פורסם 2008 ביוני 2317 שנים סבתא שלי עובדת מהבית, והיא מחזיקה קלסרים על גבי קלסרים של לקוחות שהיא עובדת או עבדה מולם. היא שאלה אותי אם יש תוכנה לארגן את כל הלקוחות כך שכשמתקשרים אליה היא יכולה בלחיצת כפתור להעלות את המידע על הלקוח הספציפי...מישהו מכיר משהו כזה שהוא לא בסדר גודל של התוכנות שמשמשות לחברות ענק וכד'?
פורסם 2008 ביוני 2317 שנים תלוי כמה לקוחות ואיזה מידע יש לכל אחד. הבסיסי ביותר הוא EXCEL אח"כ ACCESS (צריך להכיר) אם לא זה ולא זה נסה לחפש FREE CRM PROGRAM בGOOGLE אבל יתכן שתהיה לך בעיה עם העברית.
פורסם 2008 ביוני 2417 שנים Vtiger היא תוכנת שרת CRM חינמית (קוד פתוח) הנתנת להתאמה אישית (אבל עדיין יש צורך בידע כלשהו כדי לקנפג אותה)אנחנו משתמשים בה במקום העבודה שלי.
פורסם 2008 ביוני 2417 שנים ידע שהוא טיפה מעבר לזה של המשתמש המצוי. (ואולי אני טועה, מעולם לא ניסיתי להתקין את המערכת הזו בעצמי, אני מציע שתנסי ותראי)
פורסם 2008 ביוני 2517 שנים CRM נראה לי ענק עליה. CRM צריכים כשיש המון משתמשים שונים שמזינים נתונים בו זמנית ואחרים שקוראים נתונים בו זמנית ואז חייבים סרבר שידאג שהכל יזרום ללא קונפליקט.במקרה המתואר נראה לי פתרונות ריאליסטיים יהיו (כמו שאמרו כבר) Excel או Access ואם יש חומר שחובה לסרוק אז גם PaperPorthttp://www.nuance.com/paperportוכשמקבלים אימייל מאיזה לקוח שרוצים להדפיס ולתייק בקלסר שלו, אפשר במקום זה "להדפיס" אל קובץ PDF או XPS (פורמט דומה ומצוין של מיקרוסופט) ולשים בתיקייה במחשב תחת השם המרענן "לקוחות/מוישה זיכמך".אה כן, אם רוצים לכתוב הערות על הדברים ה"מודפסים" אז כדאי להסתכל על OneNote של מיקרוסופט גם. ויהיה נחמד אם יהיה משטח גרפי גם כדי לכתוב הערות בכתב יד או סימונים אחרים. לי עלה אחד כזה $50 באיביי בזמנו ומאוד נהניתי ממנו (במיוחד לכתוב הודעות בכתב יד לכל מיני נשים חמודות במסנג'ר חחחח)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.