פורסם 2002 בפברואר 723 שנים אני אישית מאוד התאכזבתי מ- nVIDIA הפעם... חוץ מהטכנולוגיה החדשה לריבוי מסכים והשיטה החדשה של FSAA הם לא שיפרו דבר...! לעומת ATI (ו- 3DFX ז"ל ו- MATROX בתקופה שהם התעסקו בתחום) שבכל פעם מוציאים כרטיס מסך שכולל המון טכנולוגיות חדשות אשר לרוב משפרות את איכות התמונה בצורה ניכרת לעין (כל סוגי ה- bump maping שעוד נכללו ב- Radeon256, האפשרות להחיל Anisotropic filtering ללא איבוד גדול של ביצועים, TruForm, ועוד) איכות התמונה המקסימלית ב- Q3A: הביצועים תחת איכות התמונה המקסימלית: ניתן לראות שכאשר משתמשים באפשרות של 8tap Anisotropic filtering (המקסימום) ה- Radeon 8500 לא מעבד מביצועיו לעומת ה- GF3 Ti500 וה- GF4 Ti4600 שיורדים ב- 44% וב- 54% בהתאמה. לסיכום: nVIDIA היו צרכים לקרוא לו GF3.5...
פורסם 2002 בפברואר 723 שנים מחבר כן... אבל זה נקודת הביצועים היחידה שהראדון טוב בהחבל שב Fsaa התמונה בדיוק הפוכה... מבחינת ביצועים
פורסם 2002 בפברואר 723 שנים אבל אתה שוכח שזאת לא הנקודה החשובה...הקטע הוא שהוא עדיין יכול לעשות FSAA של X2Q ועוד 8tap Anisotropic filtering ולהישאר בפריים רייט נורמלי...ה- GF3 לא יצליח לעשות את זה...
פורסם 2002 בפברואר 723 שנים אני לא יודע מה קרה לטום אבל זו עובדה ידועה שNVIDIA ו ATIלא מודדות את ה tap ב Anisio filtering בצורה שווה 64tap אצל ATI זה כמו 16tap אצל NVIDIA לכן 8tap בgeforce 4 צריך להיות מושווא ל32tap ב READON 8500זה גם מזביר את הביצועים היותר טובים של ה READON ב ansio filtering !!!!!
פורסם 2002 בפברואר 723 שנים "נראה כאילו אם היו לוקחים את הנקודות הטובות בכרטיסים של כל חברה הינוי מקבלים כרטיס שיחלנו לו (לפחות אני). "הכרטיס שיחלנו לו..... (מכונת זמן: חוזר חצי שנה אחורה) Matrox G800 ? היה אמור להתחרות בRadeon 8500 וGF3... טוב אבל מטרוקס הוכיחו שאין להם שום כוונה לחדור לשוק המשחקים.
פורסם 2002 בפברואר 823 שנים "נראה כאילו אם היו לוקחים את הנקודות הטובות בכרטיסים של כל חברה הינוי מקבלים כרטיס שיחלנו לו (לפחות אני). "הכרטיס שיחלנו לו..... (מכונת זמן: חוזר חצי שנה אחורה) Matrox G800 ? היה אמור להתחרות בRadeon 8500 וGF3... טוב אבל מטרוקס הוכיחו שאין להם שום כוונה לחדור לשוק המשחקיםYeah, and Rendition will soon release that card they promised 3 years ago. Riight.for Matrox to produce this imaginery G800, it would have to go through G500,G600,G700 etcfor this to happen , they must sell well enough to fund thier R&D dept. it cost alot of money to developthose toys you know.the G400 was mediocre performance-wise, so it didn't sell.its not that matrox could go back to the 3d hardware market at any time theywish but just doesn't feel like it - they simply dont have good enough engineers and too much catching up to do to make it worthwhile
פורסם 2002 בפברואר 823 שנים אבל האם נראה ירידות מחירים בקרוב בT200 או בT500הראו שאפשר להשיג ביצועים טובים יותר בGF4 המתקדמים יותר ב100 דולר פחות מT500
פורסם 2002 בפברואר 823 שנים אתם מגזימים במקצת.... החסרונות היחידים הם: 1) שהיחס הטכנולוגי בן שני הגירסאות קרוב מדי2)ששיחררו אותו מוקדם מדי
פורסם 2002 בפברואר 823 שנים לג'י פורס 4 יש שני Vertxe Shaders, דבר שמקנה לו יתרון גדול במשחקים חדשים, כך שהוא כן מהווה התקדמות תכנולוגית מהג'יפורס 3. ישנו גם המשחק Aquanox שהג'י פורס 3 מצליח להוציא בו רק 37 פריימים לשניה ברזולוציה של 1280*1024 , באותו משחק הג'י פורס 4 (Ti 4600) מצליח להוציא 53 פריימים, אז גם אם נניח שלא חלה התקדמות משמעותית בטכנולוגיה, אפילו השיפור הקטן זהז היה נחוץ.
פורסם 2002 בפברואר 823 שנים טוב אכן כן GF4 TI4600 נותן BRUTE FORCE לא רגיל ל TI500 ו R8500אבל תראו איזה עלובה איכות הטכנולוגיה של NVIDIAהם הכפילו את ה VERTEX SHADER הוסיפו עוד יחידה , ו R8500 פשוט מנצח אותו שם, עם VERTEX SHADER אחד,זה רק אומר ש ATI יותר מתקדמים מבחינת יעילות מ NVIDIA, שניסתה לפוצץ בכרטיס עמוס יחידות עיבוד וזיכרון מהיר ביותר.אבל ATI פשוט משתמשים במשהו יעיל יותר, מהיר יותר. ו R250 לא יאכזב אותכם, אני מצפה ש GF4 יובס על ידי ה R250וה R300 בכלללל, שלא נלך לשם.גם ה ANISTROPY 8 TAP של R8500 יותר מתוחכם , הוא רק משתמש בו כשצריך וחוסך יותר מ 50% של כוח עיבוד, בניגוד לבזבזנות של כרטיסי NVIDIA....ו GF3 תומך ב 1.1-1.3 pixel shaders, אבל זה מוזר כי בדרייברים זה מדווח שהוא תומך רק ב 1.1אבל GF4 הדרייברים מדווחים תמיכה של 1.3 , אולי יש איזה שהו טריק ש nvidia עשתה פה.. אבל זה לא משנה, 1.4 pixel shaderיותר מהיר ויעיל מקודמיו, ונותן עליונות ל R8500 בתחום הזה , ותראו זאת ב 3DMARK2001SEאו UNREAL 2שיצא דיי בקרוב.Accuview הטכנולוגיה החדשה שהכניסו ב NV25 היא היחידה שבאמת גרמה לי להזיל ריר, באמת היה חסר ה AA במשחקים, וסוף סוף מישהו עשה משהו בנידון.משהו שממש עיצבן אותי, זאת סדרת ה GF4MXשזה פשוט איכסה!, זה GEFORCE 2 בלי שום תמיכה HARDWARE ב DX8 או PIXEL SHADERS.ששוב הביא את השוק הקטן, לצעד אחורה, אתם בטח חושבים "מה אכפת לי אני עשיר, אני יקנה טי איי 4600"אבל מפתחי המשחקים לא עושים משחקים בשבילכם עשירים, הם עושים את זה בשביל הקהל הרחב, ובגלל סדרת ה GF4MX לא נראה הרבה משחקים עם יופי ואיכות של הטכנולוגיה העכשוית , אולי עד GF5...
פורסם 2002 בפברואר 823 שנים האמת היא ש Unreal2 לא תומך בPS או ב VS בכלל את זה אפשר להבין לפי רעיון שהיה לאחרונה אם מפתח של Epic .מבחינת ה VS ה GF4 הוא DX8 ולא 8.1, ואם משהו כן ישתמש ב PS או ב VS במשחקים הוא יעדיף להשתמש ב DX8 ולא ב 8.1 מכיוון שיש יותר כרטיסים שתומכים ב 8. לדעתי בכלל לא צריך לצאת משחק שתומך לא ב 8 ולא ב 8.1 מכיוןן ש DX9 נמצא מספר חודשים מכאן.Microsoft צריכים להבין שברגע שיש לך API מסויים אל לך לשנות אותו כל כך מהר (תוך 8 חודשים) תן לו לפחות שנתיים שיתבגר קצת שילמדו איך להוציא ממנו את המירב ורק לאחר מכן תוציא את הבא. (למרות שיש היום כמה משחקים שתומכים ב DX8 ועוד כמה בעתיד אבל לא בכמות). במקרה והתחזית הזאת תממש אז ל GF4 יש יתרון מוחלט על ה Radeon 8500.בקשר ל AF - ATI ישבו וכתבו אלגוריתם שתפקידו לזהות מתי יש להפעיל ומתי יש לכבות, Nvidia החליטו מסיבות שלהם לא לעשות זאת ועכשיו הם אוכלים אותה בגדול. בכול מקרה ברגע שצריכים לעשות rendering לסצינה של טבע שתי הכרטיסים יהיו כמעט שווים בביצועיהם בקטע המסויים הזהתהסיבה לכך היא פשוטה : התפקיד של הפונקציה הזאת הוא להראות חפצים רחוקים בפירוט, ברגע שאין קיר או משהו כזה הבזבוז של ה GF4נהיה פחות רציני.בכל מקרה כשמפעילים גם AF וגם AA ה GF4 קורע בכל המובנים את Radeon8500.ה GF4 הוא בסך הכול GF3 שהוסיפו לו / שיפרו לו כמה פונקציות, עברו (אפשר להגיד) טרנזיסטור טרנזיסטור בדקו מה הוא עושה, אם הוא לא יעיל הורידו אותו ובכך, את זה אפשר לראות לפי הגודל שלו הוא בסך הכול 5% יותר גדול מה GF3.המשחק בין שתי החברות האלו רק מתחמם לשתי החברות האלו יש מהנדסים מדהימים, לשתיהן יש הרבה מה לשפר ATI דריברים ו Nvidia פונקציות, אני מקוה ומאמין שנהנה מהמשחק הזה. בסוף המשחק רק חברה אחת תשאר עומדת , אבל אל תדאגו כמו שלמדנו תמיד תבוא איזשהי חברה אחרת....
פורסם 2002 בפברואר 923 שנים תראה.. כל חידוש בגרסאת DX רק משפר, מהירות , וגרפיקה יותר טובה.אני לא רואה מה רע בזה בכלל, הם לא מכריחים אותך לקנות את זה, זה חינם.ו אני דיי בטוח ש UNREAL 2 תומך ומשתמש ב PS.וכמובן שGF4 ינצח עם AA מופעל, כי זה השיפור הרציני היחיד שעשו ב GF4...ולאיזה משחק היום אין חפצים במרחק?? פקמן??? חח ;Dולא נראה לי שיש בעיה לתמוך גם ב PS 1.3 ו 1.41.4 פשוט נותן יותר ביצוע, ומהירות מקודמו, והוא כמו גרסת BETA ל PS2.0 שתראו ב DX9
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.