להחליף בין סאונד וויז'ואל "on the go" - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

להחליף בין סאונד וויז'ואל "on the go"


Nsis

Recommended Posts

אני לא בטוח שזה המקום לשאלה הזו בדיוק, אבל אני חושב שזה הכי מתאים לפה [אם לא בבקשה תעבירו]. בכול אופן יש לי HDTV 32 אינץ' שאני יכול לחבר למחשב, יש לה אפשרות לחיבור RGB ואפשרות לחבר סאונד [הירוק הזה, לא ידוע את השם שלו]. זה עובד מעולה, אין שום בעיות, אבל אני רוצה לדעת איך אפשר להחליף בין האוטפוט של הסאונד [בין הרמקולים של המחשב לזה של הTV] ובין הויז'ואל [בין מסך המחשב למסך הTV]. הינה הפרטים והשאלות באופן מסודר יותר (תודה מראש):

ווינדוס ויסטה 32 ביט [אם זה משנה].

למחשב יש 2 יציאות של ויז'ואל מאחורה, אחת DVI [מחובר למסך מחשב] והשניה [מחובר לTV].

- איך אפשר "להגיד" למחשב לשנות את הOUTPUT? כרגע אני צריך כאילו לנתק אחד מהם כדי "להכריח" את המחשב להשתמש באחר. איך ואיפה אפשר להגיד לו פשוט לעבור למסך TV או למחשב? תודה מראש.

למחשב יש 6 יציאות VID מאחורה. יש לו את לבן, כחול, ירוק, שחור, ועוד 2 אדומים. כרגע, אני משתמש בירוק שיתחבר לרמקולים של המחשב.

- האם יש אפשרות לחבר לאחד מהצבעים האחרים [הפנויים, שזה לא הירוק] נגיד הכחול או הלבן את אותו סוג של כבל [כמו כול מכשירי הMP3 והאוזניות] לTV ולהחליף? הTV מקבל את הכבל בדיוק כמו הרמקולים של המחשב, פשוט, האם אני חייב להשתמש באותו "SLOT" ירוק ולהחליף בינהם כול הזמן או שיש מקום אחר?

ואם יש מקום אחר אז מהו [איזה צבע] ואך להחליף בין הרמקולים של המחשב לאלו של הTV? [גם, ON THE GO כאילו].

אני מקווה שהבנתם, תודה מראש. אני יודע שזה קצת לא מובן אבל אני מקווה שמישו פה גם עשה משו דומה אז הוא יודע |:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...