פורסם 2008 ביוני 1018 שנים שלום יש לי WMP 11 ובטעות לחצתי על הכפתור שמעלים את הרשימת שירים איך אני מחזיר אותו ? (שנה אני מחפש את הכפתור )
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.