עבור לתוכן

DOOM 3 גם ל-XBOX

Featured Replies

פורסם

א. אתה יכול לשמור על רמת הדיון

ב. אם הוא לא מבוסס על OPENGL 1.4 על מה בדיוק הריצו את האלפא של E3 של שנה שעברה?

ג. בשום נקודה לא אמרתי שדום גרוע אלא שהמפתחים (בכלליות) מתעצלים להשתמש בכל הכלים

העומדים לרשותם-הוא הולך להיות משחק ענק ופורץ דרך-וחבל שהמפתחים האחרים מחכים בשקט

עד שמישהו יביא בשבילהם את הפריצה במקום לעבור דרך כל השלבים

ד. לDX אין "כובד" זה רק הכלי בין התוכנה לחומרה-OPENGL פשוט הרבה יותר טוב ומתקדם מהDX

ולכן קרמאק בחר בו-הוא לא סמך על מיקרוסופט שתוציא משהו באותה רמה עד התאריך שבו הוא התכוון לשחרר

את המשחק-קיץ-סתיו 2002 כפי שאמרתי הוא נדחה בגלל הפרויקט טילים של קרמאק ושוק החומרה שלא היה

מספיק מוכן- למרות שהGF4/R8500 אומורים היו להריץ את דום

א. זה היה בצחוק

ב. אני אבדוק...

ג. איך אתה יודע שהמפתחים מתעצלים??? אולי תיכנס לנעליהם ותיראה איזה קשה זה לפתח משחק???

ד. זה תלוי בגראפיקה, אבל אף אחד פה לא הוכיח ש-OPENGL יותר מתקדם מדירקט 9.

נ.ב. למה ID לא מוציאה כבר את דום 3??? כבר יש מחשבים שמריצים אותו די בסדר...

  • תגובות 49
  • צפיות 3.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

תבין משהו, וכבר כתבתי את זה, בדום שלוש אין משהו סופר חדשני, הוא פשוט משלב את הכל בחבילה אחת ואפקטיבית.

מה שמאוד בולט זה באמפ מאפינג , מערכת הצללה משוכללת אבל גם עוד דברים טובים, ועכשיו אני שואל אותך זה לא קיים עכשיו? אלו דברים שהיו קיימים עוד מדירקט איקס 8 ואף לפני. חוץ מזה איך אתה יודע מה ogl מסוגל בגירסתו הנוכחית? אתה כתבת פעם משהו עם האיי פי אי הזה? כתבת משהו פעם שקשור בכלל לגרפיקה תלת מימדית, אתה יודע איך משיגים אפקטים כמו בדום? משום מה יש לי תחושה שלא, אחרת לא היית מצהיר הצהרות כגון "זה מעל ומעבר למה ש-OPENGL 1.4 מסוגל לעשות" (דרך אגב אם מתחשק לך ללמוד קצת http://nehe.gamedev.net יש שם מדריכים טובים למתחילים). אז להגיד שזה חייב להיות ogl 2.0 רק בגלל שמכמה תמונות וסרטונים נראה לך כי הגרסא הנוכחית לא מסוגלת לספק את הסחורה הזאת, זה לא מראה על תובנה גדולה בתחום :-\ .

אה ועוד משהו, "ואני לא מאחל לאף אחד להכיר אותכם!" - איך לעזאזל זה קשור :AR15: ? לא משנה, נניח שזה מדיון אחר ובטעות הדבקת את זה לכאן. בכל מקרה אני לא יודע אם אני מבין משהו או שאני בור ועם הארץ כפי שאתה מתאר אותי, אבל אני מציע לך להרגע קצת, אתה קצת יותר מדי מתלהב ומראה תסימנים חמורים של fanboyיזם, מה שלא בריא לפי מה שאני שומע :) .

א. תגיד - אתה איי פעם קראת/שמעת/ראית משהו על דום 3??? נראה לי אתה סתם מנחש... למה אני קראתי מלא כתבות עליו, ראיתי מלא סירטונים עליו, מצאתי מלא אתרי מידע עליו, ואני כן חושב שהוא יהיה מהפכני (אתה יכול לחשוב אחרת, אבל האמת לא נדע עד שהוא יצא).

ב. קודם כל - גם אתה לא יודע איך בונים מנוע כמו של דום, אז אל תכתוב דברים שאתה לא מבין בהם. לא כתבתי משהו עם ה-API הזה, אבל תחשוב לעצמך שמשחק עם גראפיקה ואפקטים כמו של דום 3 מפותח עם משהו ברמה של DIRECTX 8, או OPENGL 1.4... לא הגיוני.

ג. לא אמרתי שזה חייב להיות 2.0, אבל אם אתה אומר לי שזה 1.4, אז כנראה שאתה הוא זה שלא מבין פה (במיוחד אחרי שראיתי את האתר שהבאת פה... ;D). וחוץ מזה איך אתה יודע שעם כמה סרטונים המשחק לא יהיה מהפכני... אבל אפשר לראות אחרי כמה סרטונים, איך תהיה הגראפיקה של המשחק, ומה יהיה הסגנון שלו בערך. אז בקיצור, ID לא השתמשה ב-OPENGL 1.4 למשחק הזה. ;)

ד. אתה והבדיחות קרש שלך... כנראה שאתה ה-FANBOY העליז והמתלהב ( ;D) שלנו פה... זה היה בצחוק! 8)

פורסם

דום מאן, שמעת פעם על המצאה דמיונית כזאת שקוראים לה אנשים שלא מסכימים איתך ?

לא יכול היה להתקיים לפני שנה? לא יודע, אני לא יודע אם הם משחקים קלפים כל היום ואם הם לא היו עושים את זה הם היו גומרים את המשחק אבל את העבודה הם התחיל מזמן, יותר מלפני שנה כשGEFORCE3 עוד היה דבר נדיר וההצהרה שלהם היתה שרק עליו המשחק יפעל טוב.

אני לא יכול להכנס לדיון הזה בוויכוח על טכנולוגיות ודברים כאלו כי בזה אני לא מבין אבל כמו שהחברה אמרו כאן ... ביסוס עובדות תמיד יעיל על צעקת קללות לכל עבר

שמעתי... מה שעיצבן אותי פה זה אנשים שלא מעריכים השקעה וזמן, אז תרגע בבקשה.

אתה רואה - גם אתה לא כל כך מבין בזה, ואם אתה לא מבין בזה, עדיף פשוט לשתוק לפעמים. ;)

פורסם

סדר! סדר! סדר!

תקישבו.... דום 3 מבוסס באמת על טכנולוגיה מלפני שנה-שנתיים! את המשחק הם מפתחים כבר 3 שנים,

אז זה מאוד לא הגיוני שהם יבססו את המשחק על טכנולוגיה שיצאה לפני חצי שנה.

בעיקרון המפתחים של ID ידעו פחות או יותר מהם הטכנולוגיות שיצאו בשנה שנתיים הקרובות (שהם התחילו לפתח את המשחק)

ולכן הם משתמשים פחות או יותר בטכנולוגיה של היום (שהם כבר ידעו אותה לפני שנתיים שלוש).

אני בטוח שאחרי דום 3 ID תתחיל לפתח משחק שיצא למשל בשנת 2005 (כל משחק לוקח בן שנה לשלוש שנים לפתח,

חוץ מדיוק נוקם FOR EVER ;D)....

אז תחשבו שהיום הם מתחילים לעבוד על משחק חדש, אז הם ישתמשו בטכנולוגיה של היום (DX9 למשל), ועוד 3 שנים שהמשחק יצא

אתם תגידו DX9 מה פתאום! לDX9 אין יכולות כאלו! אבל לDX11 החדש יש... אז הם בטוח משתמשים בו!

פורסם

זה שהמשחק נראה מדהים ומעל לכל מה שיש כיום- לא הופכת אותו לבלתי אפשרי!

מה כולה יש שם? באמפ מאפינג (קייים בצורה מוגבלת מאז DX 7אפילו)

דינמיק שאדואו מאפ (הבסיס הונח ב7 והיכולת להגיע לרמה של דום התקיימה חלקית ב8

ובאופן מלא ב 1.4 OPENGL)

64 ביט קולור פרסיזן-קיים מדור הGF3/R8500 נמצא באופן מלא בDX8 וOPENGL 1.4

כל השאר זה הוקוס פוקוס מתמטי- כמו הזי-פרסט שמאפשר פרטי נפח יותר מדויקים

ואלגוריתמיקה של יעול -לא לרנדר דברים שלא רואים, להקטין את הפוליגונים במרחק

ומנוע פיזיקלי-שאין לו שום קשר ליכולות הAPI והתקיים כבר בDX7 וברור שבOPENGL1.4

שכפי שנאמר הרבה יותר מתקדמת מהDX8/9

שום דבר שמפתחי המנועים האחרים בתעשיה לא היו יכולים לעשות לבד! וההוכחה היא שרוב

הטכנולוגיות האלה מנוצלות ע"י במשחקים החדשים כמו קריד והאלף לייף2

קרמאק לא המציא את הגלגל מחדש פשוט היה לו את הרצון ללטש אותו כך שיהיה עגול יותר

TeaTime, אם אתה לא מבין בזה, בבקשה אל תזרוק פה שטויות כדי להישמע חכם (אחרת לא היית כותב כאן ש-64BIT COLOR קיים בדור השלישי של הג'יפורסים, כי הוא לא קיים אפילו ב-4, אלא רק בחמישי!)...

וחוץ מזה, אתה יודע בכלל על מה מבוססים HALF-LIFE 2 וקריד??? הטכנולוגיות האלו אכן מנוצלות במשחקים האלו, אבל אתה בכלל לא יודע על מה הם מבוססים (ואם הם אולי מבוססים על OPENGL 2???)...

ואיך אתה יודע ש-HALF-LIFE וקריד יראו כמו דום 3??? בקושי שיש מידע עליהם (ועל דום 3 יש הרבה יותר...), אז לדעתי כרגע דום 3 מחזיק בפיסגת הטכנולוגיה של הגראפיקה והאנימציה. אם HALF-LIFE 2 וקריד אכן יראו כמו דום 3, אז כנראה שהוא לא יהיה מהפכני, אבל כרגע אין ממש מידע עליהם (חוץ מ-E3). אז נכון לכתיבת שורות אלו, דום 3 הוא פריצת הדרך פה, והוא יהיה המהפכה הבאה (גם בסאונד)...

אז אל תגיד לי "ההוכחה", כי אתה (ולא רק אתה) לא נותן פה שום הוכחות.

פורסם

לGFX יש 128 BIT פרסיזן לR9700 יש 96 זו דרישת המינימום של הDX9

מאז GF3/R8500 יש 64 זו דרישת המינימום של הDX8

לפי התמונות של קריד והאלף לייף שניהם משתמשים במפות צל דינמיות (נשמע נורא בעיברית)

ובבאמפ מאפינג

OPENGL 2.0 עוד לא יצא ויצא אולי ב2004- הדור הנוכחי בקושי מגרד את הספקס שלו!

המפתחים עצלנים- כפי שאמרת קשה לפתח משחק כזה ולכן הם מתעצלים ומשתמשים במנועים הקיימים

(קוויק 3 ANYONE?)

הכלים קיימים כבר הרבה זמן! פשוט קשה לעשות שימוש מלא בהם ולכן הם מתעצלים

(תסתכל על ה"משחק" האחרון של ה3DMARK-למה לא רואים משחקים בכזו רמה לפחות? זה משתמש

בכלים של לפני 3 שנים כמעט ואפילו יותר -מנוע הMAX FX)

פורסם

טוב doom man יקר שלי, אני רואה שנסיונותי הקטנים לשכנע אותך עלו בתוהו, קצת נמאס לי להתווכח על כן אני אפסיק עכשיו. תאמין למה שתרצה, את האמת נדע רק כשהמשחק יצא אבל רוב הסיכויים שעד אז הדיון הזה ישכח :).

פורסם

לGFX יש 128 BIT פרסיזן לR9700 יש 96 זו דרישת המינימום של הDX9

מאז GF3/R8500 יש 64 זו דרישת המינימום של הDX8

לפי התמונות של קריד והאלף לייף שניהם משתמשים במפות צל דינמיות (נשמע נורא בעיברית)

ובבאמפ מאפינג

OPENGL 2.0 עוד לא יצא ויצא אולי ב2004- הדור הנוכחי בקושי מגרד את הספקס שלו!

המפתחים עצלנים- כפי שאמרת קשה לפתח משחק כזה ולכן הם מתעצלים ומשתמשים במנועים הקיימים

(קוויק 3 ANYONE?)

הכלים קיימים כבר הרבה זמן! פשוט קשה לעשות שימוש מלא בהם ולכן הם מתעצלים

(תסתכל על ה"משחק" האחרון של ה3DMARK-למה לא רואים משחקים בכזו רמה לפחות? זה משתמש

בכלים של לפני 3 שנים כמעט ואפילו יותר -מנוע הMAX FX)

ל-GFFX יש 128BIT COLOR, והא קפץ מ-32BIT (וזה כולל 64BIT). אז GF3/R8500 לא תומכים ב-64BIT COLOR, ואלו לא דרישות המינימום של דירקט 8! >:(

אתה לא יכול לקבוע מהי הטכנולוגיה ע"פ תמונות! עם סרטונים אפשר (אבל לא בוודאות)!

אז אתה יודע מה - בסדר. דום 3 לא מפותח עם OPENGL 2.0. אבל אני לא מאמין שהוא מפותח עם OPENGL 1.4 (שוב: לא כל המפתחים עצלנים! לא של ID!)

וחות מזה QUAKE 3 הוא מנוע טוב, אם משפרים אותו (שיעול*JEDI KNIGHT 2*שיעול).

איך אתה יודע שהכלים האלו קיימים הרבה זמן??? הם לא!

וחוץ מזה ה"משחק" האחרון של 3DMARK (אני מקווה שזה מה שאני חושב שזה) הוא ממש לא ברמה... ואני לא מתפלא אם הוא אכן משתמש בכלים של לפני 3 שנים. ;)

פורסם

טוב doom man יקר שלי, אני רואה שנסיונותי הקטנים לשכנע אותך עלו בתוהו, קצת נמאס לי להתווכח על כן אני אפסיק עכשיו. תאמין למה שתרצה, את האמת נדע רק כשהמשחק יצא אבל רוב הסיכויים שעד אז הדיון הזה ישכח :).

נכון. שכל אחד כאן יאמין למה שירצה, גם אני ניסיתי לשכנע אותכם. אבל כפי שאמרת/י, לא נדע עד שהמשחק יצא.

לא נורא אם הדיון הזה ישכח. אם כן ואם לא, עדיין בטח יהיו עוד דיונים על המשחק לפני או/ו אחרי שהוא יצא... ;)

פורסם

סדר! סדר! סדר!

תקישבו.... דום 3 מבוסס באמת על טכנולוגיה מלפני שנה-שנתיים! את המשחק הם מפתחים כבר 3 שנים,

אז זה מאוד לא הגיוני שהם יבססו את המשחק על טכנולוגיה שיצאה לפני חצי שנה.

בעיקרון המפתחים של ID ידעו פחות או יותר מהם הטכנולוגיות שיצאו בשנה שנתיים הקרובות (שהם התחילו לפתח את המשחק)

ולכן הם משתמשים פחות או יותר בטכנולוגיה של היום (שהם כבר ידעו אותה לפני שנתיים שלוש).

אני בטוח שאחרי דום 3 ID תתחיל לפתח משחק שיצא למשל בשנת 2005 (כל משחק לוקח בן שנה לשלוש שנים לפתח,

חוץ מדיוק נוקם FOR EVER ;D)....

אז תחשבו שהיום הם מתחילים לעבוד על משחק חדש, אז הם ישתמשו בטכנולוגיה של היום (DX9 למשל), ועוד 3 שנים שהמשחק יצא

אתם תגידו DX9 מה פתאום! לDX9 אין יכולות כאלו! אבל לDX11 החדש יש... אז הם בטוח משתמשים בו!

תראה מומו, יש משהו במה שאתה אומר.

אבל מצד שני זה נשמע מאוד מוזר ש-ID "תנחש" את הטכנולוגיות שיהיו בעוד שנה-שנתיים (ותאמין לי זה כמו "משימה בלתי אפשרית 3"), במיוחד לאור כל השינויים שעוברים בשנה אחת בלבד בעולם המחשבים. ;)

אשמח אם תביא עוד קצת מידע. 8)

נ.ב. Duke Nukem FOREVER & EVER!!!!!!!!!!

פורסם

אתה לא יודע אנגלית?

כולה כתוב שלא היה דמו של DOOM]|[ בE3 כמו שאמרו שאולי יהיה

פורסם

אתה לא יודע אנגלית?

כולה כתוב שלא היה דמו של DOOM]|[ בE3 כמו שאמרו שאולי יהיה

מה קשור לא יודע אנגלית (וחוץ מזה לא שמת לב לסמיילי)??? תאמין לי או לא, אני מעולה באנגלית, בין הטובים בכיתה שלי, עם הציונים הכי גבוהים (כמעט...) שיש שם (וזאת כיתה על רמה באנגלית).

אני לא קראתי את זה ממש, אלא בקושי הסתכלתי על הכותרת (משהו כמו Activision - No Doom III?).

אבל לא משנה...

בחזרה לדיון!

פורסם

אז יש לך בעיה אחרת (סתם, באמת לא שמתי לב לסמיילי)

ועכשיו אחרי שכל עידכוני הE3 הגיעו וראיתי את כל הסרטים

וכל התמונות וכמעט כל מה שאפשר להגיד

אני יכול להגיד שהמשחק יהיה מדהים,

הוא יהיה פריצת דרך אבל לא מבחינת של חדשנות טכנולוגית

אלא השימוש הכי טוב שיש לטכנולוגיות הקימות- לא ראיתי בשום מקום

שום טכנולוגיה שלא הייתה קיימת לפני דום

הוא פשוט ינצל את כל הטכנולוגיות הקיימות ליצרת המנוע הכי טוב שהטכנולוגיה

כיום מאפשרת -שום פריצת דרך טכנולוגית אין שם

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים