חיתוך במארז בעזרת דרמל - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חיתוך במארז בעזרת דרמל


alonezer

Recommended Posts

כן, אפשר לחתוך איתה מתכת של מארז. רק שים לב לא ללחוץ על הדיסקית יותר מדי במהלך העבודה. תן לדרמל לכרסם את המתכת בקצב שלו ותעשה כמה מעברים על החריץ עד שהחיתוך יושלם לכל עובי המתכת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה משהו גדול פי 3 מדרמל? יש לו שם? נסה לחפש שם יצרן, או לפחות לשים פה תמונה.

דרמל מקורי עולה באיזור ה300 ש"ח וחיקוי באיזור ה 150 - 100 ש"ח (אני לא ממש מעודכן במחירים, תבדוק).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כארמן6 , הכלי שיש בידך מה שבנתימתיאורך הוא מסור דיסק. מסור מצוין למגוון רחב של עבודות..

עם הדיסק אפשר לחתוך מתכת אבל הוא יותר לעבודה מסיבית- הכוונה, לא תוכל לבצע עיקולים חדיאו דברים מיוחדים כל שהם. אבל אם אתה רוצה חתוך ריבוע פשוט וקל תוכל לבצע את החיתוך בקלות. אני כשחתכתי את הדלת שלי חתכתי את הקטעים הישרים בריבוע החיצוני בדוגמא שלי עם דיסק כי לא היה לי סבלנות לחתוך בדרמל שלוקח לעבוד איתלו יותר זמן ובעדינות, לעומת זאת אחרי שימוש בדיסק תצתרך לשייף מלא זמן לעומת עם הדרמל שעושה חיתוך יפה ועדין!

בכל מיקרה, בשוק יש מלא סוגים של דרמלים, החברה המקורית היא DREMEL שהיא חברת בת של חברת בוש (צבע היכר של בוש- ירוק לכלים שלהם!). הדרמל הוא כלי קטן, חמוד, קל לתיפעול ועבודה, מסוגל לבצע מגוון עבודות קטנות ועדינות וטובות.

הכלי עולה 350 שקל בממוצע לכלי עוד כמה חלקים בסיסיים. קיימת גם ערכה עם ציר גמיש שיתן לך יותר נוחות עבודה ובכך יקל על ההחזקה והמשקל של הדרמל.

לעומת זאת, קיימים גם כאן מוצרים ג'אנרים שת'אמת עושים ת'עבודה יחסית טוב לעומת המקור. יש מגוון רחב של דרמלים ג'אנרים בשוק, החברות המומלצות הם- אקספרט, יונדאי, ועוד כמה, אבל אלה טובים בעיקר..

הדרמלים הללו עולים 100-200 שקל ומומלץ לקנות את הערכות של 130 חלקים עם ציר גמיש ומתלה וזה עולה בערך 150 שקל. אני קניתי לי את הדרמל שלי של אקספרט בהום סנטר במרכז קניות קצת לפני קניון חיפה שם ב-150 שקל, 130 חלקים. הדסקיות של הדרמלים הג'אנרים ואייכות התוספים והמוצר עצמו לא באייכות שיא אבל בשביל לחתוך פעם אחת דלת או כמה פעמים וזה לא המקצוע שלך אז זה יעשה ת'עבודה!

תקנה ותתחדש!

בהצלחה! :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה אחי..

ממש תודה על התגובה ועל ההתייחסות..

אני פשוט לא יודע אם זה שווה את ההשקעה.. אני סתם לקראת החופש הגודל רוצה להיות קצת יצירתי אז מחפש דברים כיפים לעשות שיתנו להרגיש סיפוק.. חחחח נשמע קצת מפגר..

בקיצור תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...