ה ACER ASPIRE 3000 שלי עושה רעש רב ומתחמם מאוד - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ה ACER ASPIRE 3000 שלי עושה רעש רב ומתחמם מאוד


dog_foot

Recommended Posts

יכולות להיות כל מיני סיבות לחימום יתר שקשורות לסוג מערכת הקירור בחלקים שונים של ה-chipset. שמעתי תלונות שבדגמים מסויימים מהסדרה הזו ה-Heatsink של ה-Northbridge נחשב בעייתי. בכל מקרה, אני לא אבלבל במח על העניין הזה. השורה התחתונה היא שכנראה שחימום יתר זה לא דבר יוצא דופן בסדרה הזו.

בכל מקרה, יש חימום יתר שהוא סתם מעצבן ויש חימום יתר שפוגם במחשב. כדאי לך לבדוק את הטמפרטורה של ה-CPU וההארד דיסק על ידי שימוש בתוכנות כמו Temp, Everest ,Notebook Hardware Control ואחרות מסוג הזה. טמפרטורות סבירות לא צריכות לעבור את ה-65C בדרך כלל תחת עומס (גם זה לא כלכך נמוך) אבל אני לא בטוחה מהם הסטנדרטים לדגם הזה.

כפי ש arche ציין יתכן שניקוי של מערכת האוורור יעזור. אם זה באחריות מצויין, אם לא אז זה לא כלכך מסובך לעשות גם לבד. ניתן גם להשתמש במין משטחים שמניחים מתחת למחשב על מנת לקרר אותו. אם המחשב עדיין מגיע לטמפרטורות מאד גבוהות יתכן שיש בעית חומרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

משחה תרמית תעזור? ניקיתי את המאוורר, הוא מעט רופף ככה ראיתי שפתחתי אותו, אז נראה לי שהמאוורר לא מצליח לאוורר כמו שהייתי רוצה וגם עושה רעש.

מחשב מתחמם, לפעמים מעל 60 מעלות מבלי לעשות משהו במחשב מלבד לשמוע .

אפשר למצוא מאוורר חלופי שיהיה חזק יותר או אפילו אותו הדבר? כי הנוכחי מרעיש ופגום.

אין אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משחה תרמית עשויה לעזור לקירור באופן עקרוני אם מכאן נובעת הבעיה אבל אני ממליצה לך לנסות את זה רק אם אתה די בטוח במה שאתה עושה (זה לא נורא מסובך אבל אתה עשוי לגרום לנזק).

בחלק גדול המקרים לא ניתן להחליף מאוורר של לפטופ במאוורר מדגם אחר, הם מיוצרים בהתאם לכל דגם. לפעמים ניתן למצוא דגמים שונים שיתאימו אבל יש לבדוק כל מקרה לגופו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...