פורסם 2008 ביוני 2517 שנים קניתי שלמה סטור ג'ויסטיק לפני כמה שנים...אני לא יודע מה עם שרות, אבל הקופסא הגיע עפ אריזת פצפצים ונילון בעובי 2 ס"מ...
פורסם 2008 ביוני 2517 שנים וואי קניתי בשלמה סטור מצלמה וכרטיס זכרון לפני שנתיים, אחלה חנות, מוכר ממש נחמד בטלפון ומחיר מעולה. מה זאת אומרת "נסיבות טראגיות", המאפייה שלחה אותו לצלול עם סנפירים מבטון? :'(
פורסם 2008 ביוני 2517 שנים או שהוא תלה את עצמו באמצע החנות , או שהוא ירה בעצמו באמצע החנות , לא זוכר .הסתבך עם הunderworld ומצא פיתרון מהיר וקל .
פורסם 2008 ביוני 2517 שנים דווקא משום מה יש לי תחושה חזקה שגיבור עבדו בכל מה שיכלו מול סידילוג ... מעין אחוות רוסים שכזאת ...דווקא אני חושב שהם עבדו מול סידילוג בגלל שגיבור במקור מנתניה וסידילוג נמצאת בנתניה.
פורסם 2008 ביוני 2517 שנים הוא תלה את עצמו בשביל להיפטר מהחובות ( כניראה שהיו גדולים, ולא רצה שהמשפחה תסבול, למרות שלדעתי בגלל זה לא צריך להאבד ולרוס את המשפחה ).הייתה אחלה חנות, אבא שלי היה קונה משם כל הזמן...בנוגע לדיון, אני זוכר שראיתי פעם את גולדטופ סגורים בגלל ספירת מלאי, ההבדל הוא שזה היה בגלל פריצה, ספירת מלאי זה יכול להיות דבר נורמאלי, אבל אם זה כל יום אז אכן משהו חשוד.
פורסם 2008 ביוני 2517 שנים רשת גיבור מחשבים פשטה את הרגל:http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3084622,00.html
פורסם 2008 ביוני 2517 שנים מה?!@ אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. אתה הראשון ששידלת אנשים לקנות בגיבור, כי המחירים שם נהדרים, ואפשר לקבל הנחות וכי הם קרובים. הראשון שקם להגנתם בכל צעד ושעל כאשר התלוננו עליהם. איך הפכת את עצמך למגן האנושות בכלל לא ברור לי.
פורסם 2008 ביוני 2617 שנים מי שהקשיב לי כל הכבוד, מי שלא שיהיה חזק (זוכרים שאמרתי למי שגר באזור רמת גן לקנות בLOGIC PC לדוגמה או ZIGZAG2000 ולשלם כמה עשרות שקלים יותר בגלל אמינות ואחריות מופתית כי המחירים בגיבור מחשבים זולים מדיי וזה חשוד ? ). הרשת שעבדתי בה חודשיים(בחנות ברמת גן לפני חצי שנה. מכירים עוד חנות שמשלמת 30 שקל לשעה ? זה למה הלכתי אליהם ולא לאחרים) והתפטרתי כי משהו נראה לי מסריח בקטע של אמינות ויושר כלפי לקוחות(ביליתי חצי יום מתנצל מול לקוחות שההזמנה מאחרת/המוצר הוחלף לאחר דומה לו) בצרות. הסיפור המלא http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3084486,00.html תגובת מנהל הרשת ואדים(ואני שמעתי את זה ממנו כבר לפני הרבה זמן, פשוט לא הבנתי שזה רציני כל כך מזל שסמכתי על החושים שלי והתפטרתי כשהבנתי לאן נכנסתי): http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3084622,00.html ביקורות בזאפ שרמזו על המצב, ואם תשימו לב תבינו כמה הטבע האנושי קמצן ולא רואה את מיליון התגובות השליליות וממשיך לקנות ולהתאכזב עמוד אחרי עמוד אחרי עמוד . . . http://zap.co.il/ratestore.asp?siteid=1716 חחח..בן אדם, נראה לי שמישהו גנב לך את הניק וכתב הודעות בשמך, כי לי זכורות התנצחויות שלך עם כל העולם (כמו בהודעה הזו http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=297291.msg2718657#msg2718657 -שבה במקרה שיבחת את גיבור ולכלכת על זיגזג או בהודעה הזו http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=316522.msg2756129#msg2756129 - שבה במקרה שיבחת את גיבור ולכלכת על לוג'יק). אבל בטח תתווכח איתי עכשיו גם על זה...
פורסם 2008 ביוני 2617 שנים לאדע, לפי הראיון שעשו להם הם נראים די מסכנים... אם מה שהם אומרים קרה באמת (אני לא רואה שם מישהו שמכחיש את זה) זה באמת לא אשמתם, בנוסף, השירות מהמנהלים מושפע תמיד ממצב החנות, אדם שהחנות שלו עומדת בפני פשיטת רגל לא יתאמץ להיות נחמד לכל לקוח, כי זה פשוט לא בראש שלו, והעובדים הרגילים... זה מה שקורה שלוקחים עובדים על ימין ושמאל בלי לבדוק איך הם מייצגים את החנות.זאת דעתי...(לא קניתי שם אף פעם ואני לא עובד שם אז אל תעופו עלי)
פורסם 2008 ביוני 2617 שנים את תיאור המקרה שלי אפשר לקרוא ב"כלכליסט" ידיעות אחרונות, עם תגובות רבות אחרות.בגדול כולנו אשמים: א. אין בארץ ארגון צרכני חזק שיכול לנער את המתחזים והרמאים.ב. כולנו ממשיכים לקנות אצל אותם חניות, ללא לקרא את האותיות הקטנות (כמו למשל בZAP תחת המוצרים התפרסמים שם תחת הכותרת חווית הקניה).ג. אתרים מכובדים, כמו ZAP והאתר בו כרגע אתם נמצאים, אינם מפרסמים הזהרה גדולה ובולטת, אני יודע שזה בעיתי בגלל האפשרות של חשיפה לתביעות, אבל בכל זאת קצת אחריות.ד. איך בוחרים חנות אמינה ברשת; לפי מחיר, קנינים מרוצים או מה ?אני "מטייל" באתרי תוכנה רבים ברשת - כאלה שמוכרים וכאלה שממליצים על חניות ורכיבים, למה זה לא יכול לקרות גם כאן ?מדוע מחירי החומרה בארץ יקרים ללא שום פרופרציה לחו"ל: שמעתי את כל הנימוקים - אנחנו גם צריכים להרוויח, יש מיסים וכל הבלה בלה האחר. אף אחד לא רוצה כי היבואנים יעבדו ללא רווח ולא ישלמו מיסים אבל יש גבול לכל תעלול.מדוע אתרים מכובדים לא ירימו את הכפפה ויפרסמו/ימליצו על החניות/אתרים המצטינות של החודש/השנה וכך תמנע עוגמת נפש מצרכנים רבים !הרי אין שום בעיה לאף אתר לפרסם ולהמליץ על רכיבי חומרה עם השם המפורש של היצרן.ברצוני להדגיש כי מקרים שכאלה מוציאים שם רע לכל הענף וגורמים רק רע לכולנו צרכנים כספקים.
פורסם 2008 ביוני 2617 שנים אתה אולי חדש פה , אבל לכל חנות מחשבים בארץ יש לנו חוות דעת עליה .בין חוות דעת רעה בין חוות דעת טובה אותה "גיבור מחשבים " אם תעשה חיפוש פה תראה אין סוף חוות דעת שלילית עליה .אבל יש אנשים שפשוט שמים פס על דעתינו והולכים לקנות בחנויות הפחות מומלצות .
פורסם 2008 ביוני 2617 שנים אחד נפל. לדעתכם אייבורי הבאים בתור? אני חושב שגם הם ישרפו את עצמם עם הזמן בגלל שירות גרוע ומחירים מאד נמוכים בצורה חשודה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.