VISTA X64 SP1 מערכת ההפעלה היציבה והטובה ביותר! - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

VISTA X64 SP1 מערכת ההפעלה היציבה והטובה ביותר!


Legendary_Undertaker

Recommended Posts

אז ככה, יצא לי לעבוד עם מספר פעמים בעבר ולא ממש אהבתי את אופן העבודה של ולכן נשארתי עם XP X64, עד שלאחרונה רכשתי 4GB זיכרון וHD3850 והחלטתי להביא לVISTA ניסיון.

לקחתי את הגרסא של ה64 ביט עם הSP1, הורדתי משם את כל הדברים המעצבנים כולל הUAC הWINDOWS SEARCH וכיו"ב, ולהפתעתי הויסטה עובדת יותר טוב מXP X64 זה מתחיל מהדברים הקטנים כמו זה הפיירפוקס 3.1 עם 15 תוספים נטען לאחר 2 שניות לאחר הלחיצה, מה שבXP X64 היה לוקח 5 שניות, עם הזמן משחקים נטענים יותר מהר כאלה שאני משחק בהם בתדירות גבוהה- תודות לSUPERFETCH ובעיקרון אין שום בעיות יציבות עם המערכת, הכל עובד מהר חלק וללא שום בעיות טפו טפו טפו

XP X64 היה ווינדוס נאמן והיה ללא ספק עליון לXP , אבל נכון להיום ואחרי שנה וחצי אפשר לומר שVISTA X64 הגיע לבשלות כמעט מלאה(תמיד יהיו בעיות עם מספר משתמשים) ואני ממליץ עליה בחום למי שיש 2GB ומלאה, והיום אין סיבה לא לרכוש מינימום 2GB.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני משתמש בוויסטה 64 ביט , :xyxthumbs: אני כבר נהנה המון זמן מהיציבות שלה (בלי עין הרע...) ,

ולדעתי מומלץ מאוד להישתמש בה אם אין בעיות תאימות .

וויסטה התייצבה יותר מאז אם אני זוכר נכון...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי מספר שנים עם XP X86, התקנתי אתמול X64 ועדכנתי SP1.

התקנתי בנתיים קרייסיס ואני יכול להעיד שהוא זז הרבה פחות טוב מאשר על ה XP שהיה לי. זמני הטעינה התארכו משמעותית והמשחק זז בצורה לא שחיקה על אותן הגדרות שהייתי משחק חלק ב XP. לפי דעתי הסיבה המרכזית לזה היא חוסר בזכרון. יש לי כרגע 2GB וזה לפי דעתי פשוט לא מספיק בשיט ל X64. זה מקביל לשימוש ב1GB או אפילו פחות מזה על XP X86..

אני מאד מתלבט אם שווה לי להשקיע ולקנות עוד 2GB זכרון השבוע , או להתקין את ה XP מחדש ולהמנע מהחלפת מערכת ההפעלה עד הווינדוס הבא או עד שייצא משחק אחד שיוכיח שהוא רץ טוב יותר ב DX10 עם 64BIT מאשר ב DX9 על X86.

בנתיים כל ביקורת שמצאתי ברשת מראה ש XP קוטל בביצועי משחקים כל ויסטה שקיימת, בין אם X64 ובין אם X86..

אשמח לשמוע חוות דעת ממשתמשים שמשחקים על X64 - האם משחקים רצים לכם טוב יותר על המערכת הזו מאשר ב XP ? יש למישהו איזשהי השוואה שהוא ראה ברשת של ביצועי מערכות הפעלה במשחקים ?

תודה, שחר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחודש האחרון החלפתי 10 פעמים ווינדוס בין XP 64 לVISTA 64, עכשיו XP X64 תואם בביצועים לXP X86 ככה שתראה את זה אותו דבר.

לגבי CRYSIS כמובן שהבעיה העיקרית שלך זה חוסר זיכרון במערכת הפעלה , כאשר אם תשדרג ל4GB תחת אז CRYSIS יזוז כמו בXP, אם אכן הבעיה היא רק בזיכרון בכל אופן, אי אפשר לשפוט את רק ע"י משחק אחד שלא לדבר עד כמה שהוא גרוע מבחינת קידוד(המשחק CRYSIS).

ניסיתי על X64 וXP X64 את המשחקים הבאים: CNC3 KW, RA3 BETA, FLATOUT ULTIMATE CARNAGE וUNREAL TOURNAMENT 3, המשחקים פועלים במקרה הכי גרוע אותו דבר ואפילו בVISTA פועלים יותר חלק מXP, זמני הטעינה אותו הדבר כמו בXP.

משחק אחד שכן יכול לעשות בעיות זה UNREAL 3, באשמת המשחק ולא מערכת ההפעלה, סה"כ אני מאוד מרוצה מאיך שמשחקים עובדים בVISTA, אני יכול לומר שלפחות אצלי המשחקים פועלים בVISTA ובXP אותו הדבר עם הבדל קטן לטובת VISTA.

מה שגם כן שמתי לב שניקוד ה3DMARK2006 בVISTA גבוה יותר ב300 נקודות מאשר בXP, בעיית דרייבר? לא נראה לי.

לגבי איך שהמערכת עובדת, הייתי אומר שאפילו עם 2GB VISTA 64\32 עובד מצוין, זמני העלייה קצת בעייתים בהפעלות הראשונות אבל עם הזמן הווינדוס עולה מהר יותר, יישומים נפתחים מהר כמו בXP ולעיתים יותר מהר אפילו, זמני ההעתקה שופרו, הגלישה מתחרשת ללא בעיות וסה"כ הווינדוס עובד מצוין, ככה שהייתי ממליץ לשדרג לך ל4GB אם אתה באמת רוצה להינות מVISTA X64.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן את זה כבר הבנתי.. :'(

הבעיה היא שגם אחרי שהוא נטען המשחק רץ פחות טוב על הויסטה מאשר באותן הגדרות על ה .

ועוד משהו שאני שובר את הראש לפחות שעה עליו :

יש לי בעיות עם הדרייבר 8.8 וויסטה - כרטיס מסך HD4850:

שני דברים, א'- ה AVIVO לא עובד לי בויסטה. לא חשוב איזה מצב אני בוחר זה לא משנה כלום בתמונת הוידאו. ב'- יש לי שני מסכים שמחוברים לכרטיס. אחד בעל רזולוציה של 1280X1024 והשני 1360X768. כאשר אני עובר בין המסכים אני צריך כל פעם מחש להכנס לדרייבר ולקבוע את הרזולוצייה של המסך - אחרת הוא בוחר ברזולוצייה כלשהי שמתאימה לשניהם, בדרך כלל 1280X768. למה זה?!? ב זה היה זוכר את ההגדרות של כל מסך וכאשר הייתי עובר בינהם הוא היה אוטומטית קובע את הרזולוצייה הטבעית של המסך מבלי שאני צריך לבחור בה.

עוד משהו - אין לי תמונת כאשר אני משתמש בנגנים שהם לא MEDIA PLAYER. אני רגיל לעבוד עם ה BSPLAYER המעולה אבל לצערי אין תמונה בסרטים - רק קול. (התקנתי את חבילת הקודקים של CCCP בדיוק כמו שעשיתי עם ה XP)

למישהו יש הצעות לפתרון ..?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...