פורסם 2008 ביולי 2917 שנים לא מציע לקנות את לוחות GIGABYTE הם בעיקרון עולים זול ויש להם להם תפריט יותר מלא בלוח, אך למדתי על בשרי שמה שעולה זול עולה ביוקר, יש לי לוח ששלחתי לתיקון הלוח לא עבד ובמקום זה הוצע לי לוח שעבר תיקון של GIGABYTE כנראה במעבדות החברה כך סופר לי במור לוי משווקי GIGABYTE בישראל, שיש אחריות לשנה ולכן לא אקבל חדש, כמו"כ ראיתי במגזין PC PLUS שהגיגה בייט אמנם זול מכיוון שהאחריות רק לשנה. קחו זאת בחשבון לפני הקניה הבאה שלא תצטרכו לשבור ת'ראש
פורסם 2008 ביולי 2917 שנים http://tms.co.il/product/5682"אחריות: אחריות שלוש שנים"חוץ מזה, מה זה סופר לי ? לא בדקת את נושא האחריות כשקנית, אז זה רק בעיה שלך.
פורסם 2008 ביולי 2917 שנים מחבר נכון גם לי אמרו וכן כתוב אחריות ל3 שנים על האחריות ועל תעודת הזמנה, זה כדי שתקנה לאחר הקניה הם לא יכירו אותך הספקים, ולכן באתי להתריע ע"ז.אחריות ל3 שנים אולי אם תוסיף עוד כסף
פורסם 2008 ביולי 2917 שנים מחבר ובדקת ב ASUS והמצב שונה ?האמת שלא שאלתי, אך בקריאת PC PLUS האחרון הבנתי שהגיגה בייט מוכרים בזול את הלוחות כדי שהאחריות תהיה לשנה, ולא ראיתי שכתבו כך על האסוס.
פורסם 2008 ביולי 2917 שנים שטויות, מימשתי אחריות על לוחות רבים של גיגהבייט ולא הייתה להם בעיה לממש אחריות אפילו שנתיים ותשע חודשים אחרי הקניה.כמו שמימשתי אחריות על הרבה לוחות של גיגהבייט ככה גם מימשתי אפילו יותר על לוחות של אסוס ולצערי באחרונה גם על לוחות של אינטל.
פורסם 2008 ביולי 2917 שנים מחבר שטויות, מימשתי אחריות על לוחות רבים של גיגהבייט ולא הייתה להם בעיה לממש אחריות אפילו שנתיים ותשע חודשים אחרי הקניה.כמו שמימשתי אחריות על הרבה לוחות של גיגהבייט ככה גם מימשתי אפילו יותר על לוחות של אסוס ולצערי באחרונה גם על לוחות של אינטל.מימוש הפירוש לקבל חדש, או חדש לאחרי תיקון.ולשאלה מה גיגה בייט אשמים, השאלה אחרת מה אני אשם לכל הרוחות לא עשיתי שו מעשה זדוני או איזה אוברקלוק שתוכל לומר שאני אשם, ולמקרה אסוס היה לוח ישן שלהם ועבד כמה שנים ללא תקלות.
פורסם 2008 ביולי 2917 שנים דווקא ראיתי כמה סיפורים כאלו של בעיות אחריות אחרי שנה בחו"ל גם, אתה מוזמן לנסות לפנות לחברה פה עם תיאור מפורט של הבעיה ויש סיכוי שהם יסכימו להחליף לך את הלוח ישירות (במשלוח לטיוואן):http://ggts.gigabyte.com.tw/tech.asp?ClassID=2&Country=Israel&SourceWeb=B2C(וגם יש סיפורים דומים על אסוס בחו"ל).
פורסם 2008 ביולי 2917 שנים הלוחות תמיד הוחלפו בלוחות זהים עובדים, רוב המקרים עם לוחות ישנים היו לוחות שנשלחו במשך חודש וחצי לטיוואן ב RMA ע"י היבואן בארץוחזרו במקומם לוחות שעל פניהם נראו חדשים, מצד שני אף אחד לא מבטיח לך חדש במסגרת האחריות כי אם עובד ותקין וזה מה שהם כמעט תמידשלחו חזרה. במקרה של לוחות חדשים(שנקנו לאחרונה) תמיד קיבלתי לוחות גיגהבייט חדשים מהקוספא ולעיתים אפילו עם הבאנדל, דווקא במקרה של אסוס ובייחודעם ה P5K נדמה היה לי שלעיתים אני מקבל לוח משומש בייחוד בגלל שריטות מרובות שנראו על המחברים בפאנל האחורי.
פורסם 2008 ביולי 2917 שנים אחרי שנה ויותר אין מצב לקבל לוח חדש במסגרת האחריות. אז מקבלים מחודש. מה רע? עובד, מבטיחים שאין קבלים מנופחים, וכו'.אגב, היבואן ונותן השירות של ג'יגבייט בארץ הוא אותו נותן שירות של אסוס- מור לוי טכנולוגיות. מקבלים 3 שנים, ומנסיון כבר ראיתי שאכן מקבלים 3 שנים במקרה שצריך......מה שכן, אני מסכים שהלוחות החדשים שלהם (P43/45) מגעילים למדי.... גם אסוס די פישלו בקטע הזה....ג'יגבייט חסכו בחומרים (סינקים מסריחים ולוח דק שמרגיש "חורק" באופן מוזר שמכופפים אותו טיפה, כמו ה Abit IP35-E) ואסוס שכחו איך ממקמים חריצים וחיבורים על לוח (למען השם, תסתכלו ב P5QPL-PRO והסדרה שלו איפה תקעו את חיבור ה ATX!)ב "סיבוב" הזה הייתי פוזל לכיוון חברות אחרות.
פורסם 2008 ביולי 2917 שנים אגב, היבואן ונותן השירות של ג'יגבייט בארץ הוא אותו נותן שירות של אסוס- מור לוי טכנולוגיות.למה להרוס לו...
פורסם 2008 ביולי 3017 שנים אתה יודע מה, זה מצחיק אותי ההשוואה שלך!זה כמו שאני אבוא ואומר שמרצדס טובים יותר מBMW... יש פה אלף משתנים שבכלל לא הכנסת למשוואה ואתה ישר בא וקוטל.זה שהיבואן של ג'יגהבייט בארץ החליט "לדפוק" אותך, הצרכן, לא אומר שום דבר לגבי מה יותר טוב ממה...בכל מקרה, שיהיה בהצלחה!
פורסם 2008 ביולי 3017 שנים מחבר חבר'ה אני לא מדבר נגד לוחות גיג'ה בייט במיוחד אלא על השירות שלהם בארץ, אספר לכם אני קניתי לפני שנה ושלוש חודשים לוח P965 rev3.3 (בזמנו הלוח היה נחשב לטוב מסוגו בערך, עד להגעת סדרת p35 ושאר לוחות עם הציפסטים החדישים יותר), הלוח התקלקל בלי סיבה מובנת לעין והציעו לי להחליף את הלוח, חיכיתי שבועיים ויותר עד שימצאו את הלוח שלי כנ"ל, ביום שהגיע המחשב מתיקון פתחתי את המארז וגיליתי שקיבלתי rev1.0 התקשרתי למעבדה לברר מדוע שלחו כזה הרי הוא לא תומך בכמה דברים ש3 כן תומך, עד היום כנראה מחפשים. או שלא!אני הצעתי להם מכיוון שהחומרה משתנה בכל חצי שנה שיתנו לי לוח חדש שבין כה וכה עולה 500 שקל ואני אשתתף בשידרוג הזהאני לא רוצה לוח של מישהו אחר אני רוצה או שלי מתוקן או חדש ע"ז צריך לשאול מה הפירוש 3 שנים אחריות בזמן שבפועל האחריות היא לשנה בלבד.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.