עבור לתוכן

מדבקת אחריות ב-KSP

Featured Replies

פורסם

הזמנתי את המחשב, שילמתי עליו ואז מודיעים לי באופן נונשלנטי שיש מדבקה על המארז וקריעת המדבקה מבטלת את האחריות. איזה חוצפה אני ממש מתוסכל מהעניין אני ממש מרגיש כאילו זה לא שלי :\

לא ציפיתי לחובבנות כזו מענקית מחשבים כמו KSP. אילו הייתי יודע על המדיניות הבאמת אינפנטילית הזו שלהם, לא הייתי קונה מהם מלכתחילה.

זה הרי ממש אידיוטי, צריך להיות לי אחריות על כל החלקים בנפרד. ואנשים קונים מהם את החלקים בנפרד , אז מה הקטע?

יש מה לעשות בנידון?

g0vner_x3

  • תגובות 51
  • צפיות 7.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לבטל את ההזמנה, יש לך 14 יום אפשרות לבטל כל עוד לא השתמשת במוצר,

או שאתה לא מרוצה ממנו ויש לך את כל האריזות המקוריות .

בהצלחה .

פורסם

וואו, לא חשבתי שיש חנויות שעדיין עושות את זה בימינו :s05:

אתה בטוח שהוא לא התכוון למדבקה עם הרשיון של הווינדוס?

פורסם

גם במחשב של אחי הם עשו את זה

מדבקה אדומה כזאת קטנה.

אבל אני הולך להלחם בהם כל שנה אני מגיע לסניף ויבקש ממנו שינקה אבק !! עד שימאס להם ממני

פורסם

אבל אני הולך להלחם בהם כל שנה אני מגיע לסניף ויבקש ממנו שינקה אבק !! עד שימאס להם ממני

:lol: :lol: :lol: :lol:

כל שנה? נראה לך שזה מה שמפריע להם?

תבוא כל חודש, אולי יתחילו להרגיש שאתה מציק.

פורסם
  • מחבר

שיבוא כל יום חחחחח.

זה כזה מעצבן. המחשב אגב עובד אחלה. אבל זה כמו לקנות גלידה טובה ויש לה קצפת, אבל בסוף במקום דובדבן יש פוקי קטן של קקה :E

פורסם

זה קשה לאנשים כמונו לראות מארז סגור ושומר נגיעה ממך..

פורסם

אני רוצה לראות שהם לא היו מביאים לי אחריות...אבא שלי היה קובר אותם..

פורסם

זה די אבסורד מכיוון שכשאתה קונה מחשב בחלקים אצלם, בלי הרכבה, יש לך אחריות על כל חלק בנפרד.

פורסם

רגע, יש מצב לנסר את המארז מסביב למדבקה ולפתוח אותו ככה, בלי לאבד את האחריות? (על החלקים- לא המארז...)

פורסם

אני חושב שהמדבקה "שומרת" על האחריות של המחשב כיחידה אחת

עדיין יש לך אחריות על כל חלק בנפרד

פורסם
  • מחבר

חחחחחח!

לול, IG אתה IG מQUAKE 3 ARENA ?

מה שהכי מעצבן אותי, אני מספר את זה לחברים של אחי (שהם חננות מחשבים כמוני) והם אומרים לי :"מה ברור לא ידעתה" , רציתי לתת להם בוקס. כאילו איך לא אמרתם לי את זה לפני כן?! אני רק ישמע תשם KSP זה הדבר הראשון שאני אגיד , אוףףףףףףףףףףף כמה זה מעצבן :(

עריכה :

OMRIJ, מה זה אומר ? מה אני מאבד פה אם אני פותח את המארז ?

פורסם

לא.

כנראה מישהו גנב לי את הניק :pissed:

פורסם

כל העניין נובע מהנחת יסוד (שאפשר להתווכח עליה כמובן), והיא שאם החלטת לשלם על הרכבה סימן שאין לך את הידע הדרש ע"מ להתעסק עם החומרה בצורה ישירה, ומבחינת החנות, היא לא צריכה להתעסק בלוגיסטיקה של להחליף חלקים במסגרת האחריות בגלל שמישהו החליט להתעסק במשהו שהוא לא מבין אתו.

פורסם

OMRIJ, מה זה אומר ? מה אני מאבד פה אם אני פותח את המארז ?

תצטרך לברר את זה עם KSP

לדעתי, אם פתחת ומחר הולך כרטיס המסך או הדיסק הקשיח, לא אמורה להיות לך בעיה ללכת עם החלק לKSP ולממש אחריות

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים