קניית מחשב נייד מחו"ל דרך אינטרנט - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניית מחשב נייד מחו"ל דרך אינטרנט


rogichr

Recommended Posts

יש לי מספר שאלות בנושא. אודה לכם על עזרתכם.

1. מה הם האתרים יחסית זולים ומהמנים לקנייה אשר משלוח לארץ ?

2.האם זה לא כאב ראש גדול בלהוציא את המחשב ממכס? ( לדוגמא טלפון סלולארי- אישורי משרד התקשורת וכו'..)

3. האם כל מה שאני אהיה חייב להוסיף בקבלת מחשב זה 15.5% מע"מ? (האם יש דרך להימנע מכך? ;)

אשמח גם לטיפיס נוספים.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אם תחפש אתרים זולים של מחשבים ניידים רוב הסיכויים שתקבל עם פיקסלים מתים.

2. להוציא מהמכס זה לא כאב ראש אבל אם אין את הדגם בארץ אז תצטרך לשלם 120 ש"ח בשביל לקבל אישור ממכון התקנים (מת"י) ורק אז תוכל להוציא את המחשב מהמכס, זה תהליך שיעקב את ההוצאה של המחשב מהמכס ביומיים בערך.

3. להמנע מהמע"מ אפשר רק אם תבקש מהספק\חנות שממנה אתה מזמין את המוצר שירשמו בחשבונית סכום נמוך מהמחיר שאתה משלם בפועל ואז תחוייב במכס על החשבונית שרשום, בכל מקרה תחוייב על המע"מ של החשבונית קנייה. בעיקרון הסיכון בזה שאם המשלוח אובד בדואר אז הביטוח יחזיר לך רק את הסכום שרשום בחשבונית אבל מן הסתם זה לא קורה שמשהו הולך לאיבוד בייחוד אם שולחים דרך דואר אוויר. בכל מקרה המשלוח יעלה סביבות 500 שקל וזה לא כולל המע"מ אז תשקול שוב בעניין הזה.

- הייתי ממליץ להמנע מהלזמין בצורה פרטית בעיקר בגלל שהספקים בחו"ל לא מתחשבים בלקוחות ועלולים לתת לך מוצר פגום מלכתחילה כגון פיקסלים מתים או מוצר REFURBISHED אפילו שבאתר שאתה מזמין יהיה כתוב שהמוצרים שהם מוכרים חדשים וכו'. (מנסיון)

לרוב לא תוכל לקבל אחריות על המוצר בארץ אלא אם כן קונים מוצר עם אחריות בינלאומית והדגם נמכר בארץ.

אני לא ממליץ לרכוש שום מוצר שדורש אחריות מחו"ל כי אי אפשר לדעת אם יכבדו את האחריות או ישלחו לכם את המוצר חזרה אלא אם כן בא לכם לשלם על דמי המשלוח כל פעם.

קנה בארץ. יש מלא מוצרים זולים חדשים עם אחריות של שנה ואפילו שנתיים החל מ2500 שקל בלבד אז למה להזמין מחו"ל?

מי שנוסע לחוץ לארץ זה כבר סיפור אחר הוא יכול לבדוק במקום וכו' כל דבר לעניינו, לייבא לא כדאי ולא מומלץ!!!

מה שנאמר פה, נאמר מנסיון, הייתי מייבא מוצרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקרא טוב טוב מה שרשמתי למעלה אם חשוב לך לקבל אחריות.. השירות הזה זה רק משלוחים בכל מקרה תצטרך לוודא אחריות בארץ וזה בהחלט לא מומלץ לרכוש ככה מוצר שדורש אחריות בייחוד משהו כמו מחשב שעולה הרבה כסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלת השירות אכן שאלה חשובה. אינני יודע מה מדיניות לגבי אחראית בינלאומית ( אם משהו יודע- אודה לו על המידע). אך קנייה ישירה מHP לדעתי חוסכת כסף, מאפשרת בחירת קונפיגורציה רצויה לי ומקטינה סיכוי בקבלת מוצר פגום. האם אני טועה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע נראה לי בזבוז כסף להוציא כלכך הרבה , יש את הדגם של M912 שעולה סביבות ה 3 אלף שקל בלבד, נכון שיש לו מעבד חלש יותר אבל אני לא חושב שיש צורך במחשב כזה לביצועים מטורפים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה לא משתלם אז למה כל כך הרבה אנשים עושים זאת?

אני למשל קונה מחשב שבארץ הוא לא קיים ואם הוא היה אז מחירו היה בסביבות 12K ולאחר וכולל הכל - מס' , משלוח חריטה וכו' הוא יעלה לי רק 5.2K .

אולי אין לי ניסיון אבל זו עובדה שהמון אנשים עושים זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבתי על 2730P שאמור לצאת בערך באוקטובר..

רק להשוואה- הדגם המתחלף 2710 עולה בארץ החל מ-9000k כאשר בהרא"ב מ 1599$. נראה לי שהסיכון שווה את זה.

נראה שזה הולך להיות דגם מבטיח. אני לא מסכימה עם ההצהרה של Doscape על איכות המחשבים של , אין טעם להכליל את כל המחשבים. יש ל- מחשבים נוראיים ומצויינים. ה-2710p הציע איכות בניה טובה מאד ונראה ש- שיפרו אלמנטים טפשיים בעיצוב עם הדגם החדש. כמו כן יהיו הרבה אפשרויות קינפוג חדשות (אפשרות למעבד LV שלא היתה בדגם הקודם והמון אפשרויות לאמצעי אחסון). זה דגם מאד חדש אז אין הרבה מידע אבל יש סיכוי טוב שהוא יהיה מוצלח.

זה לא נכון לומר שתמיד לא משתלם לשלוח לארץ, זה פשוט תהליך מורכב שעלול להיות קצת בלבול מוח. אם אתה קונה משהו ברמה של ה-2730P זה בהחלט עשוי להשתלם שכן מדובר במוצר יקר וההבדל בין מחירו בארץ למחירו בארה"ב הוא עצום. אין שום סיבה לחשוש שתקבל דווקא משהו עם פיקסלים מתים (ובוודאי שלא Refurbished אלא אם כן אתה קונה מחנות קיקיונית). כשקונים מחשב מסדרה עסקית יש סיכוי יותר גבוה שהאחריות היא בינלאומית. HP הציעו אחריות בינלאומית על חלק מדגמי ה-2710P כך שמאד יתכן שגם על ה-2730p תהיה אחריות כזו, אני ממליצה לך לברר מולם.

שים לב שלא ניתן לקנות ישירות באתר של HP עם כרטיס אשראי שאינו אמריקאי. החברה שקישרת אליה מציעה שירות בשם "קונים בשבילך" או "משלמים בשבילך" בנוסף לשירות המשלוחים שאולי עוקף את העניין הזה אבל אף פעם לא שמעתי על כזה דבר ואין לי נסיון עם זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...