פורסם 2008 ביולי 1117 שנים מחבר fogrid :למה אתה לא קורא? הבאתי כבר את הפירוש , זה הנביא אמר זאת [תראה דף קודם]אני יודע את הפירוש!אמרתי שהתייחסתי אל זה כאמירה רווחת לא כאל פסוק!ודרך אגב, הכת של יהודים למען ישו הם מיסיונרים לדעתי לכל דבר.הם עושים תעמלולה די נרחבת (עיתונים,אוטובוסים,פליירים ועוד)
פורסם 2008 ביולי 1117 שנים מחבר אני מסרב להכנס לאתר שלהם. אני לא רוצה לעודד אותם ולתת להם להכנס לתודעה שלי (זו כבר בעיה ששאלתי עליהם פה)
פורסם 2008 ביולי 1117 שנים "איש באמונתו יחיה "כמו זה וכמו עוד הרבה דברים שלקחו ושינו להם את המשמעות.הנביא זועק איש באמונתו יחיה, והפירוש לפחות ישארו עם האמונה בבורא עם אותה אמונה לבד גם יזכו לחיים ,באים ואומרים איש באמונתו יחיה באיזה אמונה או יותר נכון כפירה שרוצה יחיה. וכי יעלה על דעת מישהוא שזה מה שהנביא התכון מספיק לראות את תוכחתו על אי קיום המצוות לדעת למה כיון , למי שקורא בשכל ישר את הדברים אין כל ספק בהבנתם.כמו שכבר אמרתי לא כל דבר צריך לבוא מהתנך, והפירוש שלך לגמרי לא נכון. אולי יותר נכון לאמר שאפשר לפרש את המשפט הזה בכמה מובנים ולא כולם משתמשים בו בצורה שבה אתה משתמש בו.מבחינתי המשפט אומר שכל אדם יחיה לפי האמונה שלו, כלומר שאני אכבד את אמונתו של שכני ושהוא יכבד את אמונתי.מעבר לכך שעצם הטענה היא אוילית ,אם יאמר אדם יודע אני שהצדק עמך אבל לי זה לא מתאים ,מקובל, אבל כאשר מדברים על אמונת אמת אין שניים יש אחד כמו שיש אלוקים אחד יש לו רצון אחד ובזה צריך לדון מהו אין מקום לשני אמיתות .הפירוש שלך והפירוש שלי שונים. יש את אותו משפט בצורות שונות בתרבויות שונות. live and let live למשל.אני לא אומר שהצדק אתך. להיפך, אני חושב שאתה טועה! אבל אני מכבד את האמונה שלך, ומבקש יחס דומה כלפי האמונה שלי.לגבי אמת אחת - אתה יוצא מנקודת הנחה שהאמת שאתה מאמין בה היא האמת היחידה, ואילו אני חושב שהאמת שלך היא שטות מוחלטת שכל קשר בינה לבין המציאות רופף ביותר. אני לא אנסה לשכנע אותך באמת שלי ואני מבקש ממך לא לנסות לשכנע אותי באמת שלך.איש באמונתו יחיה.יש מבין?
פורסם 2008 ביולי 1117 שנים דווקא אחלה חברה.אני בטוח שהמנהגים שלהם הרבה יותר תואמים למנהגים של היהודים מלפני 2000 שנה, ז"א היהדות המקורית ולא החרטוט של הרבנים של ימינו. והם רואים בו עוד נביא מסדרת הנביאים, שכמו כל שאר נביאי ישראל ניסה לדבר על דרך ארץ וירקות אחרים.זה שאתה מסרב להיכנס לאתר שלהם רק מראה על הסטיגמות הרמה השכלית הנמוכה שלך לקבל דברים (ושל עוד כמה מפה אהם אהם).וזה עם הצדיק באמונתו יחייה, אף אחד לא דיבר על התנך או על צדיקים, אז אל תנסו לערב את השטויות שלכם בכל מקום
פורסם 2008 ביולי 1117 שנים מחבר אין לי כל בעיה איתם כדת- יש לי בעיה עם יהודים למען ישו שזו כתודרך אגב המנהגים שלהם לא. אני מכיר היסטוריה יהודית מימי בית שני במקצת ולפי מה שקראתי בוויקיפדיה, הם לא דומים יותר מהיוםודרך אגב 2- לא צריך לזלזל
פורסם 2008 ביולי 1117 שנים כמו שכבר אמרתי לא כל דבר צריך לבוא מהתנך, והפירוש שלך לגמרי לא נכון. אולי יותר נכון לאמר שאפשר לפרש את המשפט הזה בכמה מובנים ולא כולם משתמשים בו בצורה שבה אתה משתמש בו. מבחינתי המשפט אומר שכל אדם יחיה לפי האמונה שלו, כלומר שאני אכבד את אמונתו של שכני ושהוא יכבד את אמונתי. הפירוש שלך והפירוש שלי שונים. יש את אותו משפט בצורות שונות בתרבויות שונות. live and let live למשל. אני לא אומר שהצדק אתך. להיפך, אני חושב שאתה טועה! אבל אני מכבד את האמונה שלך, ומבקש יחס דומה כלפי האמונה שלי. לגבי אמת אחת - אתה יוצא מנקודת הנחה שהאמת שאתה מאמין בה היא האמת היחידה, ואילו אני חושב שהאמת שלך היא שטות מוחלטת שכל קשר בינה לבין המציאות רופף ביותר. אני לא אנסה לשכנע אותך באמת שלי ואני מבקש ממך לא לנסות לשכנע אותי באמת שלך. איש באמונתו יחיה. יש מבין? א. מה לעשות אבל שזה באמת בא מהתנ"ך? והוציאו דבר מהקשרו השתמשו בציניות להפך מכונתו המקורית ועוד משתמשים בו לנגח. הרי הנביא אמר זאת ואם תקרא תבין על מה הוא דיבר, אז למה להמציא דברים? ב. חחח האמת שלי שטות מוחלטת? [רגע מה אתה נוצרי? או מה ?, גם אם אתה לא, אני יתן לך טעימה קטנה, הנוצרים אומרים שהפירוש של היהודים לתנ"ך לא נכונה, אז רגע, הרי הנוצרים מודים ויודעים שאת התורה הכתובה עם ישראל קיבל, על זה אין להם טענות, אבל הפירוש הוא לא נכון, אז אני שואל של מי כן נכון? הרי מי היה נוכח בהר סיני עם ישראל או הגויים? אם הפירוש של היהודים לא נכון אז כל שכן של הנוצרים, ] אין לי בעיה שאדם יעשה מה שבא לו [זה כוח הבחירה שבאדם] אבל לסלף כל מיני דברים, לזה לא ניתן . ג.פתחו כאן נושא על יהודים משיחיים נכון? ועל זה הגבתי נכון גם? אז בבקשה לא להכנס לנושאים אחרים. יש לך טענות אישיות? תפנה לפרטי .
פורסם 2008 ביולי 1117 שנים מחבר לא מוציאים את הפסוק מהקשרו, פשוט זה כאילו פשוט לקחו את אותן מילים, לא קשור לפסוק, והשתמשו בהן למטרה שונה. יותר אני לא מדבר על זה, כדי לא להכנס לוויכוחכל דת חושבת שהיא הדת היחידה האמיתית ושכל השאר טועים.
פורסם 2008 ביולי 1117 שנים א. מה לעשות אבל שזה באמת בא מהתנ"ך? והוציאו דבר מהקשרו השתמשו בציניות להפך מכונתו המקורית ועוד משתמשים בו לנגח. הרי הנביא אמר זאת ואם תקרא תבין על מה הוא דיבר, אז למה להמציא דברים? ב. חחח האמת שלי שטות מוחלטת? [רגע מה אתה נוצרי? או מה ?, גם אם אתה לא, אני יתן לך טעימה קטנה, הנוצרים אומרים שהפירוש של היהודים לתנ"ך לא נכונה, אז רגע, הרי הנוצרים מודים ויודעים שאת התורה הכתובה עם ישראל קיבל, על זה אין להם טענות, אבל הפירוש הוא לא נכון, אז אני שואל של מי כן נכון? הרי מי היה נוכח בהר סיני עם ישראל או הגויים? אם הפירוש של היהודים לא נכון אז כל שכן של הנוצרים, ] אין לי בעיה שאדם יעשה מה שבא לו [זה כוח הבחירה שבאדם] אבל לסלף כל מיני דברים, לזה לא ניתן . ג.פתחו כאן נושא על יהודים משיחיים נכון? ועל זה הגבתי נכון גם? אז בבקשה לא להכנס לנושאים אחרים. יש לך טענות אישיות? תפנה לפרטי . הבנת הנקרא? אמרתי לך שזה לא נלקח מהתנך. זה משפט שאולי דומה למשהו שנאמר בתנך, אבל לא כל המשפטים מקורם בתנך. איש באמונתו יחיה מקביל לLIVE AND LET LIVE. זה שיש משפט דומה בתנך לא משנה את העובדה שאני לא משתמש במשפט ההוא. אתה זה שמתעקש להכניס את הפירוש של המשפט התנכי היכן שהוא לא קשור בכלל. וכן אני חושב שהיהודים טועים. וגם הנוצרים. וגם המוסלמים. אני לא חושב שהתנך מתאר התרחשויות כמו ספר הסטוריה. אבל כמו שאמרת זה לא קשור לנושא המקורי, אז אני אפסיק להגיב בנוגע לזה פה. אם אתה רוצה להמשיך את הדיון, אני מציע לפתוח דיון חדש בפורום כללי (לא רואה טעם לנהל כזה דיון בפרטי).
פורסם 2008 ביולי 1117 שנים ומה שאני חושב שהוא מנסה להגיד לך זה שהמשפט בהחלט לקוח מהתנ"ך, עוות והוצא מהקשרואני לא מבין איך אפשר להטיל בזה ספק אפילו
פורסם 2008 ביולי 1117 שנים ומה שאני חושב שהוא מנסה להגיד לך זה שהמשפט בהחלט לקוח מהתנ"ך, עוות והוצא מהקשרו אני לא מבין איך אפשר להטיל בזה ספק אפילו כי עברית היא לא השפה היחידה בעולם והיהדות היא לא התרבות היחידה בעולם. הראתי שיש משפטים מקבילים בשפות אחרות, והשסיבה שאני משתמש בגרסה הזאת של המשפט היא כי אני חיי בארץ ישראל. זה לא אומר שאני צריך לפנות לתנך לקבל ציטוטים. כמו שאמרתי - זה שיש משפט דומה בתנך לא אומר בהכרח שאני משתמש בו. אפשר לבנות משפטים תחביריים דומים למה שמופיע בתנך ללא שום קשר להקשר התנכי. שוב - כל קשר בין המשפט הזה בהקשר בו אני (ואני משאר שגם הכותב הקודם) משתמש בו לתנך - מקרי בהחלט.[br]פורסם בתאריך: 11.07.2008 בשעה 18:00:36 עריכה:לא, אמרתי שיותר אני לא מדבר על זה גם אני אמרתי את זה - אבל מסתבר שאני חלש אופי כשמנופפים לי דת מול העניים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.