פורסם 2008 ביולי 1917 שנים מעבד E6700 OC 3.200כרטיס8800GTS 512 G92 OCמה שקורהאני משחק rise and fall או Mediveal 2 total warשני משחקים בהם יש ריבוי של יחידות על המסך.ברגע שיש נגיד 100-200 חיילים על המסך הפריימים מתחילים לרדת, אחרי שיש 400-500 הם כבר ב30...האם משהו מגביל את המערכת?את שני המשחקים אני משחק על הפרטים הכי גבוהים, וגם כשהפריימים גבוהים יש לאגים\תקיעות קטנות כאלה, זה משגע אותי D:
פורסם 2008 ביולי 1917 שנים אני לא בעל הכרטיס הנ"ל אבל זאת תופעה הגיונית.... לכל כרטיס מסך יש יכולת חישוב של פוליגונים מוגבלת.... ככל שכמות הפוליגונים שצריכה להופיע על המסך גבוהה יותר כך לכ.מ קשה יותר להביא לך קצב פריימים גבוהה.... עכשיו בעיברית.... כל מודל גראפי תלת מימדי מורכב ממשולשים קטנים הנקראים פוליגונים. ככל שיש יותר מודלים על המסך כך קשה יותר לכרטיס מסך לחשב את זה.... הדבר יכול להפתר עם אוברקלוק קל לכ.מ.....+ התקנת דרייברים עדכניים
פורסם 2008 ביולי 1917 שנים מחבר אני בגרסאת OC ובדרייברים עדכניים ביותר, 3 ימים לאחר פירמוט...הבעייה היא שאם אני עולה במידות רבות על דרישות המערכת.איך זה שאלו הן התוצאות?
פורסם 2008 ביולי 1917 שנים זה לא משנה איזה משחק, ברגע שהמעבד\כרטיס מסך צריכים להתמודד עם 500 יחידות שכל אחת מהן לוקחת איזה כוח חישוב\הצגה מסויים, נהיה להם קשה..אפילו אם תשחק RA2 שזה משחק מלפני כמה שנים טובות, זה עדיין קורה כשיש לך מספר גדול של חפצים על המסך.
פורסם 2008 ביולי 1917 שנים מוזראצלי למשל אני משחק עם כמות גדולה יותר של יחידות ואין בעיה של פריימים :\
פורסם 2008 ביולי 1917 שנים זה נשמע יותר כמו צוואר בקבוק דווקא של מעבד ולא כרטיס מסך..ככל שיש יותר יחידות על המחשב דרוש יותר חישובי AI יותר חישובי פיסיקה כאשר יש גם אקשן ופיצוצים (לא יודע לגבי המשחק הזה ספציפי אלא כללי..) וכמובן שגם יותר חישובים גרפיים אבל זה כבר פחות קריטי..כמו לדוגמא את SUPREME COMMANDER, דרוש מעבד חזק במיוחד כדי להתמודד עם מאות היחידות שנמצאות בו זמנית במפה.. המשחק יינצל אפילו מעבד מרובע ליבות..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.