פורסם 2008 ביוני 318 שנים אני מריץ XP בוירטואלציה ואני רוצה גם לצרוב שם משהו יש אפשרות כזו ? ואם כן אם אפשר להדריך אותי איך לעשות זאת כי לא מצאתי משהו.
פורסם 2008 ביוני 418 שנים עד כמה שאני יודע לא ב-VBOX ולא ב-VPC אין אפשרות של צריבה דרך המערכת הוירטואלית.לעומת זאת ב-VMWARE כן אפשרי.
פורסם 2008 ביוני 518 שנים מחבר multicore-סימנתי את זה כבר בדקתי את ההגדרות עוד לפני ששאלתי בפורום וזה עדיין מופיע לי ככונן CD-ROM.
פורסם 2008 ביוני 518 שנים בדקתי עכשיו וזה עובד תשים לב שאות של הכונן שאתה מגדיר זה הצורב שלך ולא משהו אחר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.