פורסם 2003 ביוני 823 שנים אני מתכוון כשתמקריבים מיקרופון לרמקולים אז יש מין צליל מעצבן כזה שיכול לגרום נזק לרמקולים (וגם לאוזניים ) השאלה שלי האם הרמקולים הנל' מוגנים מפני הנזק הזה?
פורסם 2003 ביוני 823 שנים אני מניח שאם יש רעש כזה אז הם בטח לא מוגנים,אם הם היו מוגנים לא היו שומעים רעש...בכל אופן פשוט אל תקריב את המיקרופון לרמקולים...
פורסם 2003 ביוני 823 שנים מחבר אני מניח שאם יש רעש כזה אז הם בטח לא מוגנים,אם הם היו מוגנים לא היו שומעים רעש...בכל אופן פשוט אל תקריב את המיקרופון לרמקולים...לא היו רעשים! אני שואל האם הם מוגנים כי המיקרופון מורחק....
פורסם 2003 ביוני 1023 שנים היות וזה רק רעש ולא ראיתי או שמעתי אף פעם על מגבר ו\או רמקול שנפגע מזה נראה לי שמיותר כל השאלה הזאת
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.