המלצה ללפטופ- סטודנט עד 600$ - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה ללפטופ- סטודנט עד 600$


RDS

Recommended Posts

שלום, תראו אני צריך לפטופ לשימושי סטונדט בגדול... שימושים עיקריים יהיו וכדו'.. כדאי שיוכל להריץ בלי בעיה (גם HD)... כמובן לא מדובר במחשב למשחקים, אם כי אם הוא יריץ איזה משחקים קלילים, מה רע... בעיקרון הרעיון הוא לקנות את המחשב בארהב, כך שהתקציב הוא 600 דולר עם חריגה קלה ל700$ במקרה הצורך, למרות שלא נראה לי יש צורך בסכום כזה לצרכים אלה... כמו כן, אם יש אפשרות ללפטופ עם אחריות בינלאומית היה נחמד, למרות שלא חייב..

תודה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Lenovo SL400 - איכות טובה מהממוצע , מקלדת טובה. 14", יציאת , סטטוס אחריות בארץ לא ידוע כרגע (לי לפחות, נסה מול לנובו). ניתן לקבל בקונפיגורציה סבירה בסביבות ה-650$-700$ .

Dell Vostro 1310 - בסביבות ה-700$. איכות בניה טובה מהממוצע (אך פחות טובה מה-SL), קל-13", חיי בטריה טובים מהממוצע. דל בדר"כ מציעה אפשרות לאחריות בינלאומית על דגמים כאלה אבל זה כמעט בטוח יעלה לך עוד ויעבור את התקציב.

אם אתה יכול לפעול מהר - יש מבצע אדיר על מחשבי לנובו דרך האתר של לנובו ארה"ב. 36% הנחה על מספר דגמים מאד משתלמים. המבצע נגמר ב-12.9 על פי שעון ארה"ב, כלומר מחר בבוקר אצלנו. הקופון בשביל לקבל הנחה הוא USP2DAYSONLY .מחשבים מומלצים שנכנסים בתקציב שלך עם המבצע:

Lenovo T400 - קניה מעולה שבדר"כ תהיה מחוץ לתקציב. איכות בניה טובה מאד, חיי בטריה מדהימים. סטטוס אחריות לא ידוע (ואני בספק שתצליח לקבל על זה תשובה עד מחר, לנובו מתמהמהים בנושא).

SL300 - איכות בניה ברמה של ה-SL (כלומר הרבה פחות טובה מה-T אבל עדיין טובה ממחשבים צרכניים), 13", יציאת . אחריות כנ"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין... מה ההבדל בין הדגמים שהצאת לבין דגם בסגנון הזזה לדוגמה- Pavilion dv6812nr Notebook PC? אני מבין שהדגמים ההם יותר פשוטים בעיצובם, אבל מה? מציגים ביצועים טובים יותר? יש דגם מומלץ מהסגנון הזה של הלפטופים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחשבים שנקנים ישירות באתר של ועוברים התאמה על ידי הלקוח לא זכאים לאחריות בינלאומית. הם זכאים לאחריות בארה"ב ומדינות נוספות ברחבי העולם, אך לא מדובר במדינות באזור אירופה והמזרח התיכון. בחלק מהמקרים ניתן למצוא בחנויות אמריקאיות כמו בסט ביי, סטייפלס וכו', עם קונפיגורציה מוגדרת. המחשבים האלה לעיתים נושאים אחריות בינלאומית אבל את זה יש לבדוק על פי מספר הדגם באופן ספציפי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין... מה ההבדל בין הדגמים שהצאת לבין דגם בסגנון הזזה לדוגמה- Pavilion dv6812nr Notebook PC? אני מבין שהדגמים ההם יותר פשוטים בעיצובם, אבל מה? מציגים ביצועים טובים יותר? יש דגם מומלץ מהסגנון הזה של הלפטופים?

ההבדל המשמעותי הוא באיכות הבניה ולא בעיצוב. איכות של סדרות עסקיות היא הרבה יותר גבוהה מאיכות של סדרות צרכניות. רוב המחשבים שציינתי הם מסדרות חצי-עסקיות כך שהם באמצע מבחינת איכות. אין שום סיבה להמליץ לדעתי על דגם צרכני אלא אם כן התקציב לא מאפשר דגם עסקי.

כמו כן, אני לא ממליצה לך להסתכל על מחשבים גדולים מ-14" אם אתה סטודנט, הם כבדים ומסורבלים ולא אידיאליים לנשיאה לאוניברסיטה באופן קבוע.

מה ש-momi ציין הוא בדר"כ נכון. ברוב המקרים אין אחריות בינלאומית על דגמי CTO דרך האתר של . בחלק קטן מהמקרים כן יש אחריות בינלאומית לדגמי CTO אם כי לפעמים מדובר באחריות חלקית גם במקרה הזה. כמו כן, דבר נוסף לנסות זה לרכוש ישירות דרך בטלפון.קרה לי שהם הסכימו לתת כך את האחריות וגם את ההנחה, אין מה להפסיד.

כפי שאתה מבין, זו אחת החברות המציקות ביותר בנוגע לאחריות, הם משנים את המדיניות שלהם כל הזמן ונותנים המון אינפורמציה סותרת ובלתי מלאה. אני ממליצה בכל מקרה לא לסמוך על שום דבר שכתוב באתר שלהם בנושא הזה ולקבל כל התחייבות לאחריות בכתב.

אישית,אם הייתי יכולה לקנות את ה-T400 ב700$ לא הייתי מהססת, אחריות או לא. במחיר כזה אפשר לקנות עוד אחד אם הוא יתקלקל ועדיין לא תתקרב לעלות שלו בארץ אבל זה לא כלכך רלוונטי כי נכון לעכשיו המבצע נגמר :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...