פורסם 2008 ביוני 1418 שנים יש לי Firefox בעל ממשק בעברית. איך אני משנה אותו שיהיה עם ממשק אנגלית?תודה לעוזרים
פורסם 2008 ביוני 1418 שנים אפשר להתקין firefox עם ממשק באנגלית על הגרסא בעברית , עדיף להסיר את הגרסא העברית ולהתקין גרסא באנגלית.
פורסם 2008 ביוני 1918 שנים כך תוריד את זה:http://download.mozilla.org/?product=firefox-3.0&os=win〈=en-US
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.