Tom Clancy's EndWar -טריילר Conference Demo - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Tom Clancy's EndWar -טריילר Conference Demo


simonsix

Recommended Posts

המשחק נראה פשוט מדהים ומתקרב מאוד ל-WIC ברמה הגרפית שלו, לפי הסרטונים השונים אז גם השליטה באמצעות פקודות קוליות עובדת כמו שצריך. בהחלט נראה מרשים וחדשני ואני מקווה שרק יעמוד בציפיות כי זה קונספט די חדש ומקרים מהעבר כבר הוכיחו שדי קשה להמציא את הגלגל מחדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה תענוג, בתנאי כמובן שיש לכם מבטא אמריקאי מושלם :)

אני נהנה מהמחשבה שבעוד כמה שנים מסכי מגע יהיו הסטנדרט, ובשילוב עם טכנולוגיוה של פקודות קוליות ועם זיהוי תנועה (סגנון או אפילו דרך מצלמה) נקבל חווית משחק שונה לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הVC יהיה רק בגרסאת ה360 והPC בלבד, גם לא לגמרי בטוח לגבי הPC כי נכון לRSV המשחק הקודם שלהם שהכיל VC קיבל את זה רק בגרסאת ה360 שלו.

וכן זה עובד מעולה מכל ההדגמות שנראו עד עכשיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שההבדל הוא שכאן הפקודות הקוליות אמורות להיות חלק מרכזי מאוד בממשק בשליטה של המשחק ולא גימיק כמו בוגאס ועקב כך הן מיושמות בצורה הרבה יותר טובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסית לשחק ב R6V עם הפקודות הקוליות? זה אסון. הייתי צריך להתחיל לעשות צלילים מוזרים כדי שזה יבין אותי וגם אז זה הבין אותי לא נכון. (ויש לי מבטא דווקא די נחמד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

נחיה קצת את התראד הזה. לפני כמה ימים שוחררו סרטוני גיימפליי חדשים שמראים את השליטה הקולית ביחידות. בינתיים נראה שזה עובד כמו שצריך והמשחק נראה גם כן מצוין, הגיימפליי מזכיר מאוד את WIC.

http://www.gametrailers.com/player/40739.html

http://www.gametrailers.com/player/40737.html

http://www.gametrailers.com/player/40743.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפקודות קוליות זה חייב במשחק? יש אפשרות לשחק בלי ?

אפשר אבל מהבטא שהייתה בLIVE יכסחו אותך בשניות, הפקודות ליחידות נתנות מתפריט הדומה לstart menu של חלונות, כלומר תפריט שנפתח לתפריטים רבים אחרים, ממש לא נוח, לעומת זאת הפקודות הקוליות עובדות מצויין. רק שתכוננו לקבל הרבה עצות לטיפולים פסכיאטריים אחרי שיתפסו אותם מדברים עם קבוצת חיילים ווירטואליים על המשחק האחרון של מכבי...

המערכת שמפענחת את הפקודות מאוד טובה, מסננת רעשי רקע בצורה טובה, ומקבלת מרחב דיי גדול של פקודות ולא מצריכה אנגלית ברמה גבוהה במיוחד או בכלל, גמגום של unit number X attack/capture/defend what ever Y עובד יפה מאוד.

גם פקודות יותר קלאסיות כמו gunship squadron echo attack enemy artillery unit, או שימוש בcall signs שיש לכל פלוגה עובד יפה מאוד.

כל אוייב או מטרה מקבלת ישר סימון פשוט על גבי המסך או אות לטינית במקרה של מטרות משימה או מספר במקרה של יחידות אוייב, בהתחשב בזה שהמטרות שאתם רואים בכל רגע נתון הם רק מה שהיחידה שאתם שולטים עליה באותו זמן רואה המסך לא מזובל(לא היו לי מקרים של יותר מ2-3 מטרות בכל זמן אלא אם אתם במצב הsitrep עם כיסוי מכ"ם או UAV מלא) ואפשר לחלק פקודות בקלות.

בכלליות הם עשו שכל מה שידרוש להזיז את "סמן העכבר" במשחק יכול להבצע בפעולה קולית, הדברים היחידים שמתבצעים בשליטה ישירה, עם דברים כמו פריסת נקודות איסוף, פריסת שדות מוקשים, כניסה לבניינים, או הפצצה עיוורת של שטח ע"י אלטילריה, תקיפה אווירית וכו' כלומר רק דברים שדורשים דיוק "גיאוגראפי" וללא מטרה קיימת בשטח שאפשר לקחת בתור נקודת יחס בוודאות.

המשחק מתבסס על טקטיקה נטו, 9 פלוגות =! צבא, אין כאן שום עניין של brute force, תקחו רק טנקים, גם במקרה שתשקחו עם הרוסים(שיש להם את הטנקים הכי כבדים במשחק) ועם "מפקד" שמקבל בונוס לarmmor מספיק 1-2 יחידות נ"ט מבוצרות והלך לכם כל הצבא, בלי מעקב אחרי תנועות האוייב, בלי לדעת להכין את שדה הקרב מראש, ובלי לשלוח את היחידה הנכונה לאוייב הנכון לא משנה איזה ייתרון מספרי יש לכם תפסידו בשניות. המשחק מבוסס על "אבן נייר ומספריים" אבל מאוזן בצורה מעולה, אין כאן unit, זה לא C&C3 שמי שמגיע ראשון לייצר ממוטות מנצח.

הכל עניין של לדעת לכבוש שטח ולהחזיק בו, זה בערך המשחק הראשון שבו פלוגת חי"ר 1 שווה יותר לפעמים מצבא שלם של טנקים ghost squad משודרגת אחת מאחורי קווי האוייב יכולה לקחת בכיף חצי מהUplinkinים שלו בלי שהוא ישים לב אם הוא לא מגן עליהם, ובהתחשב שעם הכמות המאוד מוגבלת של היחידות שיש אי אפשר להגן על הכל אף פעם הכל מסתכם ביכולת התמרון שלכם והטקטיקה שלכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...