עבור לתוכן

אנטי אלייזינג בRSX של הPS3

Featured Replies

פורסם

חבר שלי אומר כל הזמן שאין אנטי אלייזינג בRSX ופה http://en.wikipedia.org/wiki/RSX_%27Reality_Synthesizer%27 רשום

Maximum anti-aliasing sample rate: 8.0 GigaSamples per second (2 AA samples * 8 ROPs * 550 MHz) שלפי מה שהבנתי זה אומר שיש לו את התכונה הזו האם יש לו אין אין לו אנטי אלייזינג ומהן ההתפתחויות בגרפיקה לעומת האקסבוקס 360 בעתיד

כי אומרים שהמפתחות מתחילות לנצל את כמות האינפורמציה שניתן לדחוס על דיסק BD וזה יעניק גרפיקה יותר טובה

פורסם

כבעל PS3 אני יכול להגיד שיש משחקים שפשוט בוכים לAA ויש משחקים שזה נראה כאילו רץ עליהם AA מספק, לא 16XQ אבל רץ עליהם AA מסוים 4 או 2.

פורסם

gtabak_37 ברמת העיקרון אתה אפילו לא חייב תמיכה חומרתית בAA

אפשר לעשות את זה גם דרך תוכנה רק שזה גוזל הרבה משבים

משחקים נמדדים בנפרד שזה נוגע לגרפיקה

פורסם

בטח שיש לPS3 תמיכה בAA אבל לא ביחד עם HDR.

פורסם

MASSIVE צודק , וזה נגזרת של הארכיטקטורה שממנה פותח המעבד של הPS3.

יש גם דרכים לעקוף את זה על ידי שיטות שונות של דימוי HDR.

ליביו

פורסם
  • מחבר

ואיך זה באקס בוקס 360 האנטי אלייזינג שלו תומך בHDR?

פורסם

כן אבל תזכור שככל שאתה מכניס יותר אפקטים לסוגיהם

אתה לוקח יותר משבים מה שבסופו של דבר ייתן או פריימים נמוכים יותר או פשרות אחרות

ככה שגם אם יש לך AA וHDR ביחד לא אומר שהמשחק עצמו יראה יותר טוב מגרסת הPS3

יכול להיות פגיעות בדברים אחרים ובגלל זה בודקים כל משחק לגופו

פורסם
  • מחבר

תודה רבה, עזרת לי מאוד

פורסם

אחי הסוני 3 לא צריך AA משום שברזולוציה גבוהה אתה לא צריך משהוא שימתח את הפיקסלים AA מיועד בעיקר לרזולוציות נמוכות או רזולוציות ביניים

פורסם

BLUEFIRE , אתה ממש אבל ממש לא צודק.

עובדתית , אי אפשר לפספס שאין AA בקטעים מסוימים ושום רזולוציה לא תעזור (אלא אם כן זה מסך קטן) על מסך 37 אינצ' ומעלה.

מה גם שחלק מהמשחקים (רובם) ב2 הקונסולות רץ ב720P ולא ב1080P.

מה שכן , לי זה לא ממש מפריע לרוב ולא תמיד שוה את הכח עיבוד שהולך בכיוון הזה לדעתי , אבל זה כבר עניין אחר.

ד"א , כשאני משחק על ה22" במחשב עם הPS3 העניין הרבה יותר שולי.

ליביו

פורסם

אחי הסוני 3 לא צריך AA משום שברזולוציה גבוהה אתה לא צריך משהוא שימתח את הפיקסלים AA מיועד בעיקר לרזולוציות נמוכות או רזולוציות ביניים

720P עם AAX4 נותן תמונה הרבה יותר טובה מ1080P ללא AA. ונחש מה יותר כבד? נכון,1080P ללא AA. אז AA זה חשוב.

פורסם

שטויות במיץ. אני כבר 3-4 שנים משחק במחשב ברזולוציה של 1600X1200 (מסך CRT 21 אינץ) ואני יכול להגיד לך שללא ספק משחק ברזולוציה 1600X1200 נראה הרבה יותר מרשים ממשחק ב 1280X1024 עם AAX4. ברזווציה ממש גבוהה כבר לא ממש שמים לב ל AA. הבעייה היא שבשתי הקונסולות כיום רב המשחקים לא עוברים את ה 720P ככה שברב המשחקים כן חשוב AA. ביום שבו משחקים באמת ירוצו ב 1080P נדבר.

פורסם

אולי נראה יותר מרשים אבל אי אפשר לשחק ככה.

שיחקתי אצל גל (פותח הדיון) ב COD4 ו BFBC על הPS3, ופשוט אי אפשר לשחק ככה אחרי שהתרגלת למחשב.

פורסם

בטח שאפשר.

בסך הכל הגרפיקה ב BF למשל די טובה ולא מרגישים בכלל חוסר ב AA

התמונות כאן הם תמונות שצילמתי והועלו אוטומטית לאתר של EA

אין לי מושג איזו רזולוציה אני משחק אבל המשחק נראה על מסך 28 פשוט מדהים.

[attachment deleted by admin]

פורסם
  • מחבר

דווקא אני ממש לא אהבתי את הגרפיקה של BF:BC לעומת COD4 לפחות...

אצלי מרגישים את החוסר באנטי אלייזינג רק כשמסתכלים מקרוב יחסית אבל כשיושבים על הספות לא מרגישים בכלל לפי דעתי

יש לי טלוויזית 40 אינטש והספות זה כמה מטרים בודדים אני לא זוכר מתי בדקתי לאחרונה אבל אני חושב 3 מטר

ודרך אגב עומרי (Black Rain) היה לו קשה לשחק והוא הרגיש את החוסר באנטי אלייזינג כי הוא לקח כיסא מהבית שלי וישב מול הטלוויזיה ממש קרוב אליה

הוא אמר שהוא עושה את זה כי הוא רגיל למחשב- אבל כשיושבים מרחוק לא מרגישים כל כך

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים