Samsung 2243wb או Asus vw222u - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Samsung 2243wb או Asus vw222u


zurkin1232

Recommended Posts

לשניהם יש ציפוי מאט. ההבדל המשמעותי הוא בארגונומיה של הסמסונג: הוא יאפשר לך להגביה ולהנמיך את המסך כמו גם לסובב על הציר האנכי, בזמן שהאסוס לא. לסמסונג יש גם Pivot אם זה חשוב לך. לאסוס לעומת זאת יש מובנים אבל הם יהיו באיכות שמע בסיסית כמו בכל מסך עם מובנים.

מה לגבי איכות התצוגה? זוויות צפייה ואחידות פאנל - זהות. דיוק בצבעים וניגודיות טיפוסיים ל-TN לא חושב שיש הבדל כזה מכריע באחד מהם. האסוס נמצא כבעל כיול OverDrive מצויין לגיימינג מהיר בזמן שבסמסונג חסר מנגנון כזה. עדיין לא נעשו לסמסונג ביקורות מקצועיות, אבל בכל מקרה הסמסונג מתאים גם למשחקים. לא ברור מה התקציב שלך, אבל אם הוא לא יכול לעבור כ-1400 שקלים כדאי שתיקח את הסמסונג בגלל הארגונומיה בתוספת של עוד כ-130 שקלים בהשוואה לאסוס לא מוותרים על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובה.

חשבתי גם אגב על e228wfp.

יש כ"כ הרבה יצרנים ודגמים שזה פשוט בלתי אפשרי להחליט.

ולגבי התקציב - בהתחלה חשבתי בכלל ללכת על 2408wfp אבל הבעיות שלו מעצבנות אותי (אפילו ברמה העקרונית). מכיוון שאין אלטרנטיבות ראויות במחירים שפויים חזרתי לזירה של 22" TN.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-E228WFP נמצא כבעל בהירות ודיוק צבע סבירים לעומת שאר דגמי ה-22" שנבדקו מולו בביקורת לאתר. אתה גם יכול לקחתו.

ה- 2243BW כבר נבדק לא מזמן ע"י המבקר של Xbit באתר fcenter.ru. מתירגום הביקורת שלו הבנתי כי כיול הצבע שלו לא יותר טוב מה-VW222U. הוא מציג עודף גוונים כחולים בגווני האפור ואדמומי בלבן לפי טמפ' הצבע שנמדדה בו. בהיעדר RTC זמן התגובה שנמדד בפועל יותר גרוע מהאסוס, האסוס עדיף למשחקים מהירים ביותר. מצד שני הסמסונג בסדר למשחקים לא מהירים מאוד והארגונומיה שלו מהווה יתרון למשתמש. הפיבוט ממש לא מהווה יתרון כלשהו בגלל זוויות צפייה אנכיות שהופכות לאופקיות. אי אפשר לומר שהסמסונג טוב יותר באיכות התצוגה. שניהם גרועים ביחס למסכים איכותיים. VX2255wmb של וויסוניק (אשר ניתן להזמנה אישית מאומניטק לפי מה שמצאתי באתר שלה) עדיף על שניהם מבחינת כיול טמפ' צבע בהגדרתו ל-5400K ו-6500K.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...