פורסם 2008 ביוני 118 שנים צפיתי בכל הסרטון הארוך הזה במחשבה שאולי יהיה איזה פאנץ' בסוף.טעיתי.זה היה כמו פרק גרוע במיוחד של סאות'פארק, משהו נדוש בסגנון של אההה! תראו! אני מנסה להיות מצחיק! (אבל לא מצליח...) "בזבוז זמן.
פורסם 2008 ביוני 118 שנים לא היה משהו מצחיק במיוחד, אבל נחמד...יש אנשים שבאמת מתקשרים לשם וחבל על הכסף.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.