פורסם 2008 במאי 2118 שנים אהלן, סתם דבר שרציתי לדעת, אם לבן אדם יש פטור לינת בית מקפ"ס, קבן, ויש הקפצה בלילה פתאום לחזור לבסיס, האם הוא חייב לחזור? (אני מדבר על ג'ובניק מת) תודה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.