הזמנת Star Wars - The force unleashed - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הזמנת Star Wars - The force unleashed


WarMachine

Recommended Posts

אני מעונין לקנות את המשחק במכירה מוקדמת ושישלח אליי ברגע שיצא לחנויות.

אני יודע שאפשר להזמין מPLAY ASIA, אבל חוץ מהם אני לא מכיר עוד חנות ששולחת לארץ.מישהו יכול להעיר את עיניי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 96
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה.

אתה חושב שיהיה הבדל משמעותי במשלוח מפליי אסיה או מאחד האתרים האלה?

אני אישית מעדיף להזמין משני האתרים הנ"ל (מבין שניהם אני מעדיף את CDUNIVERSE שהמשלוח שלהם מגיע מהר ויש להם שירות לקוחות נפלא) על פני PLAY-ASIA, במיוחד אחרי הקטע הלא נעים שהיה לחבר שלי עם PLAY-ASIA (הוא הזמין מוצר מסוים, קיבל מוצר אחר והם לא מוכנים לזכות אותו על הטעות שלהם בגלל שהוא פתח את האריזה של המוצר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת הזמנתי מפליי אסיה פעם אחת והיה בסדר אז הזמנתי מהם שוב עכשיו, מקווה שלא יהיו בעיות עם ההזמנה.

וקרירין, יש משהו בדברים שלך, אבל בתור מעריץ מושבע של משחקי מלחמת הכוכבים המשחק הזה נראה לי עשוי כל כך כמו שצריך שלא נראה לי שאיכשהו תהיה פה איזושהי נפילה. אבל אתה צודק(אני אמרתי את זה?!)זה עדין הימור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא על פליי-אסיה יש לי רק דברים טובים לאמר. למשל פעם אחת לא הספקתי לקחת חבילה מהם מהדואר, החבילה חזרה להונג קונג והם שלחו אותה מיד אלי בלי שום חיוב נוסף.

וקרירין, זה לא הימור ולא כלום. מדובר על משחק האקשן הכי טוב שיצא אי פעם לסטאר וורז. גם אם הוא יהיה חצי שעה אני מתכוון לקנות אותו.

נ.ב. יצא כבר דמו, אז אפשר גם לבדוק לפני הקניה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה הימור בעיקר בגירסאת הWII.

ליביו

:lol:

גם אני מחכה למשחק הזה בקוצר רוח - אבל אני לא אזמין משחק בלי לקרוא ביקורות וברובם (חוץ מכמה יוצאי דופן כמו זה) בלי לשחק בדמו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא כלכך ממהר אמרו שגרסת הwii אמורה להיות טובה מבחינת משחקיות אני לא בטוח עד כמה זה נכון. אגב תצינו על איזה פלטפומות אתם קונים לפחות בעריכה כדי שנדע על איזה משחק כל אחד מדבר. אם הבנתי נכון הגרסה של ה PS3 ו הxbox360 די זהות והגרסה של הwii קצת שונה.

אולי אני אחכה לקנות אותו יד שניה. אני הזמנתי את ה SSBB שלי מVGP.ca והגיע לי די מהר אבל יומיים אחרי כולם כי היא ביקרה במכס וקיבלה פתור. לפי מה שהבנתי cduniverse לא איכזבו הפעם ושלחו את SSBB בזמן די סביר. כרגע אני רוצה לקנות את samba de a amigo (משחק קצב שהומר מdreamcast לwii ) והמחיר שלו אמור להיות 40$ וVGP נותנים לו מחיר של 50$ , play-asia עם 45 ואני חושב CDUni מוכרים ב40 . כנראה שהמחיר יחליט בשבילי ממי אני אקנה. הסיבה היחידה שקניתי את SSBB מ VGP היא כי הם מכרו באותו מחיר כמו כולם (50$) והם חנות מאוד אמינה שגם מתחמקת ממכס. לרוב הם יקרים מדי בגלל החלשות הדולר האמריקאי. כרגע עם משחק שבכל מקרה יקבל פתור ממכס יש לי הרבה יותר אופציות פתוחות.

אמרו לי שיש גם חנות שנקראת dvdboxoffice אני חושב גם בקנדה אני לא בטוח איך הם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הזמנתי הרבה פעמים מפליי אסיה ולא היתה לי שום בעיה או תלונה.

לגבי המשחק הוא אמור להיות מעולה אז אתה יכול לקחת סיכון קטו ולהזמין אותו או שתמתין לביקורות

ד"א את ביוניק קומנדו ריארמד קניתי לפני שקראתי ביקורות

והוא התברר כאכזבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב אני אומר, ברור שקיים סיכוי שהמשחק יתברר כאכזבה, אולי השליטה לא תהיה נוחה? אולי הוא יסבול מבאגים נוראיים? אולי הוא יהיה קצר? אולי הסיפור יהיה מצוץ מהאצבע ולא יתאים כמו שצריך לכולם המדהים של סטאר וורס? אולי ואולי.

העניין הוא שלפי כל מה שראיתי עד עכשיו, ותאמין לי שעקבתי אחרי כל שביב של מידע, כתבה או סרטון שנוגעים למשחק, אני רואה שפשוט אין סיכוי שהמשחק הזה יהיה נפילה אלא ההיפך, הפעם באמת נראה שהם עשו שימוש מעולה במותג של מלחמת הכוכבים והשקיעו בעלילה שדי תפסה אותי אפילו.

נ.ב

רק בשביל לשחק את דארת' ויידר זה שווה לי הכל :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...