפרטורות שלו במצב מנוחה ובמצב פעילות די נמוכות [כ-50 מעלות וכ-80 מעלות בהתאמה], והוא מספק כ-5% ביצועים יותר מהכרטיס של . השאלה היא האם שווה להשקיע עוד 220 ש"ח בשביל טמפרטורה נמוכה יותר ובשביל תוספת ביצועים כמעט לא מורגשת, אך לקבל חור במוח מהרעש [36 דציבלים זה הרבה?].

מצד רביעי, יש עוד כמה כרטיסים ברשימה שהבאתי בהתחלה שיכולים להוות אופציה, אבל בעיקרון שלושת הכרטיסים הנ"ל הם ההתלבטות שלי כרגע. כמובן שאם לדעתם ברשימה ההתחלתית יש כרטיס שיותר נראה לכם, תוכלו להציע אותו.

אשמח אם תעזרו לי, ותלוו את דעתכם בהסברים. תודה רבה. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קונה מפנדה מאחר ואני קונה שם מחשב שלם. Ivory ו-KSP לא באים בחשבון, ואבא שלי לא מוכן לשמוע על חנויות ששמן לא מוכר לו. לכן נשארנו רק עם פנדה. אני לא רוצה לקנות את כרטיס המסך בנפרד מאחר וכך אם יש בעיה כלשהי במחשב, לא יוכלו לטרטר אותי מהחנות הזו לחנות הזו בטענה שהרכיב מהחנות השנייה הוא מקור הבעיות.

בנוגע לבחירתך, הכרטיס של GB, תוכל להסביר את הבחירה שלך? למה לא פשוט לקחת כרטיס עם סטוק? בנוסף, איך אוכל לדעת אם הוא שקט מספיק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי הסטוק נורא חם, וטמפ' חשובה יותר משקט.

אין לי מושג עד כמה ה - GB מרעיש והאם זה יפריע לך או לא זה עניין סובייקטיבי נטו (מה גם שכנראה יש אפשרות לשלוט במאוורר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי הסטוק נורא חם, וטמפ' חשובה יותר משקט.

אין לי מושג עד כמה ה - GB מרעיש והאם זה יפריע לך או לא זה עניין סובייקטיבי נטו (מה גם שכנראה יש אפשרות לשלוט במאוורר).

אפשר לשלוט במאוורר ע"י הCCC שבדרייבר החדש (8.10)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה הטמפרטורה חשובה יותר מהשקט אם הכרטיס הזה יכול לעמוד גם בחום של 120 מעלות?

התשובה הקצרה בנוסף למה שאמרו היא שככל שהטמפ' יותר גבוהה, היא גומרת החיים של הכרטיס מהר יותר.

כן, זה זניח כי גם ככה אחרי 3 שנים מחליפים כרטיס, אבל יודע מה? אני לא חושב שזה הגיוני שגיימר ישחק משחק כמה שעות רצוף ביום וחום הכרטיס יגיע ל90 מעלות ~רצוף~. לא משנה מה יגידו - זה פוגע בכרטיס.

כמו שאמרו כאן, אפשר לשלוט בזה דרך CCC.

שתדע שיש גרסאות של POWER COLOR, הן מסווגות באתרים שלהם כPCS+, שגם מציעים OC וגם מציעים מקצועי ושקט יותר שמוריד את הטמפ' (זה על פי POWERCOLOR) ב10 מעלות, אז שים לב.

עכשיו, למה ששאלת - לא הייתי הולך על ספייר, גם בגלל הרעש ובגלל ה5%, זה כלום, ממש כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...