פורסם 2003 במאי 3022 שנים שמע... כמה שזה ישמע לכם בטח מוזר ולא יאמן (NOT) למנהלים בHWZONE אין משרד, אין עובדים תחתם ואין מזכירה... לולא המפגשים היה יכול להיות שGHOST DOGG היה סתם כונאפה בת 12 שהיא RAPPER-WANNABEOh my god!מישהו מוכן לכתוב הספד? :'(
פורסם 2003 במאי 3122 שנים זה תלוי מאוד בבוחנים.למשל בבית ספר שאבא של חבר שלי מורה שם, הגיע פעם בוחן בגרות ונירדם רבע שעה אחרי תחילת המיבחןוכמובן שכולם יצאו וחזרו ועשו את כל המיבחן ביחד והם אפילו אירגנו את הסדר של היציאה שהראשון יעיר אותו ואז כל כמה דקות עוד מישהו יצא ויהיו כאלה שישחקו אותה שהם עוד שניה גומרים וכו'...ואצלנו כשאני יוצא לשירותים הבוחן לא יוצא איתי אפילו, מחוץ לכיתה.
פורסם 2003 ביוני 122 שנים בחדשות מסרו כי התופעה מתרחבת (של העתקות בבחינות בגרות) וכי הם מתכננים צעדים קשים נגד התופעה הזו.ח"כ שלגי מסר כי תופעת התחמנות בכנסת התחילה מלמטה, והכל קשור בהכל. תחמנים מתחילים את דרכם כמעתיקנים עלובים.ומי שחושב שהוא כזה גיבור שהוא מעתיק בבחינות , אז שיבוסם לו , וחבל מאוד שהעונד מאוד מאוד קל.
פורסם 2003 ביוני 122 שנים האם באמת מאפשרים יציאה חופשית לשירותים במהלך הבגרות???חבר שלי סיפר לי שבבגרות שלו במיתוג הוא יצא לשירותים והבוחן יצא איתו ממש עד לשירותים...!
פורסם 2003 ביוני 122 שנים הדרך הטובה ביותר להעתיק היא עם פתקים בשירותים , אין ספק. הכי פחות מסוכן והכי יעיל... בכלל אם יש לכם כוח, אפשר להקליד את הסיכומים למחשב ואז להדפיס בפונט 4 וזה יוצא בערך כל החומר על חצי דף A4... ולא, אני לא תומך בלהעתיק... ובכלל , אני לא מבין מה הולך בבתי הספר שלכם ? בכל הבגרויות שעשיתי (ועשיתי לא מעט..) לא היה שום סיכוי להעתיק בתוך הכיתה, בטח לא בוחן שנותן להעתיק חופשי : ,בכל אופן, אני לא מעתיק אז לי זה לא שינה הרבה.. ANYWAY, יש סיבה לכך שלא נותנים להעתיק וגם שמלמדים חומר שלא מעניין את כולם והיא נקראת הרחבת אופקים.. אני גם לא אוהב את רוב המקצועות ההומניים, אבל בדיעבד לא מצטער שלמדתי אותם, כולם תרמו לי בצורה זו או אחרת. (למרות שהיו כמה רגעים שפשוט הייתי מוכן לתרום לחניבעל את המורה לספרות ;D)
פורסם 2003 ביוני 122 שנים לפני שאתה מעתיק כמו שאמרנו נסה ללמוד. אם לא דרך ספרים אז דרך הרחבת ההבנה מערוץ ההיסטוריהhttp://www.historychannel.co.il/site/page.asp?topic_id=21&page_id=47&page_title=%E4%E9%F1%E8%E5%F8%E9%E4-%20%E7%EC%F7%20%E0'
פורסם 2003 ביוני 122 שנים ANYWAY, יש סיבה לכך שלא נותנים להעתיק וגם שמלמדים חומר שלא מעניין את כולם והיא נקראת הרחבת אופקים.. אני גם לא אוהב רוב המקצועות ההומנים, אבל בדיעבד לא מצטער שלמדתי אותם, כולם תרמו לי בצורה זו או אחרת. (למרות שהיו כמה רגעים שפשוט הייתי מוכן לתרום לחניבעל את המורה לספרות )אני בכיתה ט' עדיין לא התחלתי בגרויות ואני כבר רוצה לתרום את המורה שלי, אולי גם לשלוח את המורה לתנך לטיו עם החברה-דוד וגולית ישמאל יחזקאיל וכל השאר ;D
פורסם 2003 ביוני 222 שנים או מורה עיוור... ככה שאפשר לסכם עם חבר או מישהו שיזרוק לכיתה FLASHBANG ואז מהר להעתיק או להשתמש בכל הציוד רדיו שהוכן מראש.
פורסם 2003 ביוני 222 שנים לא יודע אם מישהו אמר את זה, כי לא היה לי כוח לקרוא את כל העמודים, אבל אני מכיר שיטה טובה שאולי תמצא חן בעיניכם...אני אישית לא השתמשתי בה, וגם לא בשום שיטה אחרת אבל ממה ששמעתי היא נראית הכי טובה.בקיצור לוקחים CD\RIO, ומקליטים עליו את כל החומר. לכל חלק עושים טראק משלו. נגיד הסכם ריבנטרופ מולוטוב רצועה 1, הסכם פולין רצועה שנייה וכן הלאה.. בחירת החומר לרצועה וסידור הרצועות הוא נושא בפני עצמו וכדאי להשקיע בזה הרבה מחשבה, תיכף תבינו למה.למבחן מגיעים עם חולצה שרוול ארוך, כאשר את האוזניה של המכשיר משלשלים כך שתוכל לצאת מאחד השרוולים. את הנגן עצמו שמים במקום נוח לגישה, נגיד בביצים או משהו כזה.עכשיו מסתכלים על השאלה, משעינים את הראש על היד עם האוזניה, עם היד השניה משחקים בביצים עד שמגיעים לרצועה הנכונה, ופשוט משכתבים את האודיו לתוך המחברת.כאמור לא ניסיתי את השיטה הזו, ומי שכן רוצה רצוי שיבדוק את כל הנושא קודם כל טוב טוב בבית.השיטה שלי בבגרויות ההומניות היתה פשוטה ביותר. מאחר שלא היתה לי מחברת וגם לא הייתי נוכח ברוב השעורים, ניגשתי לספרייה, לקחתי את מבחני הבגרות של 5 השנים האחרונות, כתבתי לכל שאלה את התשובה המלאה, ובסוף שיננתי את כל התשובות (זה יצא לא מעט), בבגרויות אין שאלות חדשות כמעט אף פעם! לכל היותר שאלה אחת בבגרות ואז לא בוחרים אותה.בשיטה הזו קיבלתי בכל בגרות הומנית מעל 90 ציון סופי!
פורסם 2003 ביוני 222 שנים לא יודע אם מישהו אמר את זה, כי לא היה לי כוח לקרוא את כל העמודים, אבל אני מכיר שיטה טובה שאולי תמצא חן בעיניכם... אני אישית לא השתמשתי בה, וגם לא בשום שיטה אחרת אבל ממה ששמעתי היא נראית הכי טובה. בקיצור לוקחים CD\RIO, ומקליטים עליו את כל החומר. לכל חלק עושים טראק משלו. נגיד הסכם ריבנטרופ מולוטוב רצועה 1, הסכם פולין רצועה שנייה וכן הלאה.. בחירת החומר לרצועה וסידור הרצועות הוא נושא בפני עצמו וכדאי להשקיע בזה הרבה מחשבה, תיכף תבינו למה. למבחן מגיעים עם חולצה שרוול ארוך, כאשר את האוזניה של המכשיר משלשלים כך שתוכל לצאת מאחד השרוולים. את הנגן עצמו שמים במקום נוח לגישה, נגיד בביצים או משהו כזה. עכשיו מסתכלים על השאלה, משעינים את הראש על היד עם האוזניה, עם היד השניה משחקים בביצים עד שמגיעים לרצועה הנכונה, ופשוט משכתבים את האודיו לתוך המחברת. כאמור לא ניסיתי את השיטה הזו, ומי שכן רוצה רצוי שיבדוק את כל הנושא קודם כל טוב טוב בבית. השיטה שלי בבגרויות ההומניות היתה פשוטה ביותר. מאחר שלא היתה לי מחברת וגם לא הייתי נוכח ברוב השעורים, ניגשתי לספרייה, לקחתי את מבחני הבגרות של 5 השנים האחרונות, כתבתי לכל שאלה את התשובה המלאה, ובסוף שיננתי את כל התשובות (זה יצא לא מעט), בבגרויות אין שאלות חדשות כמעט אף פעם! לכל היותר שאלה אחת בבגרות ואז לא בוחרים אותה. בשיטה הזו קיבלתי בכל בגרות הומנית מעל 90 ציון סופי! אני ישתמש בזה עוד שנתיים בבגרות בהיסטוריה חחח אתם עוד שבוע אני עוד שנתיים
פורסם 2003 ביוני 222 שנים לא יודע אם מישהו אמר את זה, כי לא היה לי כוח לקרוא את כל העמודים, אבל אני מכיר שיטה טובה שאולי תמצא חן בעיניכם...אני אישית לא השתמשתי בה, וגם לא בשום שיטה אחרת אבל ממה ששמעתי היא נראית הכי טובה.בקיצור לוקחים CD\RIO, ומקליטים עליו את כל החומר. לכל חלק עושים טראק משלו. נגיד הסכם ריבנטרופ מולוטוב רצועה 1, הסכם פולין רצועה שנייה וכן הלאה.. בחירת החומר לרצועה וסידור הרצועות הוא נושא בפני עצמו וכדאי להשקיע בזה הרבה מחשבה, תיכף תבינו למה.למבחן מגיעים עם חולצה שרוול ארוך, כאשר את האוזניה של המכשיר משלשלים כך שתוכל לצאת מאחד השרוולים. את הנגן עצמו שמים במקום נוח לגישה, נגיד בביצים או משהו כזה.עכשיו מסתכלים על השאלה, משעינים את הראש על היד עם האוזניה, עם היד השניה משחקים בביצים עד שמגיעים לרצועה הנכונה, ופשוט משכתבים את האודיו לתוך המחברת.כאמור לא ניסיתי את השיטה הזו, ומי שכן רוצה רצוי שיבדוק את כל הנושא קודם כל טוב טוב בבית.השיטה שלי בבגרויות ההומניות היתה פשוטה ביותר. מאחר שלא היתה לי מחברת וגם לא הייתי נוכח ברוב השעורים, ניגשתי לספרייה, לקחתי את מבחני הבגרות של 5 השנים האחרונות, כתבתי לכל שאלה את התשובה המלאה, ובסוף שיננתי את כל התשובות (זה יצא לא מעט), בבגרויות אין שאלות חדשות כמעט אף פעם! לכל היותר שאלה אחת בבגרות ואז לא בוחרים אותה.בשיטה הזו קיבלתי בכל בגרות הומנית מעל 90 ציון סופי!כל המבחן להיות עם הידים בביצים לא נראה לך שזה יראה מאוד מוזר וחולני
פורסם 2003 ביוני 222 שנים מוזר וחולני אבל קיבלת 100 ;D השיטה של האוזניות בחורף היא הכי יעילה - אבל לא, לא לשים בביצים! אפשר לשים בכיס או משהו... אבל זה יעיל לא רואים כלום :saint: אין לי כ"כ דיעה בעד או נגד העתקה, אך במבחנים המסרוחים שיש לי כרגע - כאשר בשיעורים אני ישן ולמבחן ללמוד - טחח, העתקה היא המוצא היחידי (כיתה ח' 8) חח )
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.