פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים וד"א - הוא טען שיצטרכו להתפשר על איכות הטקסטורות(קימפרוס) וגודלן , לא על רזולוציה.ליביוהם גם טען שהוא רוצה להשתמש בטקסטורות של 100 פאקינג giga byte, דחיסה בכל מקרה תיהיה, אין דבר כזה טקסטורה לא דחוסה, השאלה כמה.הפורמטים היום תומכים בדחיסה של 4:1 אם הוא ישתמש במשהו ממש ממש ישן הוא יכול לקבל 8:1, מצד בהתחשב שהAPI אחראי רק על הפריסה הוא גם יכול לעשות את זה לבד בpixelshader כמו שהם עשו בDOOM3. אבל בסופו של דבר לא גיגה אחד ולא 100 לא ירוצו על שום מערכת מוגבלת זכרון בצורה נורמאלית.
פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים קשה לשער מה יהיה בהמשך הדרך לשתי הקונסולותלדעתי הקונסולה שעדיין לא נתנה מספיק ביטוי לעוצמת החומרה שלה היא ה PS3 כמובןתראו כתבה שהתפרסמה היום ובה דברים שנאמרו ע"י ריצ'רד למרצ'אנד הבחור מעצב ראשי ב Naughty Dog החברה שפיתחה את אחד המשחקים היפים לפלייסטיישן 3 יפים גרפית כמובן -Uncharted: Drakes Fortuneבגדול הוא טוען שחברת הפיתוח מנצלת כיום בקושי 30-40 אחוז מהעוצמה שיש ל PS3 לתת.כך שבעתיד סביר להניח ובהנחה שחומרת הקונסולות לא תשתנה מהותית שההבדל בין שתי הקונסולות רק ילך ויתרחק לטובת ה PS3ציטוט של ריצ'רדThats why we think were probably only using 30 or 40 per cent of the power of the PS3 right now, and theres this great, untapped potential. All third-party developers can get the Edge libraries for free and are going to be able to use them in their own ways, to get more and more and more out of the PS3 over the years.
פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים SimonSix גם אם זה נכון וספק שזה נכון צריך לחשוב על הזמן והכסף של המפתחים תראה כמה זמן לקח לMGS4 לצאת תחשוב כמה זמן ייקח לפתח משחק שיראה פי 2 יותר טוב
פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים כן, היום מתכנתים צריכים להתמודד עם ריבוי ליבות ב PC ו XBOX30, ליבות עזר מרובות ב PS3, שינויים קיצוניים בכמות הנפח ומה לא..
פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים מפתחים אוהבים/צריכים כמה שיותר אתגר בפיתוח משחקי מחשבאז מה אם זה יקח להם יותר זמן, בשביל זה משלמים להם כסף והרבה.
פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים כמו כל מקצוע בחיים, לא כולם אוהבים את זה ו/או מסוגלים לזה, בשביל זה יש את המספר המצומצם של החברות שעומדות בחוד החנית ומייצרות מנועים מעולים ומכורים אותם אח"כ לאחרים.
פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים מפתחים אוהבים/צריכים כמה שיותר אתגר בפיתוח משחקי מחשב אז מה אם זה יקח להם יותר זמן, בשביל זה משלמים להם כסף והרבה. אתה שוכח שאלו חברות מסחריות סתם דוגמה אחת קטנה את זלדה TP לקח המון זמן לפתח והוא באמת יצא מעולה אבל משחק בינוני כמו סוניק ומאריו באולימפיאדה מכר הרבה הרבה יותר והיה כמובן הרבה יותר ריווחי עכשיו נגיד ייצרו MGS5 וייקח לפתח אותו 5-4 שנים והוא ינצל 95% מיכולות הPS3 אתה יודע כמה עותקים הם יהיו חייבים למכור רק כדי להצדיק את זה כלכלית ? בכסף וזמן הזה הם יכולים לעשות כמה משחקי ספורט לדוגמה הם יכולים לעשות כמה משחקי MGS לPSP וDS הם יכולים לעשות גיזיליון משחקי ילדים וקזואל :lol: למה אתה חושב שהרבה חברות קנו זכויות שימוש במנוע של אנריל ? זה פשוט חוסך להם המון שעות עבודה ואני יגלה לך סוד -המנוע של אנריל לא מנצל ב100% או קרוב אף פלטפורמה הוא נותן גרפיקה טובה ומקל על פיתוח למולטיפלטפורם דרך אגב אחרי זמן פיתוח כל כך ארוך של משחק תאורטי כזה הPS3 יראה מיושן מבחינה גרפית גם ככה
פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים דוקא בראיון מלפני יומיים ג'ון קארמק טוען שהXBOX360 חזקה יותר מהPS3.http://www.gamevideos.com/video/id/20047
פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים John Carmack says Blu-ray offers better graphicsאני מניח שלא קראת הדיון עצמו אחרת אני לא מבין מאין התגובה שלך נובעת :-X
פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים דוקא קראתי את הדיון. זה נראה שאתה הפסקת לקרוא אחרי הכותרת, כי אני הגבתי על דברים שנאמרו בדיון שכבר גלשו מהנושא הראשי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.