איך היה המבחן בפסקל?-עידכון-קפצצו לעמוד 4 - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך היה המבחן בפסקל?-עידכון-קפצצו לעמוד 4


Moo^Moo

Recommended Posts

  • תגובות 81
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

המבחן לא רק בפזקל גם בשפת C ת על כל פנים בהצלחה לכולם ...........................

:jump: :jump: :jump: :jump:

צודק תלוי מה הבית-ספר מלמד, אני אישית יודע C עוד משנים קודמות והתיכנות בא לי בקלות אז לא משנה לי...

מי שעושה יחידות 2-3 שימו לב שהבגרות מתחילה ב12:30

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם יכולים למות. :AR15: :AR15: :AR15:

אני עשיתי את שתי היחידות הראשונות והיה די קל אבל מסריח!!!

רק יצאתי מהמבחן דיברתי עם המורה שלי וישר גיליתי איזה 2000 טעויות... אני פשוט מטומטם.. :bash: :bash:

נראה לי איזה בעיה במוח... בשאלה הכי קלה במבחן דילגתי על שורה ובגלל זה טעיתי.. פשוט קראתי את האלגוריתם ודילגתי על שורה!!!

יופי!!! מינוס 10 נקודות! שאלה שילד בתחילת כיתה יוד במגמה רגילה יכולה לענות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה בגרות מסריחה זאת הייתה חבל על הזמן...

מה זה כל השאלות 1-8 היו קלות רצח, 9, 10 שאלות שבאו מהתחת, מה זה ?

מה שהכי מצחיק זה שהשאלות עצמן הן קלות אבל השלבים, הפרוצדורות, הרשומות... כמה הם יכולים לדחוס לשאלה אחת ? ובאיזה כמות...

והכי מעצבן זה בחר משתנים ראשיים, זה הדבר הכי מעצבן שיכולים לעשות בבחינה... (דרך אגב עכשיו נזכרתי ששכחתי להגדיר את המשתנים ב-VAR :bash:)

זה מציק !!!

אם אני מקבל מתחת ל-80 אני רוצה מבחן חוזר !!! זה לא פייר, את הבגרות של שנה שעברה סיימתי בשעה (חמישים דקות) וקיבלתי 95 !!!

חארות קיבלו בגרות קלה רצח...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל מי ששאלתי נפל בשאלה 3 סעיף ב. (אני מדבר על 2 יחידות מתוך 4 במגמה הרגילה )

הם רשמו ככה

(z>x)or(x<0)and(z-y>9)

לבדוק מה הערך של הביטוי הבוליאני עבור

x=-2

y=5

z=13

מה אתם חושבים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל מי ששאלתי נפל בשאלה 3 סעיף ב. (אני מדבר על 2 יחידות מתוך 4 במגמה הרגילה )

הם רשמו ככה

(z>x)or(x<0)and(z-y>9)

לבדוק מה הערך של הביטוי הבוליאני עבור

x=-2

y=5

z=13

מה אתם חושבים?

צריך להיות עוד סוגריים לדעתי . אם יש סוגריים נוספים סביב ה and כלומר [(z>x)or[(x<0)and(z-y>9) אז התוצאה חיובית ("1") אם היא סביב ה or כלומר (z>x)or(x<0)]and(z-y>9)] אז התוצאה שלילית ("0") תלוי מה הוא בודק קודם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז זה בדיוק העניין!!!

שהיינו צריכים להבין לבד!!! אין עוד סוגריים! אני רשמתי FALSE

וזה TRUE

וככה גם כל הביצפר שלי

אין עוד סוגריים! אני מסתכל על הבגרות עכשיו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון :) איזה מסלול אתה בחלק ב'? (לא של העיצוב תוכנה)..אני עושה מודלים חישוביים והיה קל בטירוף.

באמת היה מאד קל... עשיתי שם את התרגיל הראשון של הוכחת שפה רגולרית, שזה היה פשוט משחק ילדים(היה את הפיתרון אפילו בספר :lol:) ואת התרגיל האחרון של ההוכחת שפות. החלק של העיצוב היה גם ממש קל... העצים הבינארים פשוט לא היה שם מה לעשות, ובתרגיל השני של הרקורסיה זה פשוט תרגיל שהמורה שלנו השתמשה בו כשהיא הסבירה בפעם הראשונה רקורסיה. בקיצור, הם דפקו משהו קל בטירוף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...