אבקש המלצה לאתרי קנייה ארה"ב - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אבקש המלצה לאתרי קנייה ארה"ב


רועי מלר

Recommended Posts

אני ייבאתי מחשב לארץ פעמיים. החנות שבה כדאי לקנות תלויה במה אתה רוצה לקנות, יש מספר רב של אתרים אפשריים. רובם הגדול לא ישלחו לארץ ותאלץ להשתמש בשירותים של חברה מתווכת (או, חבר מתווך).

יש עוד נקודות שכדאי לחשוב עליהן, אולי כדאי שתציין מה אתה קונה בדיוק ואז יהיה לי יותר מה להגיד לעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש עוד נקודות שכדאי לחשוב עליהן, אולי כדאי שתציין מה אתה קונה בדיוק ואז יהיה לי יותר מה להגיד לעניין.

להלן הדגמים -

Latitude d430 12.1" 1.2GH 80GB 1.37KG

HP 2510P GM651AW 1.2GH 80GB 12.1" 1.29KG

Lenovo X16S UK43KIV 1.6GH 12.1" 1.31KG

Lenovo X16S UK43JIN 1.6GH 12.1" 1.32KG

הייתי שמח לאתר שבאפשרותו לשלוח לארץ, או גוף מתווך מומלץ כמו כן להבדלי מחירים..

המון תודה (:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדובר בדגמים של חברות ה-mainstream. עקרונית במקרה זה בדרך כלל די משתלם לקנות דרך האתרים של החברות עצמן (יש אין סוף קופונים בדל ו-HP בתקופה זו) מה שגם יאפשר לך לעשות קונפיגורציה כראות עינך למחשב. הבעיה היא שרוב החברות לא יאפשרו לך להשתמש בכרטיס אשראי לא אמריקאי על מנת לרכוש משהו (במטרה למנוע ממך לעשות בדיוק את מה שאתה עושה).

הפתרון הכי טוב הוא אם יש מישהו שיכול לקנות את זה בשבילך בכרטיס אשראי אמריקאי ולשלוח לך משם (או לשלוח לחברה שמתווכת). אם זה לא אפשרי אתה לא יכול לקנות ישירות דרך האתר של החברה ותאלץ לקנות דרך reseller.

איזה reseller מומלץ לדגמים אלו אני לא יודעת בדיוק כי הם לא מה שאני רכשתי אבל יש כמה גדולים כמו newegg שלו מוניטין מאד מוצלח. מה שאני ממליצה לך לעשות זה לבדוק את האתר http://www.resellerratings.com. הוא נחשב מאד אמין ונותן לך גם להשוות מחירים של דגמים וגם לראות את הדירוג של כל אתר ואתר שמוכר אותם (משהו בסגנון זאפ אבל הרבה יותר מפותח ואמין). אני לא מאמינה שתמצא חנויות רבות שישלחו לארץ. אני יודעת ש provantage ו-Euclid Computers שולחים מחוץ לארה"ב אבל הדירוג שלהם באמינות אינו מוצלח, אני זוכרת שהיו עוד כמה יותר מוצלחות למוצרי HP אבל תצטרך לפשפש שם כי אני לא זוכרת בעל פה. מכיוון שמדובר בחנויות קטנות אתה יכול תמיד לשלוח מייל לבעלי הדירוג הגבוה ולשאול את הבעלים האם הם מוכנים לשלוח לארץ, לי זה עבד בעבר. אתה צריך גם לוודא שהם יקבלו תשלום בכרטיס אשראי לא אמריקאי (לפעמים ניתן לשלם גם ב- Paypal).

אם אתה לא מוצא חנות ששולחת לארץ תאלץ להשתמש בשירותים של חברת אמצע. בארץ פועלות מספר כאשר אני השתמשתי ב - http://www.mustop.co.il מספר פעמים ללא שום בעיות בקניה במדינות שונות. אני יודעת שגם לדואר יש שירות דומה אבל לא ניסיתי אותו בעצמי. יש גם חברות אמריקאיות ששולחות לכל העולם אבל שוב לא בדקתי אותן בעצמי.

קח בחשבון שלא תמיד משתלם לייבא בדואר חבילות. תצפה לשלם 15.5% מע"מ על המחשב + עלויות המשלוח לארץ (שלא יהיו נמוכות)+ עלויות חריטה (אם אתה צריך מקלדת עברית). סביר שזה עדיין יצא לא מאד יקר אבל תקח בחשבון גם את האחריות והטיפול.

לאחרונה שקלתי לייבא את ה-2510p או מחשב ultraportable אחר לארץ בעצמי ובמסגרת הבירורים התקשרתי לכמעט כל היצרניות הגדולות בארה"ב לברר את מדיניות האחריות שלהם. רובם הבטיחו אחריות חלקית אם מוציאים את המחשב מארה"ב או שקיבלתי את הרושם שלמרות ההבטחה לאחריות יהיו בעיות במימושה (זאת גם מתוך שיחה עם נציגי החברות בארץ). חלקן גם הציעו אחריות בינלאומית רק לחלק קטן מהדגמים. אני ממליצה לך לוודא את זה טוב טוב ואם אפשר לקבל את ההתחייבות בכתב לפני רכישת המחשב.

נושא נוסף לשקול הוא את הסיכון לפגם בחומרה של המחשב שיצוץ מיד לאחר הרכישה. במצבים כאלה, ובמיוחד כאשר מדובר בצורך להחליף את כל המחשב, קורה שיצרנית המחשב תדרוש ממך לשלוח להם אותו בחזרה לארה"ב ולא תוכל לתקן אותו כאן תחת האחריות. גם את המדיניות של כל חברה בנושא זה כדאי לך מאד לברר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי מזמין מאתר הבית של יש להם לפעמים דילים ממש טובים

זה נכון, יש גם קופון 10% הנחה כרגע.

כמובן שלנובו לא שולחים לארץ.

תוודא את מדיניות כרטיסי האשראי שלהם לפני שאתה מזמין מכיוון שבחברות רבות ההזמנה פשוט תעבור אבל אחר כך תתעקב המון זמן לפני שהם יודיעו לך שהם לא יכולים לקבל אותה עקב העובדה שלא השתמשת בכרטיס אשראי אמריקאי...לדעתי מקבלים אמריקן אקספרס בינלאומי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...