פורסם 2008 במאי 1618 שנים עזרה משהו יודע אולי איך אני שולח לכולם החברים שלי הודעה ביחד (במקושרים) ?? תודה לעוזרים.!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.