פורסם 2008 במאי 2418 שנים המחשב שלי מתחמם מאוד ואני רואה בתוכנה speedfan 4.33 אני לא מבין בה אבל הtemp 2 עם אש כזה והcore גם עם אש מה עושים כדי לקרר? שמתי מאוור על הכי חזק אבל לא עובד ( מאוור רגיל לא של המחשב)אפשר בבקשה עזרה באמת דחוף
פורסם 2008 במאי 2418 שנים אפשר לדעת איך לפתור את בעית החימום???יש הרבה דרכים,אבל קודם תבדוק שהמחשב שלך באמת חם.איזה תוכנה אתה מציע?Everest.
פורסם 2008 במאי 2418 שנים תוכנה הכי מעפנה בעולם תנסה באחרתאם התוכנה לא התאימה לך, לא אומר שאתה צריך לעשות לה שם רע.תוכנה מאוד וותיקה וטובה.תנסה עם Everest,Sandra.מה הטמפ' שמופיעה לך בתוכנות?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.