עבור לתוכן

John Carmack says Blu-ray offers better graphics

Featured Replies

  • תגובות 39
  • צפיות 3.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

תשמע זה לא משהו שלא ידענו

הבלו ריי הוא יתרון ענקי לפלייסטיישן

פורסם

היתרון זה שטח אכסון

לא גרפיקה טובה יותר בגלל הבלו רי עצמו אלה רק בגלל אפשרויות גדולות יותר למפתחים

מבחינת שטח אכסון מה שיכול להוביל לגרפיקה טובה יותר או יותר דברים אחרים

קח כמה DVD-DL ולא יהיה יתרון

כמובן שזה פתרון מפגר

חוץ מבPC שאפשר להתקין את כולם על הארד דיסק

פורסם

אמנם זה יתרון אבל בינתים הוא ממש לא מנוצל ואין הבדל בין הגרפיקה בPS3 ל-360.

פורסם

Cables & ADSL offer faster download speed.

Internet Explorer 7 offers a richer browsing experience.

פורסם

זה ממש אירוני מה שקורה בעולם הקונסולות.

EA טוענים שקשה לפתח את המשחק C&C החדש ל-PS3, וכנראה שהם יוותרו. מצד שני id טוענים שגרסת XBOX360 למשחק RAGE תחסיר איכות גרפית לעומת ה-PS3. :screwy:

פורסם

מה הבעיה ? ל PS3 קשה לפתח, ל XBOX קשה לדחוס הרבה אינפורמציה.

פורסם

מה הבעיה ? ל PS3 קשה לפתח, ל XBOX קשה לדחוס הרבה אינפורמציה.

הבעיה שהקונסולות האלו כבר לא עומדות בנטל הדרישות של המשחקים היום, חכו עוד חצי שנה מה יהיה?

פורסם

אולי פתאום מתכנתים יבינו איך לנצל אותם סוף סוף...

פורסם

ולפני שנה הוא אמר שלפתח לPS3 זה כמו להוציא לעצמך את העיניים עם כפיות.

הסיבה היחידה שהBR קורץ לו זה megatextures אותו דבר שהוא ניסה לדחוף בIDT4 AKA DOOM3 רק שעכשיו במקום טקסטורות של 2048x2048 הם מתכוונים להשתמש בטקסטורות של 10 מגה פיקסל ומעלה.

כל זה יפה מעניין, אבל אף אחד לא הולך להשתמש בזה, הם לא ממציאים את הגלגל מחדש, MT לא נתמך out of the box בשום API, ודורש המון מהמפתחים, זה יפה לטקסטר מפה של 50 ק"מ רבוע במשחק עם טקסטורה ורבע, אבל מצד שני עכשיו דוחפים קובץ של 100+ מגה לזכרון סתם כי זה נשמע יפה. זה אולי מאפשר קריאה זורמת אבל מצד שני כל החישובים האחרים דורשים הרבה יותר כוח עיבוד. לא יודע אם מישהו ניסה פעם אבל לעבוד עם סט קורדינאטות אחד לscene space וסט נוסף לטקסטורה זה לא כיף במיוחד...

הבעיה שלו זה לא שהוא לא רוצה לדחוס טקסטורות, הוא לא יכול, לא OpenGL ולא DX כיום לא תומכים בדחיסה של טקסטורות כאלה בשום פורמט, DXT5 מוגבל ל2048*2048 ומסתבר שאפילו בD3 עם הMT היו להם בעיות...

Id Software worked around the normalmap compression issues in Doom 3 by moving the red component into the alpha channel before compression and moving it back during rendering in the pixel shader.[[/left

שיהנו, גרסאת הPC בסופו של דבר אחרי 14 עדכוני דרייברים תיהיה מעולה לדעתי, לקונסולות אישית אני לא צופה עתיד מזהיר למנוע, משום מה יש לי הרגשה שMT של 128bit per pixel(כולל alpha) ברזולוציה של 10Mp תגרום לPS3 ול360 לאדות את עצמם...

פורסם

לדעתי האקס בוקס 360 רואים בו יותר טוב.

פורסם

X360 מת.

כלומר, זה לא שהמכשיר גרוע, פשוט הקלט שלו לא מאפשר מידע רב - DVD-DL.

לעומת זאת, הקלט של PS3 הוא BD והוא מספק המון קיבולת ומספיק נכון להיום וככל הנראה בעתיד הקרוב.

עד שיתחילו להשתמש כבר בשני דיסקים של BD ואז גם אולי נראה טכנולוגיות חדשות צצות.

אמנם זה יתרון אבל בינתים הוא ממש לא מנוצל ואין הבדל בין הגרפיקה בPS3 ל-360.

היתרון ינוצל בראשונה בRage, מן הסתם בהמשך זה ימשיך להיות מנוצל והפער רק יגדל.

ושוב, זה לא בגלל שהמעבד וכרטיס המסך בX360 לא מספיקים, אלא עניין הקלט לא מספיק.

הפיתרון של מיקרוסופט למעשה הוא להוציא כונן Blue-Ray חיצוני, אם כי אני לא יודע כמה משתמשי הבוקס יאהבו את העניין.

פורסם

X360 מת.

כלומר, זה לא שהמכשיר גרוע, פשוט הקלט שלו לא מאפשר מידע רב - DVD-DL.

לעומת זאת, הקלט של PS3 הוא BD והוא מספק המון קיבולת ומספיק נכון להיום וככל הנראה בעתיד הקרוב.

עד שיתחילו להשתמש כבר בשני דיסקים של BD ואז גם אולי נראה טכנולוגיות חדשות צצות.

היתרון ינוצל בראשונה בRage, מן הסתם בהמשך זה ימשיך להיות מנוצל והפער רק יגדל.

ושוב, זה לא בגלל שהמעבד וכרטיס המסך בX360 לא מספיקים, אלא עניין הקלט לא מספיק.

הפיתרון של מיקרוסופט למעשה הוא להוציא כונן Blue-Ray חיצוני, אם כי אני לא יודע כמה משתמשי הבוקס יאהבו את העניין.

אתה אופטימי מידי, זה שקרייסיס רץ כמו עגלה על רוב המחשבים לא אומר שהוא מנצל אותם, ID מנסים לדחוף כבר כמעט 10 שנים פרדיגמה מאוד מסויימת שלהם, שלדעת מספיק אנשים לא מתאימה למערכות מוגבלות זכרון.

ההדגמות הנוכחיות של RAGE רצו על דברים שאם היית משווה את זה לאוכל היו מאכילים משפחה בקניה למשך חצי שנה, בסופו של דבר אם לא יהיו שינויים גם הגרסאה של הPS3 וגם הגרסאה של ה360 תראה מאוד חיוורת יחסית לPC ופה אני כבר לא מדבר על AA יותר נמוך או על זה שאין AF על איזה סלע במרחק של 500 ק"מ ממך..

2 דברים שאני צופה, MT בגודל של כחמישית ממה שיש בPC, רזולוציה של פחות מ720P בכ10% כלומר 648-676p וזמני טעינה של 14 שעות על שתי הקונסולות. הא וזה יחייב התקנה ב360... טוב אז 5 דברים אבל מי אמר שאני יודע לספור..

פורסם

סמוך על קראמק שתמיד עמד בחוד החנית ועוד לא הוציא מנוע שהוא פלופ שהוא יודע מה המגבלות ומה אפשר לעשות.

פורסם

MT?

=

megatextures

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים