שאלה על הזמנת נייד מחול - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה על הזמנת נייד מחול


acoustic

Recommended Posts

שלום, הייתי רוצה לדעת אם יש אפשרות להזמין מחול?

איך זה מתבצע? זה יעלה לי יותר? זה אפשרי בכלל? אם קרוב משפחה שלי באמריקה נניח קונה לי, זה יוצא לי משתלם?

אשמח לקבל תשובות!, תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה בעקרון יש אמירות של אחריות בינלאומית וכאלה לפעמים מבטיחים לך אבל כלום לא בטוח אפילו אם תתקשר לחברה ותגיד להם אם תקבל אחריות אז אולי יגידו לך שכן אבל לא בטוח, תדע רק שתגיע איתו לארץ כי לפעמים שאתה מביא אותו ויש לך בעיה אז פתאום אין בארץ את הדגם הזה ואין לו חלקים וכל מיני בעיות כאלה..!

כמו שאומרים פה לרוב בעסקיים אין בעייה..!

בקיצור אל תסמוך על זה..!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, יש אפשרות להזמין מחשב מחו"ל ולא זה לא תמיד משתלם. המחירים ברוב מדינות אירופה דומים לאלו שבארץ או נמוכים במקצת (או אפילו גבוהים בהרבה) כך שזו לא אפשרות מאד כדאית. המחירים בארה"ב וקנדה בדרך כלל נמוכים בהרבה מאד מהמחירים בארץ וזה עשוי להיות משתלם.

האפשרויות הן כדלקמן:

1. האפשרות הטובה ביותר - קנייה אישית של המחשב בחו"ל. אם אתה יכול לחכות עד שאתה או מישהו אחר שנוסע לחו"ל יוכל לקנות לך את המחשב שם ולהביא אותו לארץ באופן אישי זו האפשרות האידיאלית. לא תצטרך לשלם על משלוח, לא יהיו לך בעיות עם כרטיסי האשראי וכ"ו.על אין מכס אך יש מע"מ בגובה 15% שאמורים לשלם בכניסה לארץ (זה עניין שלך אם אתה בוחר לרמות את המדינה או לא בנושא הזה מכיוון שאין כמעט פיקוח)

2. אפשרות שניה - אתה מוצא חברה ששולחת ישירות לארץ. אפשרות נדירה אבל קיימת בדגמים מסויימים. זה חוסך לך התעסקות עם משלוחים ממקום למקום, בדרך כלל יוצא יותר זול ממשלוח עצמי ובעיקר מעיד על כך שאם יהיו בעיות עם המשלוחים או פגיעה במחשב החברה לרוב תסייע לך. תצטרך לשלם 15% מע"מ על מנת לקבל את המשלוח ואולי גם סכומים מסויימים שהדואר יגבה ממך על שירות שחרור מהמכס (זה תלוי גם בחברת המשלוחים, אם מדובר בדואר רגיל עלול להיות כזה חיוב).

3. אפשרות שלישית - מישהו בחו"ל קונה לך את המחשב (או שאתה קונה אונליין ושולח לו) ואח"כ שולח לך אותו דרך חברה כמו Fedex. תצטרך לשלם על משלוח דרך חברת משלוחים (עלול להיות יקר) + 15% מע"מ כאשר יגיע המחשב לארץ. יתרון מסויים בשיטה היא שקונה המחשב יכול לשמור אותו אצלו כמה ימים/ שבועות ולבדוק שהכל עובד באופן תקין לפחות בהתחלה, מעצבן מאד לקבל דגם חדש לגמרי ולגלות בארץ שהוא פגום.

4. אפשרות רביעית - שימוש בחברת אמצע מתווכת. אם אין לך מי שישלח לך את המחש מחו"ל ניתן להשתמש בשירותים של חברות שנותנות לך כתובת בחו"ל לשם אתה יכול להזמין את המחשב אונליין (כמו Mustop) . משם הם שולחים לך את זה לארץ. שירות כזה יעלה בדרך כלל יותר ממשלוח רגיל. תצטרך לשלם 15% מע"מ כאשר יגיע המחשב לארץ.

נקודות חשובות לשקול:

1. אחריות בינלאומית - ישנם מחשבים שנמכרים עם אחריות בינלאומית וישנם כאלה שלא. יש לברר ספציפית לגבי כל דגם ודגם מה מדיניות החברה בנוגע לאחריות ומומלץ לוודא את זה גם מול הנציג בארץ.

2. כרטיסי אשראי בינלאומיים מול אמריקאיים - רוב חברות המחשבים הגדולות לא מקבלות הזמנות באתר האמריקאי שלהן על כרטיסי אשראי לא אמריקאיים. יתכן שהמצב זהה גם בקנדה. ישנן חברות שמאפשרות תשלום בכרטיסי אשראי בינלאומיים מסויימים כמו . אם לא ניתן לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי ניתן לבקש ממישהו בארה"ב לשלם בשבילך או לקנות מ-Reseller. מומלץ לוודא את זה מראש לפני ההזמנה מכיוון שמה שעשוי לקרות הוא שההזמנה "תעבור" אבל אחר כך יתברר שאינך יכול לשלם בכרטיס אשראי לא אמריקאי וכך תתעסק עם זה הרבה זמן ועדיין לא תקבל את המחשב (אני מדברת מניסיון כואב :P)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר למחשבי , לאחר בירור עם נציגי , התברר שהם מכבדים בארץ רק אחריות NBD - שזה ראשי תיבות של next business day

אז אם אתה רוכש לפטופ בחו"ל תקפיד להוסיף את האחריות הזו.

תודה, זו אינפורמציה מאד מועילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקנה איפה שאתה רוצה, רק תוודא שזה לא מחשב ממוחזר (אחד שחזר מתיקון). תוודא את עניין האחריות מול היבואן של בארץ. עדיין אם הם ישלחו לך את זה תצטרך לשלם על המשלוח וביטוח למשלוח וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...