פורסם 2008 באוקטובר 517 שנים שלום לכולם !זה יאיר מ - IQPC . . .הנוהל הרגיל הוא שלקוח עושה הזמנה והמוצר מחכה לו. במקרה הזה, עקב פגם במארז של מחשב בהרכבה - נלקח המארז שחיכה ללקוח. בכל מקרה זה היתה טעות שלנו לא לעדכן את הלקוח. תודעת השירות והנאמנות ללקוח עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו, ותמיד טובת הלקוח עומדת בראש סדר העדיפויות. נלמד את הלקחים הרלוונטיים כדי שמקרה זה לא יישנה. הוצע ללקוח פתרון חלופי של מארז CM590 ומשלוח על חשבוננו ישירות לבית הלקוח - מתוך הבנה שבמקרה הנ"ל, ההתנהלות שלנו לא הייתה תקינה. מה שבטוח כוונה רעה - אין פה. תודה וגמר חתימה טובה !
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.