הנוסטלגיה מכה שנית - פרסומות וטכנולוגיות עילית של שנות ה-70 וה-80 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הנוסטלגיה מכה שנית - פרסומות וטכנולוגיות עילית של שנות ה-70 וה-80


fungiman

Recommended Posts

הקודאק דיסק הייתה האולטרא-קומפקטית הנחשקת של ראשית שנות ה-80, במחיר של כ-50 עד 120 דולר קיבלת זעירה ואופנתית עם פעולה אוטומטית לחלוטין. הדגם היקר צויד אפילו בשעון מעורר דיגיטלי, אין סוף לחידושים. אז אורך המוקד היה קבוע, ותשלילים היו בגודל מיקרוסקופי ובאיכות בינונית, בואו לא ניטפל לקטנות. בפרסומת זאת קודאק שכרו את כלתו של צ'אקי ושאר חבריה לפרסם את המוצר החדשני.

http://www.youtube.com/watch?v=jLMFtuF2YQM

עוד פרסומת למצלמה, הפעם אמיתית. קנדיס ברגן, לפני שהפכה למרפי בראון, מחלטרת בפרסומת יפנית.

http://www.youtube.com/watch?v=Nj2A0LybwPA

"ליסה" היה אחד מהפלופים האיומים ביותר של . המחשב העסקי הזה היה יקר מדי. הפרסומת העלק-אומנותית בכיכובו של קווין קוסטנר מספרת לנו שבעתיד המחשבים יאפשרו לנו לחזור מוקדם יותר מהעבודה.... בסדר....

לפני שסיטרואן BX הפכה להיות המפרנסת מספר 1 של מוסכניקים בארץ, היא הייתה מכונית לא רעה. דגם ה-GTI19 שילב מנוע חזק יחסית לאותה התקופה, מרכב מרווח ואיבזור מאוד נדיב. למרות שאני במקומה של הכוסית החמודה מהפרסומת, לא הייתי מנסה לעבור דרך שער ברזל עם סיטרואן משנות ה-80...

עם סיטרואן אפשר לצאת לפאריס-דאקאר בשמלת ערב ונעלי עקב!

הפרסומת הרגשנית והדביקה הזאת שנראה שהופקה באולפני הלמארק באה לקדם את המתחרה של סוני ל-VHS. אני לא יודע אם סבתא בוכה בגלל הסרט הקיטשי שערכו בשבילה או בגלל שהבן שלה זה עתה בזבז חצי מהירושה על מצלמת מגושמת.

כן, בקרוב יצא defender! אני מקווה שהמשחק לא עשה לסבא פלשבקים מהתקפות קמיקזה ממלחמת העולם השניה...

שימו לב לעוצמה של האטארי, גם משחקים משוכללים, גם הלחנת , גם ניהול משק הבית. לעזאזל, אפילו עם המחשב הנוכחי שלי שיש לו בערך פי 5000 יותר עוצמת חישוב אני לא מצליח לנהל את משק הבית כמו שצריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...