עבור לתוכן

אשכול תאריכי יציאת משחקים (גרסא 3)

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

+העובדה שהיתרון של borderlands על שאר המשחקים (מאות סוגים של נשקים ועשרות רכבים כמדומני) נכנסת תחת הקטגוריה של דברים שאין להם ממש חסם טכנולוגי...

לעומת זאת משחקים כמו קרייסיס שמוכרים לך גרפיקה או סטוקר שמנסים למכור אווירה עם משחקי תאורה לא מהעולם הזה ונופלים בקטע הטכני בזה ששום מחשב לא מריץ אותם

  • תגובות 821
  • צפיות 102.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

RAGE יהיה פורץ דרך גראפי זה בטוח אבל מבחינת עלילה ומשחקיות מעניינת ל - ID יש מה ללמוד מ - GEARBOX.

מצד אחד אני מסכים איתך,אבל עם זאת,רק מהשני סרטונים המסכנים שיש לרייג'-אני כבר מרותק מהמשחק הזה ומעולם המשחק הזה,הרבה יותר מרותק ומעוניין מכל משחק אחר שאמור לצאת..ואני אפילו לא יודע להסביר למה..המשחק פשוט נראה שונה,ומעניין...

REAPER-פה קבור הכלב.

הלוואי,באמת באמת הלוואי שגירבוקס באמת יצליחו ליצור משחק ועולם משחק עם עשרות כלי רכב ומאות נשקים..מעניינים.

אבל העובדה היא,נכון לעכשיו,שברוב המשחקים ישנם פחות מעשרה סוגי נשקים-וגם הם בסך הכל אותם הנשקים ממשחקים קודמים,רק עם צורה קצת שונה..ועל כן,מאוד קשה לי להאמין שבסופו של דבר ההבדלים בין "מאות" סוגי הנשקים יהיו יותר מצבע שונה או צורה שונה..אותה גברת בשינוי אדרת מה שנקרא..

ושוב,הלוואי שאני אתבדה ואוכל את הכובע כשהמשחק יצא..אני אהיה מאושר אם כך יהיה..אבל הניסיון בתחום מוכיח אחרת..

פורסם
  • מחבר

עד כמה שהבנתי הם מדברים על הרבה נשקים אבל המאות מגיע ממערכת סטייל דיאבלו

אני מניח שהם יעשו מערכת כזאת רק עם הרבה יכולות אפשריות (לעומת דיאבלו שזה יותר אוסף של יכולות פסיביות)

בעיקרון אם תיקח את כל הנשקים מכל המשחקים אי פעם אתה תקבל בערך מספר כזה של נשקים ייחודיים

תוסיף לזה נגיד מערכת רמות כלשהי (rocket launcher 1/2/3) עם הבדלים נחמדים ביניהם ויהיה סבבה

אבל הבעיה הכי גדולה עם כל המשחקים האלה זה שלוקח כל כך הרבה זמן להוציא אותם (כמו בליזארד)

פורסם

עד כמה שהבנתי הם מדברים על הרבה נשקים אבל המאות מגיע ממערכת סטייל דיאבלו

אני מניח שהם יעשו מערכת כזאת רק עם הרבה יכולות אפשריות (לעומת דיאבלו שזה יותר אוסף של יכולות פסיביות)

בעיקרון אם תיקח את כל הנשקים מכל המשחקים אי פעם אתה תקבל בערך מספר כזה של נשקים ייחודיים

תוסיף לזה נגיד מערכת רמות כלשהי (rocket launcher 1/2/3) עם הבדלים נחמדים ביניהם ויהיה סבבה

אבל הבעיה הכי גדולה עם כל המשחקים האלה זה שלוקח כל כך הרבה זמן להוציא אותם (כמו בליזארד)

אם זה יהיה ככה זה יכול להיות מעולה וחדשני..הבעיה היא שגם קשה מאוד לבצע את העניין הזה טוב..כל כך הרבה משחקים ניסו,ועדיין דיאבלו 2 היה ונשאר הרבה הרבה מעל כולם בעניין הזה..

פורסם
  • מחבר

זה הכל תלוי כמה תוכן זורקים פנימה

הרי המערכת היא פשוט מערכת רנדומלית פשוטה עם כמה תנאים בשביל לעשות את זה יותר מעניין

הפאן ה"מיוחד" מגיע מכמות התוכן שהמערכת יכולה לייצר

פורסם

כדאי להוסיף את TRINE לרשימה.

http://www.gamespot.com/pc/rpg/bighugegamesrpgworkingtitle/index.html?tag=result;title;1

המשחק הזה עדיין בחיים ? כי הבנתי שהחברה עומדת על סף מכירה (או גרוע יותר, פירוק)

משחק שהוכרז לפני שנתיים ואפילו שם עוד אין לו,חברה שTHQ מוכנה להשתמש בכל אמצעי כדי "להיפטר" ממנה?

נראה לי שאין הרבה תקווה..

..וכל כך חבל..RISE OF NATIONS ובעיקר RISE OF LEGENDS(ושכולם ימשיכו לטעון שRON היה טוב יותר..לי לא אכפת,אהבתי את הלג'נדס הרבה יותר..)היו אדירים..

פורסם

אני שונא את THQ :pissed:

פורסם

נראה שלא רק אתה..אולי זה מסביר את המצב החרבנה שלהם..

מכל הMEGA PUBLISHERS,נראה שהם היחידים שהולכים ליפול בקרוב..

פורסם

http://en.wikipedia.org/wiki/People_Can_Fly

בוויקי לא כתוב כלום,ולכן אני מניח שבאמת לא ידוע כלום עדיין...אם כי "OVER THE TOP",כמצויין בגיימספוט, נשמע שהמשחק יהיה דומה במהותו לPAINKILLER..

לגבי SERIOUS SAM 3 ופריי-לא מעניינים לטעמי.

שני הSAMים הראשונים היו פשוט מעולים...השני היה על הפנים לגמרי..וכנ"ל פריי..

פורסם

לדעתי הם יחזרו למקורות עם SS3 והוא יהיה מוצלח, אני לא חושב שהראשונים היו "פוקס" של החברה.

והם מפתחים אותו על בסיס מנוע חדש שמעניין אותי איך יראה.

השני באמת יצא די בינוני וסבל מ"קונסוליטיס".

אג,ב הם עובדים על משחק נוסף על בסיס אותו מנוע SE3.0, לינק - http://www.gamespot.com/pc/action/untitledcroteamproject/index.html?om_act=convert&om_clk=gssimilargames&tag=similargames;img;5

משהו בסגנון COD4/GRAW.

PREY לדעתי היה דווקא מצוין, ובכלל הרעיון של המשחק מעולה ולכן אני מחכה לשני.

פורסם

ממבט על ה-3 תמונות שמציגות את מנוע ה-Serious 3, הדבר הראשון שעלה לי הוא מנוע ה-Source.

הסביבה קצת מזכירה את המודים השונים שיוצאים מדי פעם בעזרת הסורס, כשהם כוללים שיפור או שניים.

בשורה התחתונה- זה נראה טוב, אבל לא משהו שיפיל אותנו מהכיסא.

פורסם

לדעתי הם יחזרו למקורות עם SS3 והוא יהיה מוצלח, אני לא חושב שהראשונים היו "פוקס" של החברה.

והם מפתחים אותו על בסיס מנוע חדש שמעניין אותי איך יראה.

השני באמת יצא די בינוני וסבל מ"קונסוליטיס".

אג,ב הם עובדים על משחק נוסף על בסיס אותו מנוע SE3.0, לינק - http://www.gamespot.com/pc/action/untitledcroteamproject/index.html?om_act=convert&om_clk=gssimilargames&tag=similargames;img;5

משהו בסגנון COD4/GRAW.

PREY לדעתי היה דווקא מצוין, ובכלל הרעיון של המשחק מעולה ולכן אני מחכה לשני.

אותי מעניין הרבה יותר המשחק בסגנון COD4/GRAW של BETHESEDA... :P

פורסם

שעליו אין שום מידע גם כן :-\

חברות קטנות (BETHESDA רק מפיצה אותו לפי מה שהבנתי כמו במקרה של CTHULHU) לא משקיעות ב - PR בכלל ואחרי זה הן תוהות למה אף אחד לא קונה את המשחקים שלהם.

התמונות האלה ישנות למדי ומשלב מוקדם בפיתוח.

חוץ מזה גם ה - SS הראשון לא היה המשחק ההכי מדהים ויזואליות כשיצא אבל המנוע שלו הציג הרבה אוייבים בו זמנית על המסך בלי להכביד על המחשב בכלל וזאת היתה נקודת החוזק שלו.

בשני הם נסחפו קצת עם הניסיון לדחוף לשם את כל החידושים הטגנולוגיים ויצא משחק כבד למדי שדרש כרטיסים עם 512MB זיכרון כדי לפעול כמו שצריך בהגדרות גבוהות.

וגם מבחינה אומנותית הוא לא היה ברמה של הראשון.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים