פורסם 2008 ביוני 317 שנים קיבלתי הצעה מחנות מחשבים לרכוש מסך מחשב חדש במחיר זול בכמעט 50% מהמחיר בזאפ.למרות שכל החנויות האחרות מספקות 3 שנים אחריות לאותו מסך, החנות הזאת נותנת רק שנה אחת, 3 שנים אחריות עולה עוד כסף. - זה הגיוני? יתכן שחנויות יתנו אחריות שונה (הרי כולם נותנים לי אחריות מהיבואן).האם בד"כ מקבלים טופס אחריות רשמי של היבואן או שמספיק להגיע ליבואן עם החשבונית מהחנות?חוץ מזה, כמה חשובה האחריות במסכי LCD?
פורסם 2008 ביוני 317 שנים קיבלתי הצעה מחנות מחשבים לרכוש מסך מחשב חדש במחיר זול בכמעט 50% מהמחיר בזאפ.למרות שכל החנויות האחרות מספקות 3 שנים אחריות לאותו מסך, החנות הזאת נותנת רק שנה אחת, 3 שנים אחריות עולה עוד כסף. - זה הגיוני?יכול להיות שמדובר במחודש/משומש/מתצוגה.יתכן שחנויות יתנו אחריות שונה (הרי כולם נותנים לי אחריות מהיבואן).לא כל חנות תיתן לך אחריות של יבואן. יש חנויות שמייבאות בעצמן את המסכים.קיבלתי הצעה מחנות מחשבים לרכוש מסך חוץ מזה, כמה חשובה האחריות במסכי LCD?בדיוק כמו בכל מוצר אלקטרוניקה אחר באותה קטגוריית מחיר.
פורסם 2008 ביוני 317 שנים אני חושב שחשיבות האחריות מתחלקת לשניים:חלק ראשון הוא הגעת המסך והבעיות שיכולות להיות ממש בהתחלה זליגות אור חריגות פיקסלים מתים או איזה פאק בייצורחלק שני זה תקופת השימוש בו נגיד של שלוש עד חמש שנים ככה.אם צלחת את החלק הראשון אז כבר טוב ולא נראה לי שמסכים מתקלקלים כל כך לאורך זמן חוץ מפיקסלים שרופים.בחנות המדוברת אתה אומר שנותנים לך אחריות לשנה ככה שאת החלק הראשון אתה מכסה וזה חצי מחיר לדעתי שווה לשקול את זה.רק לוודא שלא מדובר במסך מחודש
פורסם 2008 ביוני 317 שנים מחבר הוא דיבר על חדש מהקרטון, ולא על מחודש וכו', אבל אני אבדוק את זה, תודה (:הוא נותן לי אחריות של יבואן - לנובו.ידוע לכם כמה בד"כ הם נותנים?לגבי האחריות - בזמן תקופת "החלק הראשון" - אם אני מוצא כזה דפקים במסך - מי אחראי לתקן/ להחליף לי את המסך? - החנות או היבואן?
פורסם 2008 ביוני 317 שנים זה לא שבמת האחריות מחולקת לשתיים אבל יש שתי נקודות זמן בעייתיות לדעתי.האחריות היא תמיד של אותו נותן שירות אם היא של לנובו אז של מעבדות לנובו או IBM אבל אתה אמור לפנות קודם כל לחנות אם הם נותנים שירות טוב הם יעבדו מול היבואן ולא אתה
פורסם 2008 ביוני 317 שנים זה לא שבמת האחריות מחולקת לשתיים אבל יש שתי נקודות זמן בעייתיות לדעתי.האחריות היא תמיד של אותו נותן שירות אם היא של לנובו אז של מעבדות לנובו או IBM אבל אתה אמור לפנות קודם כל לחנות אם הם נותנים שירות טוב הם יעבדו מול היבואן ולא אתהדווקא עם Lenovo/IBM זה לא ככה (לפחות בניידים). הולכים ישירות למעבדה עם הציוד ומתקנים, ולאף אחד לא אכפת מהחנות. יותר פשוט לדעתי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.