אין לי עברית במנדריבה - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אין לי עברית במנדריבה


3d7

Recommended Posts

מצאתי בנעוץ את המדריך הזה:

http://whatsup.org.il/index.php?pagename=%E4%E2%E3%F8%FA%20%FA%EE%E9%EB%E4%20%E1%F2%E1%F8%E9%FA&action=%F7%E9%F9%E5%F8%E9%ED-%F7%E5%E3%EE%E9%ED&op=modload&name=phpWiki&file=index

אבל, אני אשמח לקבל הסבר פשוט לנובים שמתמקד בהפצה שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין הסבר פר הפצה. אתה יכול ללכת בשיטה הקלה ולהגידר את זה בסביבת העבודה [כמה קליקים] או ללכת בשיטה ה"קשה" ולערוך את הXORG. שתי השיטות מוסברות היטב ובשפה ברורה, אם יש משהו ספציפי שאינך מבין נשמח לעזור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי, סידרתי את העברית. אני לוחץ על Alt + Shift והשפה מתחלפת בין עברית לאנגלית. אבל, הבעיה היא שאין לי את האייקון של השפה ב-Traybar. איך אני מוסיף אותו? אני יודע שאני צריך להתקין איזושהי חבילה, אבל אין לי מושג איזו. בנוסף לכך, אני רוצה להוסיף רק עברית ולא את על השפות כדי שלא יהיו לי errors ביציאה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי מה אמרת. :s05:

לגבי השאלה השניה שלי, זו טעות. ערכתי.

אני רוצה שב-Traybar יהיה לי את האייקון של השפה (כזה דגל עם אותיות של הארץ - US/IL). הבנתי שאני צריך להתקין איזושהי חבילהשמתקינה את זה, אבל אין לי מושג איזו חבילה אני צריך להתקין ואיך ואיפה לחפש אותה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה משתמש בKDE, נכון? יש לך שם לוח ניהול של KDE, תחפש שם בהגדרות אולי יש אפשרות להציג את האיקון [כמו בוינדוס] או, שתנסה ללחוץ על הסרגל של KDE [בתחתית המסך], במקום פנוי, ותחפש אפשרות כזו.

לגבי השאלה השניה - על אילו שגיאות מדובר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע מה זה לוח ניהול של KDE. יש לי מנהל חבילות של מנדריבה.

העברית מותקנת ועובדת טוב. מה שחסר זה החיווי באיזו שפה אני נמצא עכשיו, בצורה של אייקון ב-Traybar. הפיצ'ר הזה לא מותקן, וכדי שהוא יופיע אני צריך להתקין אותו דרך המנהל חבילות של מנדריבה. אבל, אין לי מושג מה אני צריך להתקין.

שמעתי ממישהו שהוא ניסה להתקין את העברית, אבל הוא לא ידע איך להתקין את זה. בסופו של דבר, הוא הצליח להתקין את כל השפות (כולל עברית). הבעיה היא שבכל פעם שהוא יוצא ממנדריבה, הוא מקבל רשימה של הרבה errors לגבי השפות. אין עם זה ממש בעיה, אבל אני לא רוצה לקבל רשימה של errors סתם ככה, ואני גם לא צריך את כל השפות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התקנתי עברית. העברית עובדת. כשאני לוחץ על Alt+Shift אני עובר בין אנגלית לעברית. אבל, אני לא יודע באיזו שפה אני נמצא, כי לא מותקן לי האייקון של הדגל ב-Traybar.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסביבת עבודה, אתה מתכוון ל-KDE? אם כן, אז KDE.

התקנתי העברית דרך המנהל של מנדריבה. סימנתי בארץ את ארצות הברית (לא היה ישראל), ובפריסת מקלדת סימנתי עברית. אח"כ, עשיתי log-out והיה לי עברית. אבל, כדי שיהיה ב-Traybar את האייקון עם הדגל של הארץ שמראה לי באיזו שפה אני נמצא עכשיו, אני צריך להתקין איזושהי חבילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, הורדתי במיוחד בשבילך קובונטו, לצערך, זה עם KDE 4 אז תצרך קצת להפעיל את הראש כדי למצוא איפה זה בKDE3

בכל אופן,

# לחיצת Alt+F2 תפתח שורת פקודה.

# כתיבת kcontrol והקשת enter תפתח את מרכז הבקרה של KDE.

# בתפריט הצד של מרכז הבקרה יש לאתר את Accessibility/נגישות.

שם אתה צריך לראות את האפשרות הזאת, אם אתה לא מוצא, תחפש טוב

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה! יש עכשיו את האייקון עם הדגל, אבל עכשיו אני יכול להחליף שפה רק בלחיצה על האייקון. Alt+Shift לא עובד עכשיו (הוא עבד מקודם), למרות שסימנתי אותו ב-Xkb.

[br]פורסם בתאריך: 4.10.2008 בשעה 22:03:11


אוף! מאז שעשיתי את זה, שוב פעם אין לי את האייקון עם הדגל למרות שהכל מסומן כמו שצריך, וגם יש לי בעיות חדשות.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...