פורסם 2008 ביולי 3017 שנים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3575309,00.htmlתתכוננו כי יש סיכויים מאוד גבוהים שזה ייקרה לאור הפקקים שהולכים וגדלים.
פורסם 2008 ביולי 3017 שנים אני בקושי מגיע לת"א גם ככה ומשתדל להמנע מכך ככל הניתן, מבחינתי שיסגרו את העיר לחלוטין. הכל פקוק, אין חניה, אין תחבורה ציבורית נורמלית, הכל יקר (וללא שום ערך מוסף). עכשיו אגרת הגודש תהיה ה-coup de grâce למעמד הביניים בעיר ולחלק גדול מהעסקים שפשוט יארזו ויעזבו לפריפריה.
פורסם 2008 ביולי 3017 שנים אגרת גודש מיושמת בהצלחה בכל העולם, אבל העניין הוא לספק לאנשים דרך חלופית נורמאלית להגיע לעבודה.אגרת גודש ללא תחבורה ציבורית נורמאלית זה סתם עוד מס על שכבות הביניים שכבר ככה כורעות תחת עומס המיסים.ומעבר לזה, צריך להזכיר לאנשים שיש עוד מקומות בארץ חוץ מהמטר-רבוע המזוהם שנקרא ת"א.
פורסם 2008 ביולי 3017 שנים מה זה???? זה אמיתי??? לא מספיק המיסים שמשלמים ועוד לא יודע מה ... עוד מעט נשלם על האוויר שנושמים מה זה ???
פורסם 2008 ביולי 3017 שנים קודם כל שימו לב שמדברים שם בכלל על סוף 2009, כך שזה די רחוק -כשנה מהיום, לפחות.מעבר לכך, כמו כל דבר אחר במדינה הזו, בסופו של דבר זה בטח ייפול, והפעם אני דווקא בעד גניזת הרעיון.כפי שאמר פה מישהו מעליי, אגרת גודש צריכה לבוא בד בבד עם פתרון יעיל של תחבורה ציבורית.נכון להיום פתרונות התחבורה הציבורית בת"א ושאר הערים המדוברות בכתבה הם גרועים בלשון המעטה.הרכבת הקלה לא תהיה מוכנה עד סוף 2009, לפחות לא בת"א, שהיא המטרופולין המרכזי שסובל מבעיית הגודש.מעבר לכך, אפילו פרוייקט הרכבת שיחזור את הערים דרומית לת"א (חולון, בת-ים והלאה) עוד לא הסתיים ומדברים שם על 2010.בקיצור, את המדינה שלנו מנהלים חכמי חלם ומר פינס יכול ל"פטר" את כולם. הוא עדיין לוזר לא יוצלח שלא אכפת לו מכלום כי יש לו רכב של המדינה, עם נהג, שאתם וההורים שלכם משלמים. כמובן שהוא לא ישלם אגרת גודש כשהוא ייכנס לעיר במסגרתו כח"כ וגם אם כן, אז אתם וההורים שלכם תשלמו את זה הרי.בקיצור, יש לנו מדינה של אופורטוניסטים וחכמי חלם....ברוכים הבאים לישראל 2008.
פורסם 2008 ביולי 3017 שנים כמו שאמר ידידי המלומד shuy, הדבר הזה מבוצע בערים שיש איך להגיע אליהן מבחוץ בצורה יעילה (ולא, רכבת אחת שעוברת בכמה ערים לא עונה על הקריטריון), יש בתוכן מערכת תחבורה נורמאלית (והכוונה לחשמלית בכבישים, ורכבת תחתית, לא למזחלות שנקראות אוטובוסים שעומדות בפקקים כמו כל רכב אחר).דרך אגב, מה עם אלה שגרים בעיר? הדבר חל גם עליהם? (לא היה לי כח לקרוא את כל הכתבה).
פורסם 2008 ביולי 3017 שנים בקיצור, את המדינה שלנו מנהלים חכמי חלם ומר פינס יכול ל"פטר" את כולם. הוא עדיין לוזר לא יוצלח שלא אכפת לו מכלום כי יש לו רכב של המדינה, עם נהג, שאתם וההורים שלכם משלמים. כמובן שהוא לא ישלם אגרת גודש כשהוא ייכנס לעיר במסגרתו כח"כ וגם אם כן, אז אתם וההורים שלכם תשלמו את זה הרי.הכוונה היא טובה בסה"כ ותשפר את איכות החיים של כל הסובבים, הבעיה שהעשירים יהנו ממנה מאוד, וזה בגלל 2 סיבות1 לא מזיז להם 50 ש"ח .... 2המון אנשים יצמצמו את פעילותם הריכבית בעיר, הלחץ בדרכים יופחת ויהיו יותר מקומות חניה...לדעתי צריך לחשוב על מנגנון יותר יצירתי, למשל משהו בשלוף: נניח שמצלמות מצלמות את המספר של הרכב כדי לשלוח חשבון. הן יחוברו למחשב של משרד הרישוי, ובהתאם לסוג הרכב יגבה מס משתנה. הכוונה היא שרכב שהוא מעבר למשפחתי או קטן, ישלם בעחיו סכומים שהולכים ועולים בצורה חזקה עם מחיר הרכב...משהו אחר שקשור ומעצבן זה נתיבי התחבורה הציבורית. כשאוטובוס נוסע שם זה מבורך! אבל מונית ספיישל שמסיע סלב צפונבוני או כל אחד אחר, מצידי שתיסע בנתיב רגיל ותחכה כמו כולם... האמת זה גם הציץ לי רעיון. מי שמגיע לתל אביב שיחנה במקום הכי קרוב לעיר שבו לא משלמים, יקח מונית ספיישל שתרוץ בנתיבים השוממים ויעלה לו בערך אותו הדבר כמו לשלם אגרה וגם יחסוך דלק, חניה ובלאי של הרכב...
פורסם 2008 ביולי 3017 שנים מונית ספישל הינה גם תחבורה ציבורית... לכן זכותה להשתמש בנתיבי תחבורה ציבורית.... מה זה מפריע אבל לא הבנתי..
פורסם 2008 ביולי 3017 שנים לדעתי צריך לחשוב על מנגנון יותר יצירתי, למשל משהו בשלוף: נניח שמצלמות מצלמות את המספר של הרכב כדי לשלוח חשבון. הן יחוברו למחשב של משרד הרישוי, ובהתאם לסוג הרכב יגבה מס משתנה. הכוונה היא שרכב שהוא מעבר למשפחתי או קטן, ישלם בעחיו סכומים שהולכים ועולים בצורה חזקה עם מחיר הרכב...האמת זה גם הציץ לי רעיון. מי שמגיע לתל אביב שיחנה במקום הכי קרוב לעיר שבו לא משלמים, יקח מונית ספיישל שתרוץ בנתיבים השוממים ויעלה לו בערך אותו הדבר כמו לשלם אגרה וגם יחסוך דלק, חניה ובלאי של הרכב...עוד לא הבנת? לא משנה על איזה רעיון יחשבו, כל עוד הוא מערב אגרת גודש (או כל שם אחר שימציאו לה) בזמן שאין פתרונות תחבורה ציבורית הולמים הוא רע מיסודו.אם הרכבת שנבנית ליד הבית שלי מזה מספר שנים, הייתה מוכנה לפני מספר שנים, לא הייתה לי שום סיבה להגיע לעיר עם רכב, באזורים בהם עוברת הרכבת. ואני לא היחיד.אז אמרנו רכבת. אחרי זה מה נשאר? רכבת קלה בתוך העיקר שעוברת קרוב לתחנות רכבת רגילה, ובזה פתרנו חלק לא מבוטל מהבעיה. עכשיו, אפשר לעשות אגרת גודש.
פורסם 2008 ביולי 3117 שנים רגע, אז אם מישהו גר בת"א עובד בבת-ים למשל. ויש לו חניה בבניין הוא יצטרך לשלם כל יום?
פורסם 2008 ביולי 3117 שנים לא, כי הוא גר בתל אביב ויש לו תעודת תושב. כמו שמי שגר בתל אביב לא צריך לשלם על חנייה (באיזור המגורים שלו).
פורסם 2008 ביולי 3117 שנים רגע ואם מישהו גר בפ"ת ועובד בת"א?! זה מטורף וממש דבילי!אני רואה שזה רק נמשך העשירים צומחים והעניים יורדים יותר ויותר - הדברים הפשוטים של היום יהיו כלכך יקרים שאנשים לא יעמדו בזה , זה נהפך להיות עולם של עשירים בלבד.
פורסם 2008 ביולי 3117 שנים אם מישהו גר בפ"ת ועובד בת"א, ייסע בתחבורה ציבורית, רכבת, אוטובוס או מוניות שירות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.