פורסם 2003 ביוני 922 שנים ראיתי שיש חלוקה לתוכנית ישנה וחדשה.מה ההבדל בין התוכנית הישנה לחדשה? אין לי מושג איזו תוכנית אני אמור לעשות. (אני עושה יחידה ראשונה ושתי יחידות מחר)
פורסם 2003 ביוני 922 שנים החדשה זה אלגורתמיקההישנה זה תיכנות רגילגם אני עושה חמש AND IAM DAMN PROUD OF IT!
פורסם 2003 ביוני 922 שנים המבחן לא רק בפזקל גם בשפת C ת על כל פנים בהצלחה לכולם ........................... :jump: :jump:
פורסם 2003 ביוני 922 שנים מחבר המבחן לא רק בפזקל גם בשפת C ת על כל פנים בהצלחה לכולם ........................... :jump: :jump: צודק תלוי מה הבית-ספר מלמד, אני אישית יודע C עוד משנים קודמות והתיכנות בא לי בקלות אז לא משנה לי... מי שעושה יחידות 2-3 שימו לב שהבגרות מתחילה ב12:30
פורסם 2003 ביוני 922 שנים ניתוח מערכות א'+ניתוח מערכות ב' +ACCESS= 5יח"ללפי מה שהבנתי, משנה הבאה זה מבוטל.
פורסם 2003 ביוני 1022 שנים נכון איזה מסלול אתה בחלק ב'? (לא של העיצוב תוכנה)..אני עושה מודלים חישוביים והיה קל בטירוף.
פורסם 2003 ביוני 1022 שנים אני עשיתי את תורת המחשב והיה קל רצח! את שני האוטמטים סיימתי תוך רבע שעה, ועוד שתי שאלות של רקורסיה ב-40 דקות!
פורסם 2003 ביוני 1022 שנים אתם יכולים למות. :AR15: :AR15: :AR15: אני עשיתי את שתי היחידות הראשונות והיה די קל אבל מסריח!!! רק יצאתי מהמבחן דיברתי עם המורה שלי וישר גיליתי איזה 2000 טעויות... אני פשוט מטומטם.. :bash: נראה לי איזה בעיה במוח... בשאלה הכי קלה במבחן דילגתי על שורה ובגלל זה טעיתי.. פשוט קראתי את האלגוריתם ודילגתי על שורה!!! יופי!!! מינוס 10 נקודות! שאלה שילד בתחילת כיתה יוד במגמה רגילה יכולה לענות.
פורסם 2003 ביוני 1022 שנים איזה בגרות מסריחה זאת הייתה חבל על הזמן... מה זה כל השאלות 1-8 היו קלות רצח, 9, 10 שאלות שבאו מהתחת, מה זה ? מה שהכי מצחיק זה שהשאלות עצמן הן קלות אבל השלבים, הפרוצדורות, הרשומות... כמה הם יכולים לדחוס לשאלה אחת ? ובאיזה כמות... והכי מעצבן זה בחר משתנים ראשיים, זה הדבר הכי מעצבן שיכולים לעשות בבחינה... (דרך אגב עכשיו נזכרתי ששכחתי להגדיר את המשתנים ב-VAR ) זה מציק !!! אם אני מקבל מתחת ל-80 אני רוצה מבחן חוזר !!! זה לא פייר, את הבגרות של שנה שעברה סיימתי בשעה (חמישים דקות) וקיבלתי 95 !!! חארות קיבלו בגרות קלה רצח...
פורסם 2003 ביוני 1022 שנים כל מי ששאלתי נפל בשאלה 3 סעיף ב. (אני מדבר על 2 יחידות מתוך 4 במגמה הרגילה )הם רשמו ככה(z>x)or(x<0)and(z-y>9)לבדוק מה הערך של הביטוי הבוליאני עבור x=-2y=5z=13מה אתם חושבים?
פורסם 2003 ביוני 1022 שנים כל מי ששאלתי נפל בשאלה 3 סעיף ב. (אני מדבר על 2 יחידות מתוך 4 במגמה הרגילה )הם רשמו ככה(z>x)or(x<0)and(z-y>9)לבדוק מה הערך של הביטוי הבוליאני עבור x=-2y=5z=13מה אתם חושבים?צריך להיות עוד סוגריים לדעתי . אם יש סוגריים נוספים סביב ה and כלומר [(z>x)or[(x<0)and(z-y>9) אז התוצאה חיובית ("1") אם היא סביב ה or כלומר (z>x)or(x<0)]and(z-y>9)] אז התוצאה שלילית ("0") תלוי מה הוא בודק קודם...
פורסם 2003 ביוני 1022 שנים אז זה בדיוק העניין!!!שהיינו צריכים להבין לבד!!! אין עוד סוגריים! אני רשמתי FALSEוזה TRUEוככה גם כל הביצפר שליאין עוד סוגריים! אני מסתכל על הבגרות עכשיו
פורסם 2003 ביוני 1022 שנים גם אני עשיתי true, הייתי בטוח בהתחלה שזה false אבל תיקנתי ברגע האחרון...הם ניסו להכשיל אותנו בכוח...
פורסם 2003 ביוני 1022 שנים נכון איזה מסלול אתה בחלק ב'? (לא של העיצוב תוכנה)..אני עושה מודלים חישוביים והיה קל בטירוף. באמת היה מאד קל... עשיתי שם את התרגיל הראשון של הוכחת שפה רגולרית, שזה היה פשוט משחק ילדים(היה את הפיתרון אפילו בספר ) ואת התרגיל האחרון של ההוכחת שפות. החלק של העיצוב היה גם ממש קל... העצים הבינארים פשוט לא היה שם מה לעשות, ובתרגיל השני של הרקורסיה זה פשוט תרגיל שהמורה שלנו השתמשה בו כשהיא הסבירה בפעם הראשונה רקורסיה. בקיצור, הם דפקו משהו קל בטירוף.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.