צבא: תואר הנדסאי אלקטרוניקה, שווה ללכת? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צבא: תואר הנדסאי אלקטרוניקה, שווה ללכת?


yossi_s1

Recommended Posts

כן עוד דיון בנושא צבא, אז ככה, ביצעתי חיפוש כבר וקראתי אבל עדיין החלטתי לפתוח דיון.

קיבלתי הזמנה לבוא למעין יום פתוח שמסבירים בו על העניין.

אין לי יותר מדי מושג מה זה אומר, אבל כתוב ככה:

לימודים מ1.9.08 עד 30.4.10

80% ממומן ע"י צהל

לאחר מכן אני משרת במערך של חיל האויר.

בקיצור כמו שאפשר לראות אין לי מושג מזה ואני כנראה ילך ליום הפתוח אבל אני רוצה לשמוע עצות אובייקטיביות יותר, לא סומך על מה שהצבא אומר.

סך הכל הנושא די מעניין אותי ויש לי את הדרישות, אני בוגר פיסיקה ואין לי בעיות בשאר המקצועות, וכרגע אין לי אפשרויות טובות יותר בצבא (תותחנים/תצפיתן).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה רואה את עצמך לומד לתואר לך לשירות רגיל. (לא הנדסאי) אם אתה לא רואה את עצמך לומד לתואר לך להנדסאי כי זה עדיף על כלום.

עוד דבר חשוב - השם אולי נשמע פיצוצי, אבל המערך הטכנולוגי של ח"א מערך מאד גדול עם הרבה מאד תפקידים. חלקם לא יותר מעבודה שחורה במשכורת רעב, אחרים יותר מעניינים. עדיף שתברר מראש יותר על התפקיד העתידי אם תלך למסלול. הכי עצוב אם תמצא את עצמך שובר את הגב על עם תואר הנדסאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תואר הנדסאי לא שווה הרבה היום. בכל מקרה לפי מה שידוע לי 90% מאלה שהולכים למסלול הזה לא רוצים יותר לשמוע על אלקטרוניקה. בנוסף יש סיכוי גדול לנזק פיסי, בחלק מהמקרים יתנו לך להרים דברים כבדים (לא טוב לגב כל כך), סיכוי גדול לסיות השירות עם בעיות שמיעה.

אך יש לשירות הזה יתרונות, האוכל שם טוב יחסית למקומות אחרים (לא כמו של הטייסים, אבל גם הפועל השחור בחייל האוויר מקבל יחס טוב יותר ממה שמקבלים ברוב בחיילות האחרים).

נ.ב.

אם לא מאוחר מידי כדאי לך לחשוב על תקשוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקשוב חייל גדול יחסית, חלקו קרבי חלקו לא. הוא כולל את ממר"ם (מחשבים, אפשרות ללימוד תואר ראשון) וחיילים שמצתרפים ליחידות קרביות (בנוסף לציוד הרגיל יש להם גם ציוד תקשורת). יש להם גם קבוצה של תכנאים כי הבסיס ברובו תכנולוגי. החיסרון הגדול הוא שיש שם הרבה מאוד קרינה (הרבה אנטנות סלולריות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...