עבור לתוכן

DIRECTX 11 - יש למישהו מידע ?

Featured Replies

פורסם

אז

כנראה זה הגרסה הבאה של DIRECTX, מיקרוספוט טוענת שבשונה מן המעבר שלקח בין 9 ל10 (כמה שנים ומערכת הפעלה חדשה), פה יהיה זמנים קצרים יותר.

אז

מישהו יודע מה יחדשו, כמה שיפור זה יתן, תמונות ראשונות של הדגמות ואולי גם זמן משוער לבטה ראשונה וגרסה סופית?

פורסם

מה זה משנה אם זה אפילו יצא מחר?

עדיין אין שום משחק ואין שום תוכנה ושום כרטיס מסך שתומכים בזה...

בכל זאת

חיפשתי משהו על זה ובנתיים כל הפרטים זה "מישהו ששמע ממישהו" ולחפש עכשיו whitepapers לגבי הדרישות ליצרני חומרה זה כאב ראש (אם בכלל אפשר למצוא את זה)

יש אתר אחד שאומר שDX11 יציג ray tracing וזה בערך הדבר המעניין היחיד שראיתי

פורסם
  • מחבר

ray tracing לא היה ממומש עד היום?!

כי חומרתית וידע על זה, אני יודע שקיים כבר הרבה שנים (לפחות הידע עבור זה).

ומה עוד ישפרו שם? אילו עוד תוספות או משהו?

פורסם

משתמשים בזה בסרטים מצויירים בעיקר

הבעיה היא שלוקח להם בערך 10 שעות בפריים

פורסם
  • מחבר

^^^

אתה ממש לא צודק, יש מאמרים די יפים לגבי זה ברשת.

מדובר בטכניקה שמאפשרת שילוב של מספר מקורות אורות וחשיפת אורות ומבזקי אורות וכו'

לדוגמא

תחשוב על חדר שמכיל הרבה מראות, ויש לך שליטה על התאורה, אתה יכול נניח לעשות אור חזק יותר, חלש יותר, להוסיף מנורות, להוריד מנורות וכו', וכתוצאה מכך תראה תאורה שונה בחדר והשתקפויות שונות על גופים בחדר וכו'.

עד היום באמת מדובר בדבר שדורש חתיכת מעבדים מאוד מפלצתיים לעשות כל החישובים הנדרשים לכך, אבל אני מניח שהיום שG280 כבר בפתח ומכיל יכולות עיבוד לא רעות בכלל, ותוך כמה שנים אף נכפיל את זה, בהחלט יכול להיות שעוד 4 שנים נראה את זה במשחקי מחשב, בREAL TIME לחלוטין.

פורסם

יופי שאתה מסביר משהו שאני כבר יודע/נטחן בפורום כבר המון זמן

ואז מביא דוגמא בדיוק כמו שאני הבאתי

---

משתמשים בזה בסרטים

ואתה כמה זמן לוקח לעשות פריים אחד בסרט בממוצע? 10 שעות

ואני יכול להבטיח לך שהG280 יהיה יותר חלש מהמחשבים שאולפני סרטים מצויירים משתמשים בהם

פורסם
  • מחבר

^^^

ברור שהוא יותר חלש, אבל עוד 4 שנים יהיה לך כרטיסי מסך שאולי יתנו גם פי 5 יותר ביצועים ממנו!

וגם מעבדים מאוד חזקים

ואל תשכח שבסרטים מדובר בהמון פילטרים שמריצים, רזולציות גבוהות (בזמן העריכה, לא תוצאה סופית) וכו', לדעתי זה יכול להגיע תוך 2-3 שנים למחשב בלי בעיה, גם אם בתור התחלה זה יראה יותר "צנוע" מאשר בעולם הקולנוע.

בעיקר במשחקים כמו מרוצי מכוניות (השתקפויות תאורה על המכוניות), אני מאמין שזה יגיע מהר מאוד, לדעתי גם ברגע שחברה כמו מיקרוסופט תכניס את זה לDIRECTX 11, החברות חומרה יכניסו את זה הרבה יותר עמוק לGPU שלהם.

פורסם

בשיחה מול אחד הבחורים שעזר בצוות פיתוח של CRYSIS... טרייסינג ב CRYSIS אבל האופצייה תפתח אך ורק כאשר תהיה חומרה מתאימה...

פורסם

^^^

אתה ממש לא צודק, יש מאמרים די יפים לגבי זה ברשת.

מדובר בטכניקה שמאפשרת שילוב של מספר מקורות אורות וחשיפת אורות ומבזקי אורות וכו'

לדוגמא

תחשוב על חדר שמכיל הרבה מראות, ויש לך שליטה על התאורה, אתה יכול נניח לעשות אור חזק יותר, חלש יותר, להוסיף מנורות, להוריד מנורות וכו', וכתוצאה מכך תראה תאורה שונה בחדר והשתקפויות שונות על גופים בחדר וכו'.

עד היום באמת מדובר בדבר שדורש חתיכת מעבדים מאוד מפלצתיים לעשות כל החישובים הנדרשים לכך, אבל אני מניח שהיום שG280 כבר בפתח ומכיל יכולות עיבוד לא רעות בכלל, ותוך כמה שנים אף נכפיל את זה, בהחלט יכול להיות שעוד 4 שנים נראה את זה במשחקי מחשב, בREAL TIME לחלוטין.

שמחתי לראות את ההתמצעות שלך

אך כבר כיום יצא נגן של חברת ULTRA POWER DVD 8

שההתמכות של הנגן הזה היא :

1. תוספת תאורה כמו שאתה כותב

התוספת של התאורה מדהימה ,איכותית , שנותנת תמונה של סרט מדהימה וניתנת לשליטה וכיוון

רצ"ב הסבר

http://www.cyberlink.com/multi/products/main_1_ENU.html

http://www.cyberlink.com/english/products/powerdvd/8/hd_interactive.jsp

זה הנגן שמנצל את כל השפות של המעבד

2. גולת הכותרת של הנגן הזה חוץ משימוש במקודדים ספציפיים ,ואלמנטים שאין בשום נגן אחר , זה UPSCALE

איכותי כמו בתמונה

http://img352.imageshack.us/img352/1289/92029577ur7.jpg

זה כמובן מחייב מחשב חזק מאוד ומומלץ 8400 עם OC של מקסימלי 4.2GH

( ככול שהרזולוציה גבוהה יותר או H264 דורש יותר CPU )

עוד אלמנט מדהים שיש בתמונה הבאת הסרט ל - FPS עד 75

נותן תמונה חלקה , קונטרס נראה משופר ועוד ...

שוב גוזל CPU אבל שווה כל ש"ח

3. התענוג עולה 100$ ושווה כל ש"ח לא תצטרכו שום נגן אחר

יש לזכור משלא משתמש בסעיף 2 יהנה גם עם מחשב רגיל ללא CPU מחוזק .

זה בהחלט הנגן הטוב בעולם

פורסם

מה אתה והנגן שלך קשורים, לא הבנתי.

פורסם

באם היית קורא את הנאמר בציטוט רשום על תוספת אור

ושינוי אור

וכתבתי שיש נגן שכבר מפעיל אלמנט זה בצורה מדהימה עם DX10

הנגן מבצע את החישובים בצורה מדהימה ,עד כדי כך שנראה שהתאורה מגיעה

מהחדר שצולם בו הסרט

ובאם תקרא את הציטוט שצירפתי היית רואה שזה מכיל הרבה אלמנטים שהכותב מביע לגבי DX11

וציינתי שאפשר לראות את האלמנטים כבר כיום עם נגן זה .

פורסם

אני אגיד לך את זה כבר עכשיו

הוא לא עושה ray tracing

וגם ממש לא צריך DX11 (וגם לא 10) בשביל לעשות ray tracing

פורסם

באם היית קורא את הנאמר בציטוט רשום על תוספת אור

ושינוי אור

וכתבתי שיש נגן שכבר מפעיל אלמנט זה בצורה מדהימה עם DX10

הנגן מבצע את החישובים בצורה מדהימה ,עד כדי כך שנראה שהתאורה מגיעה

מהחדר שצולם בו הסרט

ובאם תקרא את הציטוט שצירפתי היית רואה שזה מכיל הרבה אלמנטים שהכותב מביע לגבי DX11

וציינתי שאפשר לראות את האלמנטים כבר כיום עם נגן זה .

באם היית קצת פחות קשור למציאות , היית רושם שה APEX שלך תומך ב DX12 עם UPSCALE ל 1440P(אבל לא 1440I) ביחס ריבועי לרוחב הפס של הDVD...

פורסם

באם היית קצת פחות קשור למציאות , היית רושם שה APEX שלך תומך ב DX12 עם UPSCALE ל 1440P(אבל לא 1440I) ביחס ריבועי לרוחב הפס של הDVD...

באם היית קשור למציאות משהו היה יכול להבין מה אתה כותב

ים שטויות ....... :screwy:

פורסם

איך נגן video יכול לעשות בכלל ray tracing תגיד לי? זה לא real time 3d והוא לא מנוע גראפי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים